Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=управління маркетингом<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сазонов А. А., Сазонова М. В.
Назва
: Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью
Місце публікування
: Вопросы экономических наук. - 2011. - № 6. - С. 47-48. - ISSN 1728-8878 (Шифр В212600/2011/6). - ISSN 1728-8878
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
управління маркетингом
--товарна структура служби маркетингу--сегментна структура маркетингу
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Луцяк В. В.
Назва
: Життєвий цикл малого виробничого підприємства
Місце публікування
: Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 4. - С. 45-52: рис., табл. (Шифр Н187698/2015/21/4)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Малі підприємства-- Розвиток
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): модель життєвого циклу--маркетинг--
управління маркетингом
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Баша, Інна, Манойло, Віталій
Назва
: Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 62-68 (Шифр М636468/2017/2)
Примітки
: Бібліогр.: с. 68
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Персонал-- Підготовка
Освіта-- Інноваційні процеси
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): загальноекономічний етап--етап " основи маркетингу"--
управління маркетингом
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Тарасюк А. В.
Назва
:
Управління маркетингом
як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Місце публікування
: Економіка АПК. - 2019. - № 7. - С. 101-106: рис. (Шифр Е969742/2019/7)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Маркетинг-- АПК-- Конкурентоспроможність
Анотація:
Мета статті - розкрити сутність та стан
управління маркетингом
як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Khomenko, Liliya, Saher, Liudmyla
Назва
: Influencer marketing in blood service facilities
Місце публікування
: Науковий вісник Полісся/ Черніг. нац. технолог. ун-т. - 2021. - № 1. - С. 161-170: табл. (Шифр Н599066/2021/1)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: [339.138:004.738.5]:615.381
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Заклади охорони здоров'я-- Кров
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інфлюенс-маркетинг--маркетинг впливу--блоги--блогери--служба крові--маркетингові комунікації--маркетингові інструменти--
управління маркетингом
Анотація:
Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)