Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=управління маркетингом<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Khomenko, Liliya
.
Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher> // Науковий вісник Полісся. - 2021. -
№ 1
. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
[339.138:004.738.5]:615.381
Рубрики:
Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров
Кл.слова (ненормовані):
інфлюенс-маркетинг
--
маркетинг впливу
--
блоги
--
блогери
--
служба крові
--
маркетингові комунікації
--
маркетингові інструменти
--
управління маркетингом
Анотація:
Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.
Дод.точки доступу:
Saher, Liudmyla
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тарасюк, А. В.
Управління маркетингом
як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк> // Економіка АПК. - 2019. -
№ 7
. - С. 101-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Маркетинг--АПК--Конкурентоспроможність
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом
--
конкурентоспроможність
--
аграрне підприємство
--
маркетинговий механізм
--
товари на ринку
Анотація:
Мета статті - розкрити сутність та стан
управління маркетингом
як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Баша, Інна
.
Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів [Текст] / І. Баша, В. Манойло> // Маркетинг в Українi. - 2017. -
№ 2
. - С. 62-68. - Бібліогр.: с. 68
Рубрики:
Маркетинг--Персонал--Підготовка
Освіта--Інноваційні процеси
Кл.слова (ненормовані):
загальноекономічний етап
--
етап " основи маркетингу"
--
управління маркетингом
Дод.точки доступу:
Манойло, Віталій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Луцяк, В. В.
Життєвий цикл малого виробничого підприємства [Текст] / В. В. Луцяк> // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. -
Том 21 № 4
. - С. 45-52 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Малі підприємства--Розвиток
Кл.слова (ненормовані):
модель життєвого циклу
--
маркетинг
--
управління маркетингом
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Сазонов, А. А.
Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью [Текст] / Сазонов А. А., Сазонова М. В.> // Вопросы экономических наук. - 2011. -
№ 6
. - С. 47-48 . - ISSN 1728-8878
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом
--
товарна структура служби маркетингу
--
сегментна структура маркетингу
Дод.точки доступу:
Сазонова, М. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)