Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учні старших класів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майка И. Р.
Назва : Использование пословиц и поговорок в обучении английскому языку
Місце публікування : Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 54-56. - ISSN 0130-6073 (Шифр И290994/2013/9). - ISSN 0130-6073
Примітки : Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 56
Предметні рубрики: Англійська мова-- Навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): приказки--стійкі вирази--учні старших класів
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Греб, Марія
Назва : Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 3-5 (Шифр У679846/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Вивчення і викладання мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--учні старших класів--урок української мови--лінгвокультурознавча компетентність--національно-культурний компонент
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування лінгвокультурознавчої компетентності учнів 10-11 класів профільної школи. Автор доводить, що етнолінгводидактична культура учнів старших класів профільної школи насамперед має здійснюватися на прикладі художніх текстів, які містять культурні концепти. Українська мова є відображенням і невід'ємним складником культури українського народу, тому навчання має бути нерозривно пов'язане із завоєнням культури свого народу, а отже, з послідовним введенням до змісту шкільної освіти національно-культурного компонента.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)