Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цільова аудиторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Подмазко А.
Назва : формування партнерської взаємодії школи та сім'ї
Місце публікування : Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (листопад). - С. 14-16 (Шифр К951307/2011/32)
Предметні рубрики: Робота з батьками-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): опис проекту--виховання дітей в сім'ї--цільова аудиторія
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов, Роман
Назва : Секрети просування нових продуктів
Місце публікування : Приватний підприємець. - 2015. - № 15. - С. 40-41 (Шифр П628280/2015/15)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Підприємництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цільова аудиторія--конкурентні переваги--комунікація--картки клієнта--соціальні мережі--програма лояльності
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільчук В. П., Пазюк В. Л.
Назва : Роль реклами у формуванні винного бренда
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69: рис. (Шифр П147728/2015/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 69
Предметні рубрики: Вина-- Реклама-- Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державне регулювання реклами--інструмент--види--функції--цільова аудиторія--ефективність реклами--стратегія рекламування
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратюк Д. М.
Назва : Розробка бренд-платформи
Місце публікування : Вісник/ Київський інститут бізнесу та технологій. - 2016. - № 1. - С. 37-40: рис. (Шифр В410560/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 40
Предметні рубрики: Маркетинг-- Бренд товарів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживачі--європейські ринки--цільова аудиторія--реклама
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)