Пошуковий запит: (<.>K=імідж<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 213
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Марущенко О. Політичний імідж-1/О. Марущенко // Народний депутат, 2009. т.№ 3.-С.88-89
|
>2.
| Сєрікова Ж. Позитивний імідж школи/Ж. Сєрікова // Директор школи (Шкільний світ), 2009. т.№ 11.-С.4-6
|
>3.
| Бондарчук Н. Психологічний погляд на імідж учителя /Н. Бондарчук // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 3/4.-С.1-40
|
>4.
| Шевчук Л. Імідж психолога/Л. Шевчук // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 11/12.-С.7-8
|
>5.
| Хіміч І.Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури/І. Г. Хіміч // Економіка та держава. -Київ:Економіка та держава, 2009,N N 9.-С.59-61
|
>6.
| Грышунина Е.В. Имидж современной российской женщины /Е. В. Грышунина, М. С. Рчищева // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2009,N N 5.-С.103-113
|
>7.
| Литвин А. Роль зв`язків з громадськістю у форманні іміджу вищого навчального закладу /А. Литвин // Соціальна психологія. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 3.-С.125-129
|
>8.
| Матвеев М.Ю. Изучение имиджа библиотек и библиотекарей в прессе/М. Ю. Матвеев // Научные и технические библиотеки. -Москва:ГПНТБ Росии, 2009,N N 10
|
>9.
| Кобзева С.В. Имидж России в мире: количественный и качественный анализ /С. В. Кобзева, Д. А. Халтурина // Полис. -Москва:Полис, 2009,N N 5.-С.128-139
|
>10.
| Харченко Л.В. Проблема формування позитивного іміджу України в контексті підготовки до ЄВРО-2012/Л. В. Харченко // Стратегічні пріоритети, 2009. т.№ 4.-С.107-112
|
>11.
| Личова Г. В. Світовий досвід формування позитивного міжнародного іміджу країни/Г. В. Личова // Формування ринкових відносин в Україні, 2010,N N 4.-С.50-58
|
>12.
| Сурмін Ю. Імідж Національної академії державного управління при Президентові України в професійному середовищі: експертні оцінки/Ю. Сурмін, Т. Крушельницька // Вісник НАДУ, 2009,N N 4.-С.299-311.
|
>13.
| Чечель О. Імідж органу влади: проблеми формування/О. Чечель // Вісник НАДУ, 2008. т.№ 2.-С.78-86.
|
>14.
| Гречко Г. Имиджевая политика/Г. Гречко // Библиотека. -Москва:Библиотека, 2009,N N 11.-С.56-58
|
>15.
| Чеботарева Н. Имидж-фактор управляемый/Н. Чеботарева // Библиотека. -Москва:Библиотека, 2009,N N 10.-С.23-25
|
>16.
| Хорішко Л. Регіональний аспект формування іміджу політичних партій /Л. Хорішко // Політичний менеджмент. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 6.-С.85-93.
|
>17.
| Зинатулина Н.Ш. От портфолио - к виртуальной экскурсии/Н. Ш. Зинатулина // Мир библиографии. -Москва:Либерея-Бибинформ, 2009,N N 6.-С.19-21
|
>18.
| Семиколенных Н. Канарейки в пещере книжных сокровищ/Н. Семиколенных, С. Хмелевцева // Библиотечное дело. -СПб.:Агенство Информ-Планета, 2010,N N 13.-С.40-41
|
>19.
| Климашевська О. Соціум. Імідж. Навчальний заклад/О. Климашевська // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 40.-С.11-14.
|
>20.
| Чубала А. Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства/А. Чубала // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 4.-С.56-60
|
|
|