Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=частини мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.

5 цікавих фактів про українську морфологію // Українська мова та література (Шкільний світ), 2020. т.№ 9/10.-С.10-11
2.

Білера-Ісупова Г. І. Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/Г. І. Білера-Ісупова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.6-9
3.

Бойко В. М. Граматична транспозиція в системі частин мови (партикуляція)/В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Вип. 84.-С.66-71
4.

Варварчук В. М. Лінгводидактичні ігри на уроках української мови/В. М. Варварчук // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 22-24.-С.72-82
5.

Вовкотруб Любов Інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання/Любов Вовкотруб, Ольга Задорожна, Анжела Сокур // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.59-89
6.

Голосовська Г. Майдан чи площа?/Г. Голосовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2011. т.№12 .-С.45
7.

Гудзь Інтегрований урок у 3 класі/Світлана Гудзь // Початкова школа, 2018. т.№ 4.-С.20–22
8.

Дільна О. А. Виражальні функції присвійного займенника свій у романі Ірини Вільде „Сестри Річинські”/О. А. Дільна // Вивчаємо українську мову та літературу, 2020. т.№ 10/12.-С.14-18
9.

Дзьоба Вірш як засіб сприймання нового матеріалу/Оксана Дзьоба // Початкова школа, 2019. т.№ 5.-С.34-35.
10.

Дись Л. Повтоення й узагальнення вивченого про прикметник/Л. Дись // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 2 (січень).-С.25-27
11.

Мартиняк О. Займенник як стилістична категорія/Оксана Мартиняк // Педагогічна думка, 2012. т.№ 2.-С.38-42
12.

Михайленко Перевірні роботи з української мови, 4 клас/Тетяна Михайленко // Початкова школа, 2019. т.№ 4.-С.21-26.
13.

Мовчун Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок/Антоніна Мовчун // Початкова школа, 2020. т.№ 11/12.-С.10-15.
14.

Мороз Т. Г. Словосполучення. Речення/Т. Г. Мороз // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 4/5.-С.16-23
15.

Омельчук С. Вивчення функційних особливостей числівника на засадах дослідницького підходу/С. Омельчук // Дивослово, 2011. т.№ 5.-С.6-10
16.

Паршина Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів (4 клас)/Світлана Паршина // Початкова школа, 2018. т.№ 10.-С.21-22.
17.

Полозова О. О. Інфінітив у ролі другорядних членів речення/О. О. Полозова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.89-92
18.

Продан Ю. С. Вивчаємо форми дієслова/Ю. С. Продан // Вивчаємо українську мову та літературу, 2020. т.№ 7/9.-С.43-49
19.

Рик О. Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості/Орися Рик // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 5.-С.47-51
20.

Сінна "Екскурсія" до друкарні/Ірина Сінна // Початкова школа, 2019. т.№ 12.-С.17-18.
 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)