Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=управління маркетингом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khomenko, Liliya, Saher, Liudmyla
Назва : Influencer marketing in blood service facilities
Місце публікування : Науковий вісник Полісся/ Черніг. нац. технолог. ун-т. - 2021. - № 1. - С. 161-170: табл. (Шифр Н599066/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : [339.138:004.738.5]:615.381
Предметні рубрики: Маркетинг-- Заклади охорони здоров'я-- Кров
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інфлюенс-маркетинг--маркетинг впливу--блоги--блогери--служба крові--маркетингові комунікації--маркетингові інструменти--управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасюк А. В.
Назва : Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Місце публікування : Економіка АПК. - 2019. - № 7. - С. 101-106: рис. (Шифр Е969742/2019/7)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- АПК-- Конкурентоспроможність
Анотація: Мета статті - розкрити сутність та стан управління маркетингом як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баша, Інна, Манойло, Віталій
Назва : Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 62-68 (Шифр М636468/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 68
Предметні рубрики: Маркетинг-- Персонал-- Підготовка
Освіта-- Інноваційні процеси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальноекономічний етап--етап " основи маркетингу"--управління маркетингом
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луцяк В. В.
Назва : Життєвий цикл малого виробничого підприємства
Місце публікування : Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 4. - С. 45-52: рис., табл. (Шифр Н187698/2015/21/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Малі підприємства-- Розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель життєвого циклу--маркетинг--управління маркетингом
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сазонов А. А., Сазонова М. В.
Назва : Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью
Місце публікування : Вопросы экономических наук. - 2011. - № 6. - С. 47-48. - ISSN 1728-8878 (Шифр В212600/2011/6). - ISSN 1728-8878
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління маркетингом--товарна структура служби маркетингу--сегментна структура маркетингу
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)