Пошуковий запит: (<.>K=читацька діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
|
Гірняк, Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв.
ББК 88.5 Рубрики: Психологія--Соціальна Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): навчально-книжковий комплекс -- соціалізація -- текст -- знак -- символ -- змістовий модуль -- парадигма освіти -- модульно-розвивальний підручник -- читацька діяльність -- психокультурний розвиток Анотація: У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>2.
|
Мартиненко, В. Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / Валентина Мартиненко> // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 3-7. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- читацька компетентність -- компоненти читацької компетентності -- читацька діяльність Анотація: У статті обґрунтовано сутність читацької компетентності молодших школярів. Розкрито зміст і структуру когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивного її компонентів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>3.
|
Ткачук, Г. Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності [Текст] / Галина Ткачук> // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 20-25.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- книжка -- літературне читання -- літературна компетентність -- читацька компетентність -- уроки-зустрічі з Л. Українкою -- 1-2 класи Анотація: Наведено зразки уроків-зустрічей з Лесею Українкою для 1-2 класів, мета яких познайомити учнів з видатною поетесою України; розширити відомості про Лесю Українку, її тонку чутливість до краси природи; вчити слухати і отримувати естетичну насолоду від поезії; закріплювати уявлення "книжка-збірка", "автор".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бондаренко, Неллі. Формування читацької грамотності учнів у контексті стандартів PISA-2018: методичні рекомендації [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 4 (лип.-серп.). - С. 2-14 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Читання--Школярі Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- читацька діяльність -- читачі -- українське учнівство -- робота з текстом
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Шелехова, Г. Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74 + 81 Рубрики: Українська мова--Методика--Формування читацької компетентності Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- функції читання -- прийоми сприймання й розуміння -- стратегії читання -- етапи формування читацької компетентності Анотація: У статті висвітлюються особливості формування читацької діяльності як складника мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів знз у процесі сприймання навчальних письмових текстів, звертається увага на необхідність вироблення в школярів умінь і навичок читати для успішного навчання. У ній визначено етапи формування читацької компетентності, фактори й прийоми, які впливають на сприймання й розуміння письмових текстів, подано систему вправ і завдань щодо формування вмінь читати.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Вашуленко, Оксана. Читацька компетентність молодшого школяра: теоретичний аспект [Текст] / О. Вашуленко> // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): читання -- читацька діяльність -- когнітивний компонент -- комунікативний компонент -- ціннісний компонент -- діяльнісний компонент -- особистісно-творчий компонент Анотація: У статті йдеться про теоретичний аспект читацької компетентності молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Мартищук, Г. Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100 Рубрики: Початкова освіта--Читання Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- навички читання -- читацькі навички -- швидкість читання -- антиципація -- читацька компетентність Анотація: В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|