Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=школа і сім’я<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Костюк, І. А.
Робота школи з батьками: які обрали акценти [Текст] / І. А. Костюк> // Виховна робота в школі. - 2016. -
№ 12
. - С. 25-28
Рубрики:
Освіта--Реформи
Школознавство--
Школа і сім’я
Кл.слова (ненормовані):
РЕФОРМУВАННЯ ШКОЛИ
--
школа і сім’я
Анотація:
Розглядається роль батьків для школи. Хто повинен бути учасником навчально-виховного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сесик, О. О.
Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули "нової школи" [Текст] / О. О. Сесик> // Виховна робота в школі. - 2017. -
№ 3
. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Педагогіка--Особистість педагога
Освіта--Реформи
Школознавство--
Школа і сім’я
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна співпраця
--
виховання учнівської молоді
--
класний керівник
--
Нова українська школа
--
реформування середньої освіти
--
учитель і батьки
--
ШКОЛА І СІМ’Я
--
взаїмодія між учителем
--
співпраця між учителем
--
виховання дітей у сім’ї
Анотація:
Для української освіти дуже хвилюючими залишаються питання завдання, змісту та методики виховання дітей у сім’ї та школі, особливостей співпраці класного керівника, учнів і батьків, базових принципів педагогічного спілкування з дітьми. У статті розглядається специфіка освітянської праці, яка базується на тому, що вчителі постійно проектують прогнозований результат, орієнтуються на перспективу, адже виховують майбутнє держави.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)