Пошуковий запит: (<.>K=художній образ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Жуковский В. И. Образовательное пространство произведения изобразительного искусства/В. И. Жуковский // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 5.-С.132-138
|
>2.
| Артемьева Г. Р. "Судьба беспощадна к человеку". Рассказ И. А. Бунина "Роман горбуна" в XI/Г. Р. Артемьева // Русская словесность, 2011. т.№ 5.-С.43-44
|
>3.
| Зорин С. С. Формирование визуальной культуры детей в процессе эстетического восприятия природы/С. С. Зорин // Искусство и образование, 2011. т.№ 6.-С.49-60
|
>4.
| Иванисова Л. М. Такая разная осень/Л. М. Иванисова // Музыкальный руководитель, 2011. т.№ 5.-С.26-27
|
>5.
| Шевченко З. Художній світ Т. Шевченка (матеріали до вивчення біографії)/Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 1.-С.28-30.
|
>6.
| Логвиненко Трансформація античних міфів у творчості поетів-постмодерністів/Юлія Логвиненко // Слово і час, 2011. т.№ 6.-С.54-60
|
>7.
| Вербицька Природно-людський спільносвіт у дидактичній ліриці Івана Франка ("Мій Ізмаргард", "Давнє й нове")/Лідія Вербицька // Слово і час, 2011. т.№ 7.-С.39-49
|
>8.
| Токмань Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзінського і філософії Габріеля Марселя/Ганна Токмань // Слово і час, 2012. т.№ 11.-С.53-67
|
>9.
| Хроменко Пообразний аналіз художнього твору/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 6.-С.17-25
|
>10.
| Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 3.-С.21-23
|
>11.
| Рогаткина Т. Встречаются краски в книжке-раскраске. От линии к цвету/Т. Рогаткина // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 1.-С.51-57
|
>12.
| Бычков В. В. Символизация в искусстве как эстетический принцип/В. В. Бычков // Вопросы философии, 2012. т.№ 3.-С.81-90
|
>13.
| Хроменко І. Пообразний аналіз художнього твору /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 7/8.-С.14-21.
|
>14.
| Кузькина Ю. И. Семантика художественного образа как основа успешного перевода поєзии/Ю. И. Кузькина // Иностранные языки в высшей школе, 2013. т.№ 3.-С.103-108
|
>15.
| Зорин С.С. Творчество, искусство и образование/С. С. Зорин // Искусство и образование. -Москва:Искусство и образование, 2013. т.№ 6.-С.77-99
|
>16.
| Кандинська Рецепція естетизму й дендизму в новелі Ольги Кобилянської "Valse melancolique"/Віра Кандинська // Слово і час, 2013. т.№ 5.-С.32-42
|
>17.
| Петровська Т. Система роботи на образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння)/Тетяна Петровська // Початкова школа, 2013. т.№ 4.-С.5-7.
|
>18.
| Петровська Т. Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 7/8.-С.31-34
|
>19.
| Сафарян С. Формуємо соціокультурну компетенцію: поняття "художня культура"/С. Сафарян // Іноземні мови в школах України, 2015. т.№ 6.-С.7-8
|
>20.
| Іващенко А. С. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/А. С. Іващенко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.85-89
|
|
|