Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=частини мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.

Омельчук С. Вивчення функційних особливостей числівника на засадах дослідницького підходу/С. Омельчук // Дивослово, 2011. т.№ 5.-С.6-10
2.

Голосовська Г. Майдан чи площа?/Г. Голосовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2011. т.№12 .-С.45
3.

Дись Л. Повтоення й узагальнення вивченого про прикметник/Л. Дись // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 2 (січень).-С.25-27
4.

Мартиняк О. Займенник як стилістична категорія/Оксана Мартиняк // Педагогічна думка, 2012. т.№ 2.-С.38-42
5.

Вовкотруб Любов Інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання/Любов Вовкотруб, Ольга Задорожна, Анжела Сокур // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.59-89
6.

Бойко В. М. Граматична транспозиція в системі частин мови (партикуляція)/В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Вип. 84.-С.66-71
7.

Ярошкевич І. Я. Нові підходи до вивчення прикметника та його категорій/І. Я. Ярошкевич // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Вип. 84
8.

Рик О. Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості/Орися Рик // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 5.-С.47-51
9.

Чернишова І. Стилістичне забарвлення граматичних форм. Поняття роду і числа іменника. Власні і загальні назви/Інна Чернишова // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 5.-С.21-29.
10.

Гудзь Інтегрований урок у 3 класі/Світлана Гудзь // Початкова школа, 2018. т.№ 4.-С.20–22
11.

Варварчук В. М. Лінгводидактичні ігри на уроках української мови/В. М. Варварчук // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 22-24.-С.72-82
12.

Паршина Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів (4 клас)/Світлана Паршина // Початкова школа, 2018. т.№ 10.-С.21-22.
13.

Мороз Т. Г. Словосполучення. Речення/Т. Г. Мороз // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 4/5.-С.16-23
14.

Шишова Урок української мови у 4 класі/Ольга Шишова // Початкова школа, 2019. т.№ 1.-С.15-17.
15.

Михайленко Перевірні роботи з української мови, 4 клас/Тетяна Михайленко // Початкова школа, 2019. т.№ 4.-С.21-26.
16.

Дзьоба Вірш як засіб сприймання нового матеріалу/Оксана Дзьоба // Початкова школа, 2019. т.№ 5.-С.34-35.
17.

Білера-Ісупова Г. І. Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/Г. І. Білера-Ісупова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.6-9
18.

Стефанович Т. В. Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Лінгвістична подорож рідним краєм/Т. В. Стефанович // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.10-16
19.

Полозова О. О. Інфінітив у ролі другорядних членів речення/О. О. Полозова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2019. т.№ 25-27.-С.89-92
20.

Сінна "Екскурсія" до друкарні/Ірина Сінна // Початкова школа, 2019. т.№ 12.-С.17-18.
 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)