Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=функції маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Доброскок Ю. Б. Маркетинг взаємодії як концепція розвитку бізнес-суб`єктів у сучасних умовах/Доброскок Ю. Б. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 6.-С.153-157
2.

Проскурніна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності/Надія Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2020. т.№ 4.-С.129-140
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)