Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Ткачук С. В. Практичні підходи до формування якості послуг/С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні, 2018. т.№ 6.-С.69-75
2.

Ляденко Т. В. Аналіз стану реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу залізорудних підприємств України/Т. В. Ляденко // Економіка та держава, 2019. т.№ 5.-С.111-117
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)