Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальна<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 128
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
10 запитань про скаргу. Порядок й умови звернення до освітнього омбудсмена [Текст] / матеріал підгот. Ксенія Борицька> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 16-17
Рубрики: Педагоги--Правовий захист--Україна Кл.слова (ненормовані): індивідуальна скарга -- колективна скарга -- права людини
Дод.точки доступу: Борицька, Ксенія \підгот.\
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
15 відповідей МОН про індивідуальне навчання: що це і як отримати [Text] / www.nus.org.ua> // Англійська мова в початковій школі. - 2019. - № 11. - P13-15
Рубрики: Освіта Кл.слова (ненормовані): МОН -- індивідуальне навчання -- екстернат -- інклюзивна освіта -- індивідуальна форма
Дод.точки доступу: www.nus.org.ua Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Маценко, Віктор. Індивідуальність особистості [Текст] : ключові поняття / Віктор Маценко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 4-7
Рубрики: Індивідуальна психологія
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Щербанюк, Оксана. Індивідуальна конституційна скарга як засіб забезпечення конституційної демократії [Текст] / Оксана Щербанюк> // Право України. - 2018. - № 12. - С. 77-91. - Бібліогр. в підрядк. прим. та в кінці ст.
Рубрики: Конституційна скарга--Конституційна демократія Анотація: Стаття аналізує сформованість у доктрині конституційного права (з урахуванням теоретичних і практичних аспектів) підходів до розуміння сутності конституційної скарги, аналіз міжнародного європейського досвіду функціонування конституційної скарги для вироблення цілісного уявлення про інститут індивідуальної конституційної скарги в системі гарантій прав та свобод людини, а також викладення власного бачення вдосконалення цього інституту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кривова, Галина. Індивідуальна освітня програма як механізм реалізації освітньо-творчого потенціалу особистості [Текст] / Галина Кривова> // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 45-48. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): настановчо- мотиваційні уроки -- літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бойко , О. Д. Індивідуальна пам'ять як базова основа колективної пам'яті: специфіка, механізми, процеси, характерні риси та особливості [Текст] / О. Д. Бойко > // Національна та історична пам'ять : зб. наук. праць / [Укр. ін-т нац. пам'яті. - 2014. - Вип. 10. - С. 10-18. - Бібліогр.: с. 17-18
ББК 63.3(4УКР)я43 Рубрики: Індивідуальна пам'ять Кл.слова (ненормовані): ІНДИВІДУАЛЬНА ПАМ'ЯТЬ -- КОЛЕКТИВНА ПАМ'ЯТЬ -- ВИДИ ПАМ'ЯТІ -- МЕХАНІЗМ ПАМ'ЯТІ
Дод.точки доступу: Бойко, О. Д. \ред.\; Український інститут національної пам'яті Є примірники у відділах:
всього 3 : ВЗ (1), ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВЗ (1), ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Михальчук, В. Індивідуальна робота з обдарованими дітьми. Завдання підвищеної складності [Текст] / Володимир Михальчук> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 13-15
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ -- МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Косаренко, О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна [Текст] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 9. - С. 4-7 : рис.
Рубрики: Діти з вадами розвитку--Навчально- виховний процес Кл.слова (ненормовані): синдром Дауна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мазур, О. Індивідуальна траєкторія підготовки до ЗНО. Показникові рівняння [Текст] / Олег Мазур> // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 2-11. - Бібліогр.: с. 10-12
Рубрики: Математика--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зовнішнє незалежне оцінювання -- різнорівневі показникові рівняння -- показниково-степеневі рівняння
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романюк, Ірина Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): індивідуальний план розвитку -- робота з колективом -- професійна компетентність Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пашкова, Н. Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 14
ББК 74.202 Рубрики: Педтехнології--Особистісно орієнтована педагогіка Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- самореалізація -- індивідуальна робота Анотація: В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сліпченко, Валентина. Інклюзія в математиці. Добірка порад для ефективної роботи з інклюзивними дітьми [Текст] / Валентина Сліпченко> // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 11. - С. 4-6 : рис. - Бібліогр.: с. 5
Рубрики: Математика--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): розвиток дитини -- індивідуальна програма -- комплексні програми Анотація: Інклюзія в освіті слугує для того, щоб діти з особливими освітніми потребами вільно почуватися в колективі, розуміти, що вони - повноцінні члени суспільства, мають такі само права, як й інші люди. Авторка статті пропонує добірку порад для ефективної роботи з інклюзивними дітьми, оскільки сьогодні вчитель має вміти працювати з цією тендітною ланкою учнівства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Москаленко, Л. Інноваційні підходи до планування роботи вихователя групи продовженого дня [Текст] / Л. Москаленко> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 10 (жовтень). - С. 90-95 : табл. - Бібліогр.: с. 95
ББК 74.200.6 Рубрики: Групи продовженого дня--Вихователь--Планування роботи Кл.слова (ненормовані): щоденний план -- індивідуальна робота з учнями -- перспективний план
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Жмурко, В. Інтелектуальні ігри в системі розвитку здібностей школярів [Текст] / В. Жмурко> // Педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 67-70. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Гра "Що? Де? Коли?" ; Гра "Брейн-ринг" ; Індивідуальна ігрова форма "Своя гра"
ББК 74.202.5 Рубрики: Гра--Навчання Ігрова діяльність--Школяри Інтелектуальні ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.263.2 Б 81
Бондаренко, Олена Олександрівна. Інформаційний супровід проектування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 14-16
ББК 74.263.2 Рубрики: Інформаційні технології--Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): індивідуальна освітня траєкторія Анотація: Наведено досвід застосування індивідуальних освітніх траєкторій (ІОП) у навчально-виховному процесі. ІОП є цілоспрямована освітня програма орієнтована на існуючий навчальний план, але відображає особливі освітні потреби учня. В ІОП передбачається сполучення індивідуальної самостійної роботи учня з консультаціями вчителя в конкретно визначені строки іі виконання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пархоменко, О. В. Інформація як природна категорія і її зв'язок зі знаннями [Текст] / О. В. Пархоменко, В. Д. Пархоменко> // Наука. Технології. Інновації. - 2017. - № 2. - С. 3-8. - Бібліогр.: с. 7-9
Рубрики: Інформація--Знання Кл.слова (ненормовані): синергія -- індивідуальна та соціальна інформація -- прикладні та фундаментальні знання
Дод.точки доступу: Пархоменко, В. Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Осадчий І. Г. Авторські освітні технології [Текст] / Осадчий І. Г.> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 6. - С. 34-39. - Зміст: Індивідуальна програма розвитку педагогічної культури вчителя "Дельта +" ; Індивідуальна програма розвитку управлінської культури директора загальноосвітнього навчального закладу "Дельта УК +". - Про технології 1-5 читайте у журналі "Директор школи, ліцею, гімназії". - 2010. - № 2. - С. 22-36.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Освітні технології--Україна Кл.слова (ненормовані): технологія управління -- синергетика -- професіоналізм -- учитель-фахівець -- учитель-професіонал -- учитель-майстер -- управлінська культура Анотація: Уперше на засадах синергетики розроблено технологію управління розвитком педагогічної культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу як індивідуальну програму підвищення його професіоналізму.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Федорченко, А. Активізація діяльності учнів на уроках фізичної культури та в позакласній роботі [Текст] / Анатолій Федорченко> // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ). - 2011. - жовт. (№ 28). - С. 3-5
Рубрики: Фізична культура--Учні--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): колове тренування -- парні форми -- індивідуальна навчальна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Актуальні діалоги [Текст]> // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 11. - 1-16 (Дод. вклад.)
ББК 75.1 Рубрики: Педагогіка--Досвід роботи Кл.слова (ненормовані): учнівські олімпіади -- методи та прийоми навчання -- адаптація дитини -- індивідуальна навчальна діяльність -- конфліктні ситуації -- психологічні поради -- педагогічна практика Анотація: У рубриці "Актуальні діалоги"зосереджено увагу на досвідах роботи вчителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хорольська, Юлія. Аморфна форма речовини як об'єкт винаходу: особливості опису та формули винаходу [Текст] / Ю. Хорольська> // Інтелектуальна власність. - 2015. - № 8. - С. 30-33
. - ISSN 1608-6422 Рубрики: Патенти Кл.слова (ненормовані): патентний захист -- індивідуальна хімічна сполука -- фармацевтична промисловість -- лікарські засоби Анотація: Розглянуто особливості патентного захисту аморфної форми сполуки. Розкрито переваги та недоліки аморфної форми в порівнянні з кристалічними формами для отримання лікарських засобів. Перераховані методи дослідження структури аморфної форми речовини. Викладено особливості складання формули та опису винаходу, що стосується аморфної форми речовини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|