Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=художній образ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.

Жуковский В. И. Образовательное пространство произведения изобразительного искусства/В. И. Жуковский // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 5.-С.132-138
2.

Артемьева Г. Р. "Судьба беспощадна к человеку". Рассказ И. А. Бунина "Роман горбуна" в XI/Г. Р. Артемьева // Русская словесность, 2011. т.№ 5.-С.43-44
3.

Зорин С. С. Формирование визуальной культуры детей в процессе эстетического восприятия природы/С. С. Зорин // Искусство и образование, 2011. т.№ 6.-С.49-60
4.

Иванисова Л. М. Такая разная осень/Л. М. Иванисова // Музыкальный руководитель, 2011. т.№ 5.-С.26-27
5.

Шевченко З. Художній світ Т. Шевченка (матеріали до вивчення біографії)/Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 1.-С.28-30.
6.

Логвиненко Трансформація античних міфів у творчості поетів-постмодерністів/Юлія Логвиненко // Слово і час, 2011. т.№ 6.-С.54-60
7.

Вербицька Природно-людський спільносвіт у дидактичній ліриці Івана Франка ("Мій Ізмаргард", "Давнє й нове")/Лідія Вербицька // Слово і час, 2011. т.№ 7.-С.39-49
8.

Токмань Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзінського і філософії Габріеля Марселя/Ганна Токмань // Слово і час, 2012. т.№ 11.-С.53-67
9.

Хроменко Пообразний аналіз художнього твору/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 6.-С.17-25
10.

Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 3.-С.21-23
11.

Рогаткина Т. Встречаются краски в книжке-раскраске. От линии к цвету/Т. Рогаткина // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 1.-С.51-57
12.

Бычков В. В. Символизация в искусстве как эстетический принцип/В. В. Бычков // Вопросы философии, 2012. т.№ 3.-С.81-90
13.

Хроменко І. Пообразний аналіз художнього твору /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 7/8.-С.14-21.
14.

Кузькина Ю. И. Семантика художественного образа как основа успешного перевода поєзии/Ю. И. Кузькина // Иностранные языки в высшей школе, 2013. т.№ 3.-С.103-108
15.

Зорин С.С. Творчество, искусство и образование/С. С. Зорин // Искусство и образование. -Москва:Искусство и образование, 2013. т.№ 6.-С.77-99
16.

Кандинська Рецепція естетизму й дендизму в новелі Ольги Кобилянської "Valse melancolique"/Віра Кандинська // Слово і час, 2013. т.№ 5.-С.32-42
17.

Петровська Т. Система роботи на образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння)/Тетяна Петровська // Початкова школа, 2013. т.№ 4.-С.5-7.
18.

Петровська Т. Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 7/8.-С.31-34
19.

Сафарян С. Формуємо соціокультурну компетенцію: поняття "художня культура"/С. Сафарян // Іноземні мови в школах України, 2015. т.№ 6.-С.7-8
20.

Іващенко А. С. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/А. С. Іващенко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.85-89
 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)