Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 128
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Мельник, Роман.
    Про допустимість оскарження в адміністративному суді індивідуальної податкової консультації [Текст] : (за матеріалами судової практики) / Роман Мельник // Право України. - 2019. - № 4. - С. 92-103. - Бібліогр. в підрядк. прим. та в кінці ст.
Рубрики: Адміністративний суд--Індивідуальна податкова консультація--Оскарження
Анотація: Мета статті полягає у доведенні необхідності використання здобутків юридичної доктрини під час здійснення правосуддя суддями адміністративних судів (на прикладі окремої категорії справ адміністративної юрисдикції). У межах статті проаналізовано конкретне судове рішення, ухвалене Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, предметом якого стало оскарження платником податку індивідуальної податкової консультації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Світлична, О.
    Особливості професійного самовизначення молоді раннього юнацького віку [Текст] / О. Світлична // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 144-146 : рис. - Бібліогр.: с. 146
Рубрики: Психологія--Юнацтво--Професії
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- типи професій -- вікова динаміка -- соціальна спрямованість особи -- тренінгова програма -- індивідуальна профорієнтація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Громовий, В.
    Як забезпечити індивідуальні освітні меню кожному учневі [Текст] / Віктор Громовий // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 29 (жовтень). - С. 9-10
Рубрики: Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
персоналізація в освіті -- індивідуальна освітня траєкторія -- тьютор


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    10 запитань про скаргу. Порядок й умови звернення до освітнього омбудсмена [Текст] / матеріал підгот. Ксенія Борицька // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 16-17
Рубрики: Педагоги--Правовий захист--Україна
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна скарга -- колективна скарга -- права людини


Дод.точки доступу:
Борицька, Ксенія \підгот.\


Знайти схожі

5.


    Головін, А.
    Окремі питання, пов'язані з запровадженням інституту конституційної скарги у вітчизняному законодавстві [Текст] / А. Головін // Право України. - 2013. - № 1-2. - С. 244-268. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Конституційне право
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ампаро -- відповідальність -- дії та бездіяльність -- звернення громадян -- особа фізична -- особа юридична -- права конституційні -- скарга конституційна -- скарга індивідуальна -- субсидіарність -- судова палата -- підсудність -- підвідомчисть
Анотація: У статті досліджуються перспективи запровадження до вітчизняного законодавства інституту індивідуальної конституційної скарги. Особливу увагу автор приділіє вивченню досвіду функціонування цього правового інституту у країнах Європи та СНД, а також можливості його застосування з метою підвищення рівня захисту прав і свобод людини та громадянина Конституційним Судом України.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Шавровська, Наталя.
    Розуміти мову свого організму [Текст] / Наталя Шавровська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 13-17 : кол.іл. - Зміст: Основні завдання щодо розвитку здатності дитини усвідомлювати себе та своє тіло ; Вчимо орієнтуватися у відчуттях ; Досліджуємо власний організм ; Вчимо орієнтуватися у психоемоційному стані
ББК 74.200
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Індивідуальна безпека--Діти
   Дошкільне виховання--Самозбереження дитини

Кл.слова (ненормовані):
відчуття спраги -- голод -- фізична перевтома -- розумова втома -- психічна перевтома -- сонливість -- больові відчуття -- витривалість
Анотація: Навчити дитину розуміти мову свого організму і відповідно дбати про себе - актуальне завдання, що потребує глибокої систематичної роботи. На допомогу в його реалізації і подаються методичні розробки.


Знайти схожі

7.


    Синчук, С.
    Модель національної системи соціального забезпечення в контексті європейського напряму розвитку України [Текст] / С. Синчук // Право України. - 2016. - № 8. - С. 17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Право соціального забезпечення
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інтеграційний процес -- євроінтеграція України -- соціальне страхування з публічним правовим статусом -- бюджетне соціальне забезпечення -- недержавне соціальне забезпечення -- солідарна соціальна відповідальність -- індивідуальна соціальна відповідальність -- вніб 2
Анотація: У статті визначено основні засади та способи здійснення соціального забезпечення громадян в Україні в контексті європейської інтеграції України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Щербанюк, Оксана.
    Індивідуальна конституційна скарга як засіб забезпечення конституційної демократії [Текст] / Оксана Щербанюк // Право України. - 2018. - № 12. - С. 77-91. - Бібліогр. в підрядк. прим. та в кінці ст.
Рубрики: Конституційна скарга--Конституційна демократія
Анотація: Стаття аналізує сформованість у доктрині конституційного права (з урахуванням теоретичних і практичних аспектів) підходів до розуміння сутності конституційної скарги, аналіз міжнародного європейського досвіду функціонування конституційної скарги для вироблення цілісного уявлення про інститут індивідуальної конституційної скарги в системі гарантій прав та свобод людини, а також викладення власного бачення вдосконалення цього інституту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


   
    Небезпечний кровосос [Текст] : Розповідає завідувачка лабораторії особливо небезпечних інфекцій відділу дослідження біологічних факторів Державної установи "Київський обласний лабораторний центр Держсанепідемслужби України" Наталія Комаренко // Віче. - 2013. - № 11. - С. 56-57
ББК 20.1
Рубрики: Паразитологія--Кліщі
   Безпека життєдіяльності--Індивідуальна безпека--Кліщі

Кл.слова (ненормовані):
іксодовий кліщовий бореліоз


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мішина, Наталя.
    Конституційна скарга та індивідуальна заява до Європейського суду з прав людини як юридичні гарантії прав людини в Україні [Текст] / Наталя Мішина // Право України. - 2018. - № 12. - С. 178-196. - Бібліогр. в підрядк. прим. та в кінці ст.
Рубрики: Конституційна скарга--Індивідуальна заява--Європейський суд з прав людини
Анотація: Стаття висвітлює порівняльний аналіз конституційної скарги до Конституційного Суду України та індивідуального звернення до Європейського суду з прав людини для виявлення перспектив удосконалення цієї національної юридичної гарантії прав і свобод людини в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Газін, Володимир.
    Педагогіка: індивідуальна vs колективна [Текст] / Володимир Газін // Дзеркало тижня. - 2018. - 15-21 верес. (№ 34). - С. 12
Рубрики: Загальноосвітні школи--Виховання--Навчання
   Педагогіка--Індивідуальні особливості дітей

Кл.слова (ненормовані):
педагоги-дослідники -- педагоги-новатори



Знайти схожі

12.


    Наливкіна, Наталія.
    Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 56–57. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Зв'язок школи з сім'єю
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- батьківські збори -- діти з затримкою психічного розвитку -- співпраця з батьками -- індивідуальна робота -- корекційна система -- спеціальна школа
Анотація: У статті розповідається про співпрацю вчителів з батьками учнів із особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Житкова, Ірина.
    У працівника з інвалідністю немає ІПР. Чи зарахують до нормативу? [Текст] / Ірина Житкова // Кадровик 01. - 2018. - № 11. - С. 8-11
Рубрики: Кадрове діловодство--Інваліди--Працевлаштування--Документи
Кл.слова (ненормовані):
довідка до акта огляду медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності (МСЕК) -- індивідуальна програма реабілізації особи з інвалідністю -- інспектор праці -- документи про умови працевлаштування
Анотація: Якщо у працівника з інвалідністю немає програми реабілітації, Фонд соціального захисту не зарахує його до нормативу, тож підприємство сплатить штрафні санкції. У статті розповідається як насправді і де саме на кадровика чатує небезпека.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Петренко, Ірина.
    Додавання і віднімання десяткових дробів [Текст] : (урок з математики в 5 кл.) / Ірина Петренко // Математика в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 33-36 : іл.
Рубрики: Дроби--Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
приклади -- картки -- властивості віднімання -- математична крамниця -- індивідуальна робота
Анотація: Форма уроку - математично-пізнавальний серіал "Сім причин пишатися Україною". Мета: Формувати вміння та навички учнів розв'язувати приклади, рівняння, задачі, застосовувати дії додавання і віднімання десяткових дробів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Якубенко, Олена.
    З чого розпочати роботу в інклюзивному класі [Текст] / Олена Якубенко // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 50-51
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивні класи -- досвід роботи вчителя -- індивідуальна програма розвитку -- корекційно-розвиткові заняття
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

16.


    Житкова, Ірина.
    "Відмовляєтесь надати програму реабілітації."Як реагувати на заяву? [Текст] / Ірина Житкова // Кадровик 01. - 2019. - № 2. - С. 29-31
Рубрики: Інваліди--Працевлаштування
   Кадрове діловодство--Інваліди

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна програма реабілітації -- письмова вимога надати ІПР -- позачерговий медогляд особі з інвалідністю
Анотація: Відмова надати індивідуальну програму реабілітації (ІПР) може означати, що працівник приховує, що йому робота протипоказана за станом здоров'я. Рішення роботодавця про роботу працівника з інвалідністю має грунтуватися на документах із медзакладу, а не на словах чи навіть письмовій заяві підлеглого.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Носаченко, Людмила.
    Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях із однорідними членами [Текст] / Людмила Носаченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2018. - № 21/22. - С. 15-21 : іл. - Бібліогр.: с. 19. - Зміст: Картка самооцінювання роботи на уроці ; Індивідуальна картка учня (учениці) 8-го класу
Рубрики: Викладання української мови--8-й клас--Досвід вчителів
   Українська мова--Узагальнювальні слова

Кл.слова (ненормовані):
аналіз відповідей-припущень -- вправа "5 хвилин ЗНО" -- цифровий розподільний диктант -- самоперевірка -- конструктивні вправи -- незакінчене речення
Анотація: Узагальнювальні слова об'єднують в одну групу всі перелічувані предмети, ознаки дії, явища тощо, вони виступають у тій самій синтаксичній функції, що й об'єднувані ними однорідні члени речення.



Знайти схожі

18.


    Рібцун, Юлія
    Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
   Дошкільне виховання--Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра
Анотація: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Чечель, Людмила.
    Василь Триліс: "Пісня для мене - індивідуальна терапія" [Текст] / Людмила Чечель // Культура і життя. - 2018. - 28 груд. (№ 52). - С. 9 : фот.
Рубрики: Хоровий спів український
   Хори українські

Кл.слова (ненормовані):
хор "Чумаки" -- чоловічий хор
Анотація: Керівник чоловічого хору "Чумаки" ВГО Товариства "Знання" України про здобутки і творчі плани напередодні свого 30-ліття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Дубровська, Л. О.
    Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів [Текст] / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 86-89. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Початкова школа--Навчально-виховний процес--Здоров‘я школярів
Кл.слова (ненормовані):
культура здоров'я -- здоровий спосіб життя -- режим шкільного дня -- фізкультурні хвилинки -- фізкультурні паузи -- індивідуальна культура -- обов'язкові гігієнічні вимоги -- рухливі перерви
Анотація: У статті автори торкаються проблеми впливу фізкультхвилинок та фізкультпауз на активізацію навчально-пізнавальної та рухової діяльності школярів молодшої школи, розкривають і активізують сутність та значення їх у режимі шкільного дня молодшого школяра і визначають особливості й необхідність їх використання у навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Долматова, М.П.; Бойко, М.В.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)