Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальна робота<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Калуцька В. Створення оптимальних умов для виявлення творчих ресурсів учнів і розвитку їхніх здібностей та обдарувань/Валентина Калуцька // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.78-89
|
>2.
| Шиліна Н. Організація самопідготовки в групі продовженого дня/Н. Шиліна, Т. Гудзь // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 12 (грудень).-С.65-75
|
>3.
| Ясинова С. Психолого-педагогічний консіліум у 10 класах/Світлана Ясинова // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.15-17
|
>4.
| Пашкова Н. Індивідуальний підхід і креативна освіта/Н. Пашкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 4.-С.14
|
>5.
| Логачевська Т. Виконання домашніх завдань з математики в групі продовженого дня/Тетяна Логачевська, Тетяна Снісаренко // Початкова школа, 2012. т.№ 7.-С.51-56
|
>6.
| Мараховська І. Форми організації навчальної діяльності на уроках музики (для класів, що навчаються за програмою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова)/Ірина Мараховська // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.44-47
|
>7.
| Євтушенко Н. Проблема розвитку загальнокультурної компетентності вчителів математики у педагогічній теорії і практиці/Н. Євтушенко // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 6.-С.10--17
|
>8.
| Федоришин Н. Площі геометричних фігур. Задачі за готовими рисунками. 9-й клас/Н. Федоришин // Математика (Шкільний світ), 2015. т.№ 9.-С.25-30
|
>9.
| Красько О. Зведення многочлена до стандартного вигляду. Урок алгебри. 7-й клас/О. Красько // Математика (Шкільний світ), 2015. т.№ 23.-С.14-17
|
>10.
| Вареник Г. Наша держава - гордість і слава. Математичний поєдинок для учнів 5-х класів/Г. Вареник // Математика (Шкільний світ). -Київ, 2016. т.№ 18.-С.4-8
|
>11.
| Наливкіна Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи/Наталія Наливкіна // Початкова школа, 2018. т.№ 5.-С.56–57
|
>12.
| Рібцун Юлія Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами)/Юлія Рібцун // Дошкільне виховання, 2018,N № 10.-С.16-19
|
>13.
| Петренко І. Додавання і віднімання десяткових дробів/Ірина Петренко // Математика в рідній школі, 2018. т.№ 11.-С.33-36
|
>14.
| Гнєда Інна Скляний мольберт: вчимо виражати почуття/Інна Гнєда // Дошкільне виховання, 2019,N № 3.-С.28-30
|
>15.
| Губа Форми позааудиторної роботи з української літератури у фаховому коледжі/Юлія Губа // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.352-355
|
>16.
| Петрович Позааудиторна робота з фізики як складова частина професійної підготовки здобувачів освіти фахових коледжах/Яніна Петрович // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.389-391
|
>17.
| Рикова Робота як важливий компонент навчально-виховного процесу у навчальному закладі/Ірина Рикова // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.399-401
|
>18.
| Мар'єнко М. В. Особливості організації індивідуальної роботи з учнями засобами цифрових технологій/М. В. Мар'єнко // Освітній дискурс: збірник наукових праць:Гілея, 2022. т.№ 4/6 (40).-С.38-44
|
>19.
| Олексюк В. В. Практичне застосування стратегій критичного мислення як засіб формування компетентностей молодших школярів/В. В. Олексюк // Німецька мова в школі, 2018. т.№ 4.-С.10-12
|
|