Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=числові вирази<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Назаренко Н.
Назва
: Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики
Місце публікування
: Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 15-18 (Шифр П675327/2011/6)
Предметні рубрики:
Математика-- Методика початкового навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): множення двоцифрового числа на одноцифрове--
числові вирази
--диференційоване навчання--відстаючі у розвитку школярі--обдаровані діти
Анотація:
Наведені приклади реалізації диференційованого навчання на уроках математики.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кіщук, Наталія
Назва
: Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями
Місце публікування
: Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 43-48 (Шифр П675327/2018/7)
Предметні рубрики:
Математика-- Початкове навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): математика--арифметичні дії--
числові вирази
--кількісні відношення--початкова школа
Анотація:
У статті розкрито методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)