Пошуковий запит: (<.>K=імпресіонізм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Онищенко Н. Як спогад про імпресіонізм/Надія Онищенко // Ніжинський вісник, 2014. т.11 січ. (№ 3/4).-С.8
|
>2.
| Ничкало С. Ювілейні дати 2015 року: до 175-річчя від дня народження Клода Моне/С. Ничкало // Мистецтво та освіта, 2015. т.№ 4.-С.59-60
|
>3.
| Мартынов С. Честная куртизанка/С. Мартынов // Вокруг света. -Киев:Вокруг света, 2015. т.№ 6.-С.30-31
|
>4.
| Золя Э. Человек и художник/Э. Золя // Изобразительное искусство в школе, 2012. т.№ 1.-С.11-31
|
>5.
| Мартынов С. Человек в футляре. Персонаж без лица, в костюме, идеальном для того, чтобы слиться с толпой, [художник] Рене Магритт принципиально рисовал "никого", а получился узнаваемый автопортрет/С. Мартынов // Вокруг света, 2017. т.№ 8.-С.30-31
|
>6.
| Венгровська Художнє новаторство поета Артюра Рембо/Лариса Венгровська // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2020. т.№ 9/10.-С.72-83
|
>7.
| Гуппал Т. О. Франція/Т.О. Гуппал // Мистецтво в школі, 2013. т.№1.-С.14-18
|
>8.
| Семенова Урок 50. Образ панни - утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі Володимира Винниченка "Момент". Імпресіонізм твору. Значення літературно-художньої спадщини автора/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 11 (листоп.).-С.82-85
|
>9.
| Семенова Урок 33. Особистісні чинники у світогляді людини на межі століть. Посилення зв'язку з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні ознаки українського прозового модернізму (Ольга Кобилянська, Михайло Коцюбинський, Василь Стефаник, Володимир Винниченко). "Нова школа" у прозі/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 11 (листоп.).-С.15-19
|
>10.
| Гузь О. О. Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія"/О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.8-24.
|
>11.
| Шпак "Українська хата" художника світла [Івана Труша]/Віктор Шпак // Урядовий кур'єр, 2019. т.12 січ. (№ 7).-С.7
|
>12.
| Крутікова Н. Україна в поезії і прозі Івана Буніна/Н. Крутікова // Слово і час, 2008. т.№ 1.-С.4-9
|
>13.
| Терещенко М. Є. "Тремтіння вічного" в поезії Стефана Малларме : інтегроване заняття: література, живопис, музика/М. Є. Терещенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 2.-С.12-19.
|
>14.
| Карповець М. Тихий імпресіонізм Олександра Мурашка/М. Карповець // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2011. т.№ 95/96.-С.16.
|
>15.
| Котов Тело как оскорбление/П. Котов // Вокруг света, 2012. т.№ 12.-С.30-31
|
>16.
| Жила "Тіні забутих предків" - повістевий шедевр Михайла Коцюбинського/Світлана Жила // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 9.-С.12-17
|
>17.
| Павельчук І. Сюжет "Розквітла яблуня" Івана Северина [укр. худож.]/І. Павельчук // Образотворче мистецтво, 2018. т.№ 4.-С.52-53
|
>18.
| Венгорська Л. Складність і неоднозначність художнього процесу першої половини ХХ ст./Лариса Венгорська // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 29/31 (серпень).-С.42-50
|
>19.
| Корміліцина О.М. Символізм та імпресіонізм у мистецтві кін. XIX-поч. XX ст./О.М. Корміліцина // Мистецтво в школі, 2013. т.№2.-С.2-9
|
>20.
| Матусяк А. Сецесійний дискурс письменників "Молодої музи"/А. Матусяк // Слово і час, 2008. т.№ 6.-С.35-50
|
|
|