Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=урок української мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-55 
1.


    Коваленко, Т.
    111 творчих завдань із розділу "Морфологія" [Текст] / Тетяна Коваленко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 6. - С. 9-18. - Бібліогр.: с. 18
ББК 74.268.1УКР
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- інновації -- навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Борисенко, Валентина.
    Інтеграція медіатехнологій у сучасний урок української мови [Текст] / Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 31-37.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
медіатехнології -- урок української мови -- мовна освіта -- медіаосвіта
Анотація: Автори наголошують на необхідності впровадження медіатехнологій у сучасний урок української мови, оскільки вони уможливлюють використання активних методів навчання, що розвивають індивідуальність, критичність, творчий потенціал, автономність учнів тощо. Медіа впливають на освіту учнів, почасти стають чинником їх соціалізації, засобом неформальної освіти.


Дод.точки доступу:
Сова, Катерина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Чудакова, Оксана.
    Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі [Текст] / Оксана Чудакова // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 14-15.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- префікс -- будова слова -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено інтегрований урок з української мови за темою "Префікс. Словотворча роль префіксів. (Повторення вивченого)" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Похилюк, О.
    Інтерактивний урок української мови в 3 класі [Текст] / Олена Похилюк // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 10-13
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- правопис власних і загальних іменників -- початкова школа
Анотація: Надано план-конспект уроку української мови для учнів 3 класу за темою "Закріплення навичок правопису у власних і загальних іменниках".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Фурманська, О.
    Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях. Лексична помилка [Текст] / О. Фурманська // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 47-48.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- комбінований урок -- переносне значення слів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Зінченко, Н.
    Дієслово як частина мови (3 клас) [Текст] / Наталія Зінченко, Наталія Коваленко // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 16-18.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- початкова школа -- дієслово
Анотація: Надано план-конспект уроку з української мови для учнів 3 класу, мета якого - повторити та розширити знання учнів про дієслово; формувати вміння розпізнавати дієслово у мовленні; формувати конунікативну компетентність; виховувати дбайливе ставлення до тварин.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Греб, Марія.
    Діагностування навчальних досягнень учнів під час вивчення словотвору української мови [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- навчальні досягнення -- тестові завдання -- тестові технології -- словотвір -- урок української мови
Анотація: Обґрунтовано дидактичні аспекти оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі вивчення словотвору української мови в контексті тестових технологій. З'ясовано домінанти дидактичного діагностування в навчальному процесі закладу загальної середньої освіти й інтерпритовано їх у практичне русло.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Очеретна, Л.
    Дзвінкі й глухі приголосні [Текст] : [урок] / Лариса Очеретна, Надія Минько // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 28-29. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- звуки мови й мовлення -- приголосні
Анотація: Подано конспект уроку української мови, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про звуки мови і звуки мовлення, голосні й приголосні; удосконалювати навички виразного читання, роботи з текстом; розвивати вміння працювати колективно і самостійно.


Дод.точки доступу:
Минько, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Сінна, Ірина.
    "Екскурсія" до друкарні [Текст] : урок української мови в 3 класі / Ірина Сінна // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 17-18.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- частини мови -- прикметники -- рід прикметників -- число прикметників -- прикметники-синоніми -- прикметники-антоніми -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови за темою "Рід і число прикметників. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Поліщук, Ірина
    Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання [Текст] / Ірина Поліщук // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 41-42
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- літературне читання
Анотація: Надано розробку уроку літературного читання у 1 класі, метою якого є висловлювати своє ставлення до прочитаного, розвивати вміння читати в особах, виховувати бажання допомагати звірам і птахам узимку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

11.


    Мельничук, Ю.
    Жанр есе в шкільній практиці: класика чи інновація? [Текст] / Ю. Мельничук, О. Акуліна // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 17-19. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Усна і письмова мова
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- урок української мови -- навчальний твір -- жанри творів
Анотація: Обґрунтовано актуальність есе як навчального твору, надано визначення стрижневого терміна, проаналізовано вимоги до написання есе в школі та наведено приклади учнівських творів на запропоновану в основній програмі тематику.


Дод.точки доступу:
Акуліна, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Спода, Л.
    Закріплення звукового значення букви Ч, ч [Текст] / Людмила Спода // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 44-45
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--Урок--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- звук [ч] -- звуко-буквений аналіз слів
Анотація: Запропоновано урок української мови, мета якого - закріплювати літературну вимову звука [ч], збагачувати словниковий запас учнів; ознайомити з умовами життя та праці людей у Карпатах; удосконалювати фонематичне сприймання, навички звуко-буквеного аналізу слів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Вар'ян, І.
    Застосування технології "Збільшення дидактичних одиниць" на уроках української мови у 3 класі [Текст] / Ірина Вар'ян // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- слово -- значення слова
Анотація: Надано план-конспект уроку з української мови за темою "Слово. Значення слова", мета якого - поглибити знання учнів про слово як основну номінативну одиницю; сформувати поняття про слова з прямим і переносним значенням, про синоніми й антоніми; ознайомити зі словами, що мають кілька значень та з омонімами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Бондаренко, Ю.
    Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 20-25. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Усна і письмова мова
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- навчальна схема -- урок української мови -- синкретизм
Анотація: Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Кучеренко, Ірина
    Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 25-31. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- особистісно орієнтована технологія уроку -- індивідуалізація навчання -- диференціація навчання
Анотація: У статті представлено розроблену модель особистісно орієнтованої технології сучасного уроку української мови в основній школі. Пропонована технологічна модель уроку включає основні структурні етапи навчального заняття (мотивація, цілевизначення, реалізація, рефлексія, контроль, корекція навчання), доповнена компетентнісно спрямованими методологічними та змістовими ідеями особистісно орієнтованого навчання. Окреслено головні функції сучасного вчителя на уроці української мови.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

16.


    Греб, Марія.
    Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 3-5. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- учні старших класів -- урок української мови -- лінгвокультурознавча компетентність -- національно-культурний компонент
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування лінгвокультурознавчої компетентності учнів 10-11 класів профільної школи. Автор доводить, що етнолінгводидактична культура учнів старших класів профільної школи насамперед має здійснюватися на прикладі художніх текстів, які містять культурні концепти. Українська мова є відображенням і невід'ємним складником культури українського народу, тому навчання має бути нерозривно пов'язане із завоєнням культури свого народу, а отже, з послідовним введенням до змісту шкільної освіти національно-культурного компонента.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Іщенко, О.
    Магічні тексти на уроках української мови (на прикладі вивчення синонімів) [Текст] / Олександр Іщенко // Початкова школа. - 2012. - № 9. - С. 56-57
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Лексикологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- замовляння -- синоніми
Анотація: У статті розглянуто аспекти використання замовлянь на уроках української мови. Наведено фрагмент уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Пономарьова, К.
    Моделювання уроку української мови на компетентнісних засадах [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2016. - № 9. - С. 15-19.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- модульна структура уроку -- фрагменти уроків
Анотація: Розглянуто основні вимоги до підготовки та проведення компетентнісно орієнтованого уроку з української мови. Наведено фрагменти низки уроків.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Медик, Валентина
    Морфологія. Орфографія. Загальна характеристика частин мови [Текст] / Валентина Медик // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 4. - С. 25-28
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- вивчення частин мови
Анотація: Надано приклад уроку української мови, що має за мету поглибити знання про морфологію, розвивати усне і писемне мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Голуб, Ніна
    Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 57-62. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- діалогічне спілкування -- позитивне діалогування
Анотація: Методичні рекомендації містять теоретичний узагальнений матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради корисні для роботи з розвитку мовлення на різних уроках.


Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Голуб, Ніна
    Навчання синтаксису на уроках української мови у 8-9 класах : навчально-методичний посібник (частина І) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 41-61. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- навчальний посібник з української мови


Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Кулик, Олена.
    Навчання української мови здобувачів загальної середньої освіти з використанням технології стимулювання мовленнєвої активності [Текст] / Олена Кулик // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 11. - С. 3-8. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська мова--Технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва активність -- урок української мови -- технологія навчання мови
Анотація: Відзеркалено теоретичні аспекти та висвітлено елементи практичного досвіду використання технології стимулювання мовленнєвої активності як технології навчання української мови в закладах загальної середньої освіти. Доведено, що впровадження означеної технології спонукає здобувачів загальної середньої освіти не лише досягти відповідних очікуваних програмних результатів навчання, а й усвідомити, де і як ці результати можуть бути застосовані в життєвих ситуаціях; спонукає до самостійної пізнавальної діяльності; критичного мислення; пошуку шляхів раціонального розв'язання проблемних завдань і ситуацій; грамотної роботи з інформацією, отриманою з різних джерел; генерувати цінні ідеї; творчо мислити; активно кумунікувати для координальної діяльності в групі; діалогово взаємодіяти тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Новосьолова, Валентина
    Орієнтовнне календарне планування уроків української мови і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8 класу [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 52-60
Рубрики: Українська мова--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- планування уроків української мови -- українська мова у 8 класі -- контроль знань з української мови


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Круценко, Світлана
    Основні види складнопідрядних речень. Підрядні сполучники і сполучні слова. Розділові знаки в складнопідрядному реченні [Текст] / Світлана Круценко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 6. - С. 50-52.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- складнопідрядне речення
Анотація: Урок української мови з використанням опорних таблиць.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

25.


    Кучеренко, І.
    Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 22-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- класифікаційні підходи до типології уроків -- лінгводидактика -- структура уроку -- етапи уроку -- типи уроків української мови
Анотація: Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ уроків української мови на типи, з'ясовано відповідність цих ознак і підходів сучасним пріоритетним напрямам мовної освіти, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури уроку української мови. Охарактеризовано особливості структурних етапів уроків, їх послідовність та варіативність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Кучеренко, Ірина
    Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- урок української мови
Анотація: У статті схарактеризовано головні ознаки, особливості й компоненти особистісно орієнтованої технології сучасного уроку української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики й особистісно орієнтованої технології. Розглянуто провідні сучасні підходи до розроблення особистісно орієнтованої технології сучасного уроку рідної мови в загальноосвітній школі. Окреслено шляхи імплементації особистісно орієнтованої технології у практику мовного навчання в основній школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Хмарна, Оксана
    Робота з текстами культурологічного спрямування на уроках української мови [Текст] / Оксана Хмарна, Тамара Бондаренко, Людмила Зеленова // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 20-25 . - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання окремих аспектів
Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- текстотворення -- урок української мови
Анотація: Статтю присвячено практичному аспекту використання текстів культурологічного змісту на уроках української мови. У ній представлено результати роботи творчої групи вчителів експериментального закладу і науковців профільного відділу Інституту педагогіки НАПН України із розроблення рекомендацій щодо формування у здобувачів освіти культурної компетентності як ключової, яку необхідно формувати на уроках з усіх предметів. Запропоновано зразки текстів культурологічної тематики, що входять до створеного творчою групою об'ємного банку текстів, із завданнями для використання в освітньому процесі.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Тамара; Зеленова, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Іваненко, Оксана.
    Розвиток емоційного інтелекту на прикладі складання есе [Текст] / О. Іваненко // Початкова школа. - 2019. - № 8. - С. 26-27.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- складання есе -- емоції -- переживання -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано зразок уроку з української мови за темою "Складання есе" для учнів початкової школи, на якому можна побачити емоції дітей, відчути їхній настрій, переживання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Греб, В.
    Складне речення. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз в обрамленні теми "Люблю вишиванку твою, Україно!" [Текст] : урок-залікова гра : 11 клас / Володимир Греб // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 35-41.
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Складне речення--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- види складних речень -- синтаксичний аналіз речення -- залікова гра -- національна святиня -- вишиванка
Анотація: Метиа запропонованого уроку полягає в наступному: використовуючи новітні навчальні технології, перевірити рівень знань та закріпити вміння учнів визначати ознаки складних синтаксичних конструкцій; розвивати усне мовлення, орфографічну й пунктуаційну грамотність; виховувати повагу до національних святинь, зокрема до вишиванки-оберега як символу духовності. Додано зразки слайдів до уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Кузьменко, В.
    Слова з прямим і переносним значенням (3 клас) [Текст] / Валентина Кузьменко // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 23-25.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- пряме і переносне значення слів
Анотація: Запропоновано план-конспект уроку з української мови для 3 класу за темою "Слова з прямим і переносним значенням".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-30    31-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)