Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.13
Автор(и) : Ляденко Т. В., Дикий І. А.
Назва : Аналіз стану реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу залізорудних підприємств України
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 111-117: рис., табл. (Шифр Е027782/2019/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117
УДК : 339.13
Предметні рубрики: Маркетинг-- Економічний механізм-- Підприємства України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виробничо-збутова діяльність--залізорудні родовища--інтерактивний маркетинг
Анотація: У статті надано загальну оцінку забезпеченості України залізною рудою. Проведено експертну оцінку використання форм реалізації організаційно-економічного механізму маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю та використання маркетингових інструментів стимулювання збуту.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.46
Автор(и) : Ткачук С. В., Стеценко В. А., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Практичні підходи до формування якості послуг : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75: іл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 338.46
Предметні рубрики: Послуги - якість
Економічна діяльність-- Маркетинг послуг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--якість послуги--якість процесу обслуговування--якість результату обслуговування--внутрішній маркетинг--інтерактивний маркетинг
Зміст : Складові сукупної якості послуги
Анотація: Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)