Пошуковий запит: (<.>K=фундаменталізація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
|
Іванов, Сергій. Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов> // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 20-26
ББК 74 + 87 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): фундаментальні науки -- криза в науці -- наукова парадигма -- фундаменталізація науки Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Автори обгрунтовують думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.
Дод.точки доступу: Кітов, Микола Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Барановська, Олена Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Барановська, Олена. Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 47-50. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Профільна школа--Гуманітаризація навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- зміст навчання Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання у профільній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Васьківська, Г. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі : теорія і практика [Текст] / Г. Васьківська> // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 25-30. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74 Рубрики: Гуманізація освіти Анотація: У статті обгрунтовується необхідність фундаметалізації змісту освіти у старшій школі, що є важливою умовою гуманізації навчально-виховного процесу. Висвітлено результати всеукраїнських опитувань старшокласників і вчителів та проаналізовано погляди науковців щодо доцільності кардинальних змін у змісті освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Зіньковський, Юрій. Імператив сучасної парадигми освіти / Ю. Зіньковський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 9. - С. 7-20
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Реформування Кл.слова (ненормовані): реформи -- модернізація -- фундаменталізація освіти -- практична підготовка -- взаємодія з ринком праці Анотація: Автор розглядає змістову й організаційну структурованість вищої освіти України, її соціальні та професійні завдання, технологію навчання у вищій школі та місце науки в університеті. Визначає кроки, які необхідно здійснити на сучасному етапі на шляху модернізації освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Колот, Анатолій. Інституційні засади та інноваціні технології забезпечення якості економічної освіти / Анатолій Колот> // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 16-38 : табл.
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--Економічна Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- людський капітал -- фундаменталізація -- індивідуалізація -- інноваційний розвиток Анотація: У статті розглядаються складові забезпечення якості економічної освіти, імплантація яких у практику освітньої діяльності університету дала змогу набути незаперечних конкурентних переваг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кузьменков, Сергій. Фундаменталізація астрономічної освіти. Головні базові поняття [Текст] / С. Кузьменков> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 1. - С. 24-28. - біюліогр. в еінці ст.
Рубрики: Астрономія--Вивчення Кл.слова (ненормовані): Галактика,метагалактика, планети, зорі. Анотація: В статті визачені головні базові поняття астрономічної освіти в середній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Кузьменков, Сергій. Фундаменталізація астрономічної освіти. Периферія поля понять й основний зміст курсу астрономії [Текст] / С. Кузьменков> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 2. - С. 23-27 : табл. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі--Астрономічна освіта Кл.слова (ненормовані): Шкала відстаней, небесна сфера, час, телескоп Анотація: Запропонований, в статті, варіант змісту курсу спрямований на цілісне сприйняття сучасної астрономії, формування наукового світогляду, добудову природничо-наукової картини світу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Семеріков, Сергій Олексійович. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики / С. О. Семеріков, І. О. Теплицький> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 9-10
ББК 74.263.2 Рубрики: Інформатика--Планування учбового процесу, підручники Анотація: Автори статті пропонують два підходи фундаменталізації шкільного курсу інформатики: центральними поняттями інформатики стають алгоритм і комп’ютер, або вивчення інформаційних процесів та методів шляхом використання комп’ютера як засобу управління цими процесами.
Дод.точки доступу: Теплицький, Ілля Олександрович Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
|
Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХ I століття [Текст]> // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 73-74
ББК 74 Рубрики: Семінари--Педагогічні Анотація: Науковці лабораторії дидактики НАПН України в квітні 2012 року провели на базі гімназії № 290 м. Києва науково-практичний семінар "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|