Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальна<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 128
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Заіка В. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей/В. Заіка, С. Мерцалов // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 4.-С.10-15
|
>2.
| Гаранян Н.Г. Психологические модели перфекционизма/Н. Г. Гаранян // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2009,N N 5.-С.74-83
|
>3.
| Марцинковская Т.Д. "Образ Я" в современном мире: константы и трансформации/Т. Д. Марцинковская // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Мир психологии, 2009,N N 4.-С.142-149.
|
>4.
| Адамьянц Т.З. Уровень развития коммуникативных навыков как индикатор в процессах самоопределения и самоорганизации личности /Т. З. Адамьянц // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:ЧеловекМир психологии, 2010,N N 3.-С.253-261.
|
>5.
| Коч О. Особливості трансдержавної діяльності адвокатури/О. Коч // Юридичний журнал, 2014. т.№11-12.-С.171-174
|
>6.
| Рибалко В.В. Творчий потенціал індивіда у психологічній теорії потенціальності особистості І.П.Манохи /В. В. Рибалко // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2011,N N 1.-С.28-32.
|
>7.
| Шебанова В.И. "Телеменю" для мальчишек и девчонок/В. И. Шебанова, С. Г. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2011,N N 1.-С.38-44.
|
>8.
| Старовойтенко Е.Б. Персонология отношения к себе: культурная трансспектива/Е. Б. Старовойтенко // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:ЧеловекМир психологии, 2010,N N 4.-С.13-24.
|
>9.
| Коношенко Н. А. Організація виховного процесу з девіантними молодшими школярами в реабілітаційному центрі/Н. А. Коношенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2011. т.№ 2.-С.59-64
|
>10.
| Корж Н. Школа - це стиль виховання, навчання й життя. Реалізація особистісного потенціалу учня: індивідуальна траєкторія його освіти та гімназійний освітній округ/Наталія Корж // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.46-65
|
>11.
| Калуцька В. Створення оптимальних умов для виявлення творчих ресурсів учнів і розвитку їхніх здібностей та обдарувань/Валентина Калуцька // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.78-89
|
>12.
| Лущик І. В. Велосипедний спорт (шосе)/І. В. Лущик // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 7.-С.1-8 (дод)
|
>13.
| Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти/Мін-во освіти і науки України // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 37/38 (жовтень).-С.13-15
|
>14.
| Громовий В. Як забезпечити індивідуальні освітні меню кожному учневі/Віктор Громовий // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 29 (жовтень).-С.9-10
|
>15.
| Компанієць А. Чи повинен працівник з інвалідністю щорічно проходити медичний огляд/Анна Компанієць // Кадровик. Трудове право і управління персоналом, 2011. т.№ 10.-С.30-33
|
>16.
| Дружинина Л. Дошкольники, имеющие нарушения зрения. Индивидуальная работа по развитию ориентировки в пространстве в условиях общеобразовательной группы/Л. Дружинина // Дошкольное воспитание, 2011. т.№ 9.-С.104-107
|
>17.
| Москаленко Л. Інноваційні підходи до планування роботи вихователя групи продовженого дня/Л. Москаленко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 10 (жовтень).-С.90-95
|
>18.
| Шиліна Н. Організація самопідготовки в групі продовженого дня/Н. Шиліна, Т. Гудзь // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 12 (грудень).-С.65-75
|
>19.
| Сухих В. Г. Региональные модели реабилитации инвалидов/В. Г. Сухих // Социс, 2011. т.№ 8.-С.98-101
|
>20.
| Бондаренко Ю. І. Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2011,N № 11.-С.11-14
|
|
|