Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=якість послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Корінєв В. Л., Мокроусова Ю. О.
Назва
: Обгрунтування заходів щодо підвищення попиту на продукцію підприємства
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 132-135: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 135
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): торговельна послуга--
якість послуги
--товар--попит--пропозиція--потреба--ринок--кон`юктура ринку--споживачі--обслуговування споживачів--прибуток--супермаркет
Анотація:
Мета статті - вивчити попит на послуги роздрібного торговельного підприємства "Сільпо".
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 338.46
Автор(и)
: Ткачук С. В., Стеценко В. А., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва
: Практичні підходи до формування якості послуг : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75: іл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 338.46
Предметні рубрики:
Послуги - якість
Економічна діяльність-- Маркетинг послуг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--
якість послуги
--якість процесу обслуговування--якість результату обслуговування--внутрішній маркетинг--інтерактивний маркетинг
Зміст
: Складові сукупної якості послуги
Анотація:
Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на
якість послуги
.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)