Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=урок систематизації знань<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Малис, Ірина
Назва
: Вписані та описані чотирикутники. Урок геометрії. 8-й клас
Місце публікування
: Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 18. - С. 23-27: рис. (Шифр К018930/2015/18)
Предметні рубрики:
Геометрія-- Методика викладання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
урок систематизації знань
--факти з історії математики--старовинні задачі--інтерактивні методи
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Жадан, Любов
Назва
: Сторінками творів мудрого вчителя В. Сухомлинського : українська мова, 5 клас
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 28-31. (Шифр У679846/2018/10)
Предметні рубрики:
Українська мова-- Урок-- 5 клас
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
урок систематизації знань
--методична розробка уроку--зв'язне мовлення--впровадження педагогічної спадщини в. сухомлинського--вправи з риторики
Анотація:
Подано розробку уроку для 5 класу, мета якого - удосконалювати вміння учнів сприймати усне та писемне мовлення, користуватися різними способами засвоєння почутого і прочитаного; розвивати мовленнєві здібності учнів, емоційність та виразність мовлення; виховувати культуру мовлення, почуття відповідальності за збереження природи, почуття національної гордості й самосвідомості, почуття прекрасного.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Рик, Орися
Назва
: Розвиток зв'язного мовлення. Практичні вправи на визначення граматичних основ та другорядних членів речення : [урок]
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 33-35. (Шифр У679846/2018/11)
Предметні рубрики:
Українська мова-- Методика викладання-- Розробка уроку
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): яцик п.--розвиток зв'язного мовлення--
урок систематизації знань
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: розвивати зв'язне мовлення учнів; систематизувати знання учнів про головні та другорядні члени речення; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння грамотно висловлювати власну думку; виховна: на прикладі основних відомостей про Петра Яцика виховувати в учнів любов до рідної мови, прагнення оволодіти нею якомога краще.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Вовченко, Оксана
Назва
: Узагальнення творчого досвіду та методичні рекомендації щодо впровадження технологій особистісно зарієнтованого навчання. Підсумковий урок з теми: "Пряма мова. Діалог", 5 клас
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 42-44. (Шифр У679846/2019/11)
Предметні рубрики:
Українська мова-- Урок-- 5 клас
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
урок систематизації знань
--вивчення прямої мови
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: узагальнити та систематизувати знання про пряму мову і діалог, перевірити рівень навчальних досягнень учнів з даної теми, уміння ставити розділові знаки при діалозі і прямій мові, привильно інтонувати речення з прямою мовою; розвивальна: розвивати навички складання діалогів, вміння школярів працювати колективно та самостійно, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати творчі здібності учнів, спонукати пізнавати рідний край, його звичаї та традиції; виховна: виховувати культуру спілкування, співпрацювати в групах.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)