Пошуковий запит: (<.>K=урок української мови<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Коваленко Т. 111 творчих завдань із розділу "Морфологія"/Тетяна Коваленко // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 6.-С.9-18
|
>2.
| Борисенко Інтеграція медіатехнологій у сучасний урок української мови/Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 9.-С.31-37.
|
>3.
| Чудакова Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі/Оксана Чудакова // Початкова школа, 2019. т.№ 2.-С.14-15.
|
>4.
| Похилюк О. Інтерактивний урок української мови в 3 класі/Олена Похилюк // Початкова школа, 2015. т.№ 12.-С.10-13
|
>5.
| Фурманська О. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях. Лексична помилка/О. Фурманська // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 12.-С.47-48.
|
>6.
| Зінченко Н. Дієслово як частина мови (3 клас)/Наталія Зінченко, Наталія Коваленко // Початкова школа, 2015. т.№ 4.-С.16-18.
|
>7.
| Греб Діагностування навчальних досягнень учнів під час вивчення словотвору української мови/Марія Греб // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 3.-С.5-8
|
>8.
| Очеретна Л. Дзвінкі й глухі приголосні /Лариса Очеретна, Надія Минько // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 12.-С.28-29
|
>9.
| Сінна "Екскурсія" до друкарні/Ірина Сінна // Початкова школа, 2019. т.№ 12.-С.17-18.
|
>10.
| Поліщук Ірина Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання/Ірина Поліщук // Українська мова і література в школі, 2017,N № 1.-С.41-42
|
>11.
| Мельничук Ю. Жанр есе в шкільній практиці: класика чи інновація?/Ю. Мельничук, О. Акуліна // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 12.-С.17-19
|
>12.
| Спода Л. Закріплення звукового значення букви Ч, ч/Людмила Спода // Початкова школа, 2011. т.№ 10.-С.44-45
|
>13.
| Вар'ян І. Застосування технології "Збільшення дидактичних одиниць" на уроках української мови у 3 класі/Ірина Вар'ян // Початкова школа, 2013. т.№ 3.-С.10-13
|
>14.
| Бондаренко Ю. Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 12.-С.20-25
|
>15.
| Кучеренко Ірина Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови/Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2017,N № 3.-С.25-31
|
>16.
| Греб Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи/Марія Греб // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.3-5
|
>17.
| Іщенко О. Магічні тексти на уроках української мови (на прикладі вивчення синонімів)/Олександр Іщенко // Початкова школа, 2012. т.№ 9.-С.56-57
|
>18.
| Пономарьова К. Моделювання уроку української мови на компетентнісних засадах/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2016. т.№ 9.-С.15-19.
|
>19.
| Медик Валентина Морфологія. Орфографія. Загальна характеристика частин мови/Валентина Медик // Українська мова і література в школі, 2019,N № 4.-С.25-28
|
>20.
| Голуб Ніна Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) /Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі, 2015,N № 5/6.-С.57-62
|
|
|