Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (32)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (5)Електронна бібліотека (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=імідж<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 213
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Другов, О.
    Сучасні аспекти формування довіри населення до Національного банку України [Текст] / О. Другов // Вісник Національного банку України. - 2013. - № 1. - С. 32-35. - Бібліогр. с. 35 (10 назв)
ББК 65.262.100
Рубрики: Нацiональний банк України--Імідж
Анотація: Наявність високого рівня довіри населення до центрального банку країни є одним із основних факторів, що сприяє виконанню його цілей, стимулює дотримання фінансової стабільності, дає змогу ефективніше управляти процесами на фінансовому та грошово-кредитному ринках. У статті проаналізовано зарубіжний досвід з питань створення та оцінювання рівня довіри населення до центрального банку та розреблено низку рекомендацій у цій сфері для Національного банку України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кирпа, Ірина.
    Нація з перцем. Болгари, що проживають на території України, із задоволенням працюють на імідж нашої країни [Текст] / І. Кирпа // Україна молода. - 2013. - 31 лип.(№ 108). - С. 8 : ілюстр. - Зміст: Прем'єр-міністр родом із Херсона ; Болгарська фантастика в Україні ; Свій мікрорайон у Миколаєві ; До Болгарії - з любов'ю ; Любимо болгарську кухню
ББК 63.5
Рубрики: Болгари--Етнографія--Звичаї--Національна кузхня--Україна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   Україна. Вищий господарський суд.

   
    Про затвердження Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство [Текст] : пост. від 16.01.2013 р. № 1 // Вісник господарського судочинства. - 2013. - № 1. - С. 11-23
ББК 67
Рубрики: Суди арбітражні--Працівники суду--Імідж--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кедровська, Юлія.
    Україна і світ: боротьба рейтингів і позицій [Текст] / Юлія Кедровська // Віче. - 2013. - № 1. - С. 12-13
ББК 67
Рубрики: Імідж держави--Україна
Анотація: Про Україну та українців в різноманітних міжнародних рейтингах та статистичних підрахунках.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Тишевська-Шапошник, Ольга.
    Формування позитивного туристичного іміджу харківського регіону в ЗМІ [Текст] / Ольга Тишевська-Шапошник // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 75 + 32
Рубрики: Інформаційні центри--Туристичні--Регіональні
   Туризм в Україні--Інформаційні регіональні центри

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- імідж регіону
Анотація: Стаття присвячена виявленню проблем формування та організації інформаційно-туристичних центрів як основної стратегії розвитку туристичної діяльності та створення привабливого іміджу регіону. Дається докладний розгляд поняття інформайного туристичного центру, основних його форм та особливостей функціонування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

6.


    Glinska, E.
    Stakeholders' involvement in designing brand identity of towns - Podlaskie region case study [Text] / E. Glinska, M. Florek // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 274-282 : рис., табл. - Бібліогр.: 35 назв
ББК 65
Рубрики: Економіка міського господарства -- Маркетинг--Індивідуалізація місцевості -- Імідж місцевості -- Розробка брендів міст--Підляський регіон Польщі
Кл.слова (ненормовані):
стейкхолдери
Анотація: У статті представлено результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.


Дод.точки доступу:
Florek, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Богосвятська, А. І.
    Арома-імідж уроку літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 7-8. - С. 90-96. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Методи, прийоми роботи з використанням ароматів на етапі мотивації вивчення нового матеріалу ; Методи, прийоми актуалізації нюхового органу чуття на етапі аналізу художнього твору ; Вправи для валеохвилинок
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Методи навчання--Аромати

Кл.слова (ненормовані):
запахи в літературі -- аромати в художніх творах


Знайти схожі

8.


    Кулієва, Т.
    Імідж бібліотекаря: від минулого до сьогодення [Текст] / Т. Кулієва // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 8. - С. 16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Організація бібліотечної справи --Бібліотечні кадри
Анотація: Стаття присвячена питанням формування іміджу бібліотекаря в сучасному інформаційному суспільстві, визначено головні складники позитивного образу представників цієї професії та ставлення соціуму до них.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

9.


    Дмитрієва, О. А.
    Як створити імідж упевненого промовця? [Текст] / О. А. Дмитрієва // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 2. - С. 31-39
Рубрики: Ораторське мистецтво--Публічний виступ
Кл.слова (ненормовані):
одяг і зовнішність -- жести -- погодженість думок і дій -- помилки соціального сприйняття


Знайти схожі

10.


    Лазоренко , Ю.
    Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2013. - №4. - С. 17-24
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- бібліотечна реклама
Анотація: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

11.


    Танатар, Н.
    Імідж Національної бібліотеки України імені В.І.Вернадського в пресі: контент-аналіз газетних публікацій за 2003 рік [Текст] / Н. Танатар // Бібліотечний вісник. - 2005. - № 2. - С. 44-47
УДК
Рубрики: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Кл.слова (ненормовані):
контент-моніторинг -- контент-аналіз -- вніб1


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Lo, S. C.
    A study on corporate brand image at first-time adopter behavior [Text] / S. C. Lo // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - P373-380 : табл., рис. - Бібліогр.
ББК 65.29
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Імідж корпоративного бренду
Анотація: У статті продемонстровано, що підприємства при спілкуванні з клієнтами використовують бренди, при цьому більшість споживачів не роблять відмінностей між брендом і підприємством. В цьому випадку бренд – не просто ім'я, знак, колір, назва або символ. Мотивація при першому знайомстві з товаром фірми дає значну перевагу у просуванні бренду, при цьому найбільш важливими є розширення бренду, збільшення продуктової лінійки бренду і ліцензування бренду. Об'єктами дослідження стали покупці планшетів "Apple", для яких цей товар став першим придбаним товаром корпорації. Опитування проведено у магазинах за допомогою анкет, всього було роздано 500 копій, заповнено 372 з відсотком відгуку 74%. Результати дослідження показали, що імідж бренду при першому знайомстві з продукцією має прямий вплив на формування лояльності; намір клієнта змінити бренд; зовнішній і внутрішній відгук. Висновки дослідження можуть бути використані підприємствами при розробці іміджевої політики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Бесчастний, Віктор.
    Імідж як складова успіху правоохоронця: до постановки проблеми [Текст] / Віктор Бесчастний, Ольга Тимченко // Віче. - 2012. - № 2. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.9(4Укр)301.113
Рубрики: Імідж професійний--Правоохоронці
   Органи внутрІшнІх справ України--Міліція--Імідж

Анотація: Головна мета правоохоронної діяльності - служіння закону, що сприймається громадянами як утілення справедливості й моральності. Важливе значення мають професійно-психологічні та моряльні якості особистості правоохоронця, які відіграють головну роль у створенні позитивного іміджу органів правопоряду в очах українського суспільства. Про те, що таке імідж узагалі, а також його формування, складові і напрями підвищення авторитету міліції у сучасних умовах і йдеться в статті.


Дод.точки доступу:
Тимченко, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Тищенко, О. М.
    Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності [Текст] / Тищенко О. М., Петрова Н. Б. // Вісник. - 2011. - № 3. - С. 81-87 : рис. - Бібліогр.: с. 87
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
кластери -- кластерні стратегії -- імідж регіону


Дод.точки доступу:
Петрова, Н. Б.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Кубко, Валентина
    Корпоративна культура як об'єднальна основа вищих навчальних закладів [Текст] / Валентина Кубко // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 11. - С. 43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--Корпоративна репутація--Імідж
Анотація: Аналізується культурологічний підхід до вивчення корпоративної культури вищих навчальних закладів України як освітніх корпорацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

16.


    Акайомова, Анжеліка.
    Комунікативні властивості іміджу та його класифікація [Текст] / Анжеліка Акайомова // Віче. - 2011. - № 22. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 66.03
Рубрики: Імідж людини--ПолІтичний лідер
   Політичний імідж

Анотація: Розкривається поняття іміджу взагалі та політичного іміджу зокрема, його побудова та формування. Подано класифікацію іміджу за видими, механізмом формування та поширення. Наведено основні типи іміджу, принципи його формування при моделюванні позитивного іміджу. Визначено і проаналізовано основні функції іміджу та його значення.


Знайти схожі

17.


    Богоявленський, О. В.
    Імідж країни як фактор конкурентоспроможності національної економіки [Текст] / Богоявленський О. В., Шульміна А. М. // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2011. - № 5. - С. 21-27 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 27
Рубрики: Національна економіка--Конкурентоспроможність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
міжнародна економічна діяльність -- шляхи покращення іміджу країни -- програми формування позитивного міжнародного іміджу країни


Дод.точки доступу:
Шульміна, А. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Богосвятська, А. І.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 1. - С. 16-21. - Бібліогр.:14 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Уроки світової літератури--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- бажаний імідж -- мінливий імідж -- самоімідж -- габітарна -- кінетична -- мовленнєва -- середовищна -- упредметнена
Анотація: Мета пропонованої статті - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння , як підняти імідж уроків світової літератури в сучасній школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Ніколайко, І.
    З чого розпочинається імідж Батьківщини [Текст] / І. Ніколайко // Зовнішні справи. - 2012. - № 4. - С. 18-21 : кол.іл
ББК 65.9(4УКР)
Рубрики: Міністерство закордонних справ України--Економіка--Імідж України
Анотація: Над іміджем України за кордоном працює "Всесвітня служба" Українського телебачення і радіомовлення, і "Укрінформ" і близько 10 культурно-інформаційних центрів. Але зараз дуже важливо, щоб інформацію про Україну за кордоном отримували не лише з "лобової самореклами".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Тонкоголос, Ю.
    Особливості формування іміджу політичного лідера в ході місцевих виборів [Текст] / Ю. Тонкоголос, О. Ю. Величко // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 170-173. - Бібліогр.: с. 173
Рубрики: Політика--Вибори
Кл.слова (ненормовані):
політична психологія -- імідж політика


Дод.точки доступу:
Величко, О. Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)