Пошуковий запит: (<.>K=частини мови<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Омельчук С. Вивчення функційних особливостей числівника на засадах дослідницького підходу/С. Омельчук // Дивослово, 2011. т.№ 5.-С.6-10
|
>2.
| Голосовська Г. Майдан чи площа?/Г. Голосовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2011. т.№12 .-С.45
|
>3.
| Дись Л. Повтоення й узагальнення вивченого про прикметник/Л. Дись // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 2 (січень).-С.25-27
|
>4.
| Мартиняк О. Займенник як стилістична категорія/Оксана Мартиняк // Педагогічна думка, 2012. т.№ 2.-С.38-42
|
>5.
| Вовкотруб Любов Інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання/Любов Вовкотруб, Ольга Задорожна, Анжела Сокур // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.59-89
|
>6.
| Бойко В. М. Граматична транспозиція в системі частин мови (партикуляція)/В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Вип. 84.-С.66-71
|
>7.
| Ярошкевич І. Я. Нові підходи до вивчення прикметника та його категорій/І. Я. Ярошкевич // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Вип. 84
|
>8.
| Рик О. Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості/Орися Рик // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 5.-С.47-51
|
>9.
| Чернишова І. Стилістичне забарвлення граматичних форм. Поняття роду і числа іменника. Власні і загальні назви/Інна Чернишова // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 5.-С.21-29.
|
>10.
| Гудзь Інтегрований урок у 3 класі/Світлана Гудзь // Початкова школа, 2018. т.№ 4.-С.20–22
|
>11.
| Варварчук В. М. Лінгводидактичні ігри на уроках української мови/В. М. Варварчук // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 22-24.-С.72-82
|
>12.
| Паршина Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів (4 клас)/Світлана Паршина // Початкова школа, 2018. т.№ 10.-С.21-22.
|
>13.
| Мороз Т. Г. Словосполучення. Речення/Т. Г. Мороз // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 4/5.-С.16-23
|
>14.
| Шишова Урок української мови у 4 класі/Ольга Шишова // Початкова школа, 2019. т.№ 1.-С.15-17.
|
>15.
| Михайленко Перевірні роботи з української мови, 4 клас/Тетяна Михайленко // Початкова школа, 2019. т.№ 4.-С.21-26.
|
>16.
| Дзьоба Вірш як засіб сприймання нового матеріалу/Оксана Дзьоба // Початкова школа, 2019. т.№ 5.-С.34-35.
|
>17.
| Білера-Ісупова Г. І. Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/Г. І. Білера-Ісупова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.6-9
|
>18.
| Стефанович Т. В. Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Лінгвістична подорож рідним краєм/Т. В. Стефанович // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.10-16
|
>19.
| Полозова О. О. Інфінітив у ролі другорядних членів речення/О. О. Полозова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.89-92
|
>20.
| Сінна "Екскурсія" до друкарні/Ірина Сінна // Початкова школа, 2019. т.№ 12.-С.17-18.
|
|
|