Пошуковий запит: (<.>K=іменник<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Русанова Н. Іменник. Українська мова, 6- й клас/Н. Русанова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2009. т.№ 3.-С.34-41
|
>2.
| Іменник як частина мови // Українська мова та література (Шкільний світ). -Київ:Бондаренко Т.П., 2008,N N 41.-С.3-31.
|
>3.
| Петренко Л. Гра як засіб вивчення правил (Казки, вірші та смішинки. які можна розіграти)/Лариса Петренко // Початкова школа, 2011. т.№ 3.-С.57-58.
|
>4.
| Власенко Л. Іменник/Людмила Власенко // Українська мова та література (Шкільний світ), 2011. т.№ 35/36.-С.9-14
|
>5.
| Удодік Л. Підсумковий урок у 3 класі за темою "Іменник"/Людмила Удодік // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.53-54
|
>6.
| Борщ О. Дидактичні ігри на допомогу вчителю під час вивчення теми "Іменник"/Ольга Борщ // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.10-12
|
>7.
| Важова О. ІКТ і використання краєзнавчого матеріалу/Ольга Важова // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 17.-С.10-14
|
>8.
| Зі скарбниці культури мовлення // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 2.-С.18,30,51,60,64
|
>9.
| Омельчук С. Вивчення іменника на матеріалі лексичних новотворів : дослідницьке опрацювання/Сергій Омельчук // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 4.-С.15-17
|
>10.
| Борщ О. Дидактичні ігри на допомогу вчителю під час вивчення теми "Іменник"/Ольга Борщ // Початкова школа, 2012. т.№ 5.-С.15-17
|
>11.
| Базарницька І. Завдання для перевірки знань : українська мова, 2 клас/Ірина Базарницька, Галина Сапун // Початкова школа, 2012. т.№ 5.-С.9-14.
|
>12.
| Хоменко Л. Ой устань, устань, подоляночко. (Кличний відмінок в українській мові)/Людмила Хоменко // Початкова школа, 2012. т.№ 5.-С.54-56.
|
>13.
| Разіна О. В. Вивчаємо іменник/О. В. Разіна // Вивчаємо українську мову та літературу, 2012. т.№ 16-18.-С.19-26.
|
>14.
| Пономаренко С.С. Акцентні відмінності іменників середнього роду у львівському виданні Апостол 1574 р. порівняно з московським виданням 1564 р./С. С. Пономаренко // Мовознавство, 2012. т.№ 4.-С.24-36
|
>15.
| Нечипоренко К. Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи/Катерина Нечипоренко // Початкова школа, 2012. т.№ 11.-С.55-57
|
>16.
| Руденко Л. Л. Іменник як частина мови. Уроки з епіграфом/Л. Л. Руденко // Вивчаємо українську мову та літературу, 2013. т.№ 19-21.-С.2-13.
|
>17.
| Межжеріна Г.В. Князі Борис, Гліб та їхні супротивники в оцінці літописців ХІ-ХІІІ ст./Г. В. Межжеріна // Мовознавство, 2013. т.№ 4.-С.27-43
|
>18.
| Селігей П.О. Іменниковість versus дієслівність: у пошуках золотої середини/П. О. Селігей // Мовознавство, 2014. т.№ 4.-С.36-55
|
>19.
| Задорожний В. Мова навмання /Василь Задорожний // Українська мова і література в школах України, 2015. т.№ 4.-С.18-22
|
>20.
| До розділу "Морфологія" /Олена Горошкіна, Ольга Караман, Наталія Мордовцева, Людмила Попова // Українська мова і література в школах України, 2015. т.№ 7/8.-С.48
|
|
|