Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (7)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учителі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.


    Ковалів, Інна.
    Цікава школа: знайти підхід до кожного [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. - 2016. - 27 жовт.(№ 201). - С. 5
Рубрики: Початкова школа--Зарубіжний досвід
   Початкова школа--Реформування--Інновації

   Нестандартні уроки--Методика

   Учителі-новатори

Кл.слова (ненормовані):
оновлені програми -- європейські вимоги -- техніка читання -- словникові слова -- літературне читання
Анотація: Потрібно не лише змінювати програми, а й проводити тренінги, майстер-класи з учителями, осучаснити навчання в педагогічних вишах. Учителі-новатори предметно цікавляться зарубіжним педагогічним досвідом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ковалів, Інна.
    Чи потрібна старшокласникам фізика? Учителі-практики й громадські активісти застерігають: нові програми мають пройти апробацію [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. - 2017. - 4 берез. (№ 43). - С. 5. - Зміст: "Терміни підготовки навчальних програм треба продовжити" / І. Жданова. ЗНО - для дев'ятикласників
Рубрики: Освіта--Загальноосвітні навчальні заклади--Програма--Реформування--Україна
   Профільне навчання

Анотація: Під час уроків хімії, фізики, біології учнів потрібно зацікавлювати наочними дослідами, практичними проектами, а головне - нарешті позбутися насильницько-примусового стилю викладання. Для учнів це психологічно важко, коли учитель змушує їх виконати програму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, А. Ю.
    Тайм-менеджмент для педагога: як боротися з "Хронофагами"? [Текст] / А. Ю. Бондаренко // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 1. - С. 41-45. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Хто ви: "жайворонок" чи "сова"?
Рубрики: Тренінги--Презентації--Досвід
   Учителі--Педмайстерність

Кл.слова (ненормовані):
афоризми про час -- тести -- вправи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

4.


    Тютюнник, Є.
    Учителі сіють і хочуть збирати [Текст] / Євдокія Тютюнник // Урядовий кур'єр. - 2016. - 26трав. (№ 98). - С. 8
ББК 74+65
Рубрики: Освіта--Фінансування--Акції протесту--Городня, місто Чернігівської обл.
Анотація: Вчителі трьох шкіл Городні вийшли на акцію протесту через півторамісячну заборгованість у виплаті зарплати.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кремень, Василь (президент Академії педагогічних наук).
    Український учитель відкритий до творчості [Текст] / В. Кремень ; спілкувався Максим Короденко // Освіта України. - 2017. - 26 черв. (№ 25). - С. 12-13 : портр.
Рубрики: Учителі--Педмайстерність
   Сучасні вчителі--Педагогічна культура--Україна



Дод.точки доступу:
Короденко, Максим \спілкувався.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Сорока, Валентина.
    Алхімія компетентності [Текст] : учитель-новатор / В. Сорока // Освіта України. - 2017. - 2 жовт. (№ 38). - С. 11 : портр.
Рубрики: Учителі-новатори--Досвід роботи вчителя--Кіровоградська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний супровід уроку


Дод.точки доступу:
Жукова, Оксана Володимирівна (учитель хімії Новоукраїнської ЗОШ № 8. автор проетку "Вивчаємо хімію із задоволенням" на освітньому спільнокошті GoFundEd) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Малєєв, Іван
    Програма для самоосвіти вчителів фізичної культури [Текст] / Іван Малєєв // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ). - 2013. - N 20. - С. 4-7. - Бібліогр.: с. 7
ББК 74.267.5
Рубрики: Фізична культура--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
форми самоосвіти -- учителі фізкультури -- теоретичні знання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ковалів, Інна.
    Чи писатимуть учителі ЗНО [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. - 2017. - 6 трав. (№ 84). - С. 8. - Зміст: "Періодично перевіряти компетентність педагогів потрібно" / В. Карандій.
Рубрики: Освіта--Вчителі--Тестування--Україна
   Вчителі--Професійна майстерність--Перевірка--Україна



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Чепурний, В.
    Учителі перекрили трасу [Текст] / Василь Чепурний // Голос України. - 2016. - 28 квіт. (№ 78) . - С. 19
ББК 74+65
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади
   Городня, місто--Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
заробітна плата -- вчителі
Анотація: Вчителям Городні затримують виплату заробітної плати.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Брежицька, Г. Ф.
    Профілактика емоційного вигорання [Текст] : психолого-педагогічний тренінг / Г. Ф. Брежицька, С. А. Кузьмицька // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 9/10. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: с. 22. - Зміст: Способи саморегулювання (самовпливу) ; Десять способів навчитися любити себе
ББК 88 + 74
Рубрики: Психологічна підготовка--Учителі
   Емоції--Особистість--Психологія

Кл.слова (ненормовані):
способи саморегулювання -- релаксація -- рефлексія


Дод.точки доступу:
Кузьмицька, С.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Школа, Олександр.
    Формування наукового світогляду майбутніх учителів фізики як стратегічна мета їхньої професійної підготовки [Текст] / Олександр Школа // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр. 10 назв
Рубрики: Вища педагогічна совіта--Учителі фізики--Формування наукового світогляду
Анотація: Особливе положення та виняткове значення належить курсу теоретичної фізики, який завершує фундаментальну підготовку майбутніх учителів фізики у ВПНЗ, ілюструючи плідність аналітичних методів, теоретичних моделей та інтуїції в науковому пізнанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

12.


    Садкіна, В. І.
    Ті, кому потрібен 1 млн. доларів, - на старт, увага, руш! [Текст] / В. І. Садкіна // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 17/18. - С. 2-7 : фот. - Зміст: Що таке Global Teacher Prize? ; Критерії обрання номінантів ; Щодо фонда-організатора Varkey Foundation
Рубрики: Учителі--Премії--Конкурси
Анотація: Varkey Foundation - це некомерційна благодійна організація, створена Санні Варкі, засновником компанії GEMS Education. Санні Варкі входить у список Форбс як людина, яка заробила 2,1 млрд. доларів (2015 рік) за комерційні проекти в освіті. GEMS школи Варкі створюють у різних цінових категоріях, щоб задовольнити всі сегиенти ринку з урахуванням рівня доходів населення. В статті описані положення та умови конкурсу, хто має право на участь та критерії відбору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Єлісєєва, М.
    Чернігівка Юлія Гришко здивувала англійців [Текст] / Марта Єлісєєва // Чернігівські відомості. - 2016. - 13 квіт. (№ 15). - С. 3
ББК 74
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Учителі
Анотація: Учителька ЗОШ №1 в Чернігові Ю.Гришко – одна з восьми переможців престижного міжнародного конкурсу Headway Scholarship Competition. Отримала нагороду – двотижневий семінар в Оксфорді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

14.


    Горбачов, Сергій.
    Не кожна людина - вчитель, але кожний учитель має бути людиною [Текст] / С. Горбачов ; інтерв'ю вела Ж. Г. Саратовська // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 1. - С. 19-23 : портр., фот.
Рубрики: Учителі--Педагогічна компетентність--Загальноосвітній навчальний заклад


Дод.точки доступу:
Саратовська, Ж.Г. \інтерв'ю вела.\; Горбачов, Сергій Іванович (директор київської середньої школи № 148 ім. Івана Багряного) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

15.


    Гриневич, Лілія.
    Важливо, щоб учителі стали агентами змін [Текст] / Л. Гриневич // Освіта України. - 2016. - 10 жовт.(№ 40). - С. 4-5 : портр.
Рубрики: Освіта--Законодавство--Реформування--Україна
Анотація: Міністр освіти і науки про основні вектори реформування освітньої галузі, які передбачаються законопроектом "Про освіту".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Боровик, Микола.
    Професійна підготовка майбутніх учителів у Чернігівському державному педагогічному інституті (1954-1998 рр.) [Текст] / М. Боровик // Сіверянський літопис. - 2016. - № 3. - С. 189-199. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Історія--Чернігів, місто (Україна)
   Учителі--Професійна підготовка--Історія

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- види правтики -- студенти -- методисти -- особливості організації -- факультети -- результати -- ефективність
Анотація: У статті мова йде про проблеми організації педагогічної практики в інституті за його 44-річної історії. Розглядаються окремі етапи й особливості організації безвідривної, піонерської та навчально-виховної практик, показані зміни у їхній організації.


Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

17.


    Лавріненко, Лідія.
    Сучасний здоров'язбережувальний урок у початковій школі: проблеми, пошуки, знахідки [Текст] / Л. Лавріненко // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Початкова школа--Методи навчання--Розвиток мислення
   Молодший шкільний вік--Здоров'збережувальні технології

   Учні--Учителі--Педагогічний процес

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- молодші школярі -- навчально-виховний процес
Анотація: Стаття присвячена проблемі впровадження вчителями початкових класів здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі з акцентом використання їх на уроці. Виокремлено процес складових здоров'я: фізичній, соціальній, психічній та духовній.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

18.


    Адаменко, Вікторія
    Поезії [Текст] / Вікторія Адаменко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 52-53
Рубрики: Українська література--Учителі
Кл.слова (ненормовані):
учитель-методист
Анотація: Представлено творчий доробок Адаменко Вікторії Андріївни, учителя-методиста сш № 193 м. Києва.


Дод.точки доступу:
Адаменко, Вікторія Андріївна (учитель-методист сш № 193, м. Київ) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Стельмах, Діана Олександрівна.
    Взаємоконтроль сформованості компетентності в монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови [Текст] / Д. О. Стельмах // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 32-35
Рубрики: Вища освіта--Англійська мова--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
взаємоконтроль -- компетентність в монологічному мовленні -- майбутні учителі
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність використання взаємоконтролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні студентів першого курсу, майбутніх учителів. Визначено поняття взаємоконтролю, охарактеризовано переваги та труднощі впровадження його у освітній процес, розглянуто види та форми взаємоконтролю, запропоновано етапи організації цього контролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні на першому курсі підготовки майбутніх учителів. Взаємоконтроль компетентності в монологічному мовленні - вид контролю, спрямований на взаємні перевірку, аналіз, корекцію та оцінку сформованості компетентності в монологічному мовленні. До основних труднощів використання взаємоконтролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні належать об'ємність монологічних висловлювання, широкий спектр критеріїв оцінювання, несформованість умінь здійснення взаємокотролю, а також недостатньо розвинені індивідуально-психологічні особливості студентів. Перевагами є: додаткове тренування в спілкуванні, розуміння критеріїв оцінювання монологів, скорочення часу на контроль з боку викладача та охоплення всіх студентів, розвиток вмінь самоконтролю та професійних умінь. Основними видами взаємоконтролю компетентності в монологічному мовленні на першому курсі є поточний та рубіжний взаємоконтроль, який може здійснюватись у парній чи груповій формах з усним чи письмовим відгуком перевіряючого (перевіряючих). Впровадження взаємоконтролю в освітній процес передбачає три етапи: підготовчий, на якому відбувається ознайомлення студентів з видами, формами, засобами, прийомами взаємоконтролю, типами монологів, критеріями їх оцінювання та тренування у його здійсненні; основний, що передбачає практику у здійсненні взаємоконтролю компетентності в монологічному мовленні; завершальний, де відбувається обговорення проведеного взаємоконтролю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

20.


    Запольська, Валерія.
    Учителі видатних [Текст] / Валерія Запольська // Україна молода. - 2018. - 4 лип. (№ 71). - С. 11
Рубрики: Письменники українські, 20 ст.
   Вчителі--Історія--Чернігівська губернія

Кл.слова (ненормовані):
Тичина П. Г. -- Морачевська С.М.
Анотація: В центрі Києва встановлено меморіальні таблички першим вчителям видатних людей. Зокрема Серафимі Морачевській - першій вчительці Павла Тичини. Першій учительці поет присвятив поему «Серафима Морачевська».


Дод.точки доступу:
Тичина, Павло Григорович (український поет, перекладач, публіцист, громадський діяч ; 1891-1967) \про нього\; Морачевська, Серафима Миколаївна (перша вчителька П.Тичини ; 12.06.1859-21.01.1931) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)