Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивні методи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Кіршо Забезпечення якості компетентісно орієтованої мовної підготоки майбутніх економістів/Світлана Кіршо // Вища школа, 2011. т.№ 4.-С.94-100
|
>2.
| Лященко М. Поглиблення мовної компетенції майбутніх педагогів у процесі викладання української мови (за професійним спрямуванням)/Марина Лященко // Початкова школа, 2011. т.№ 7.-С.41-43
|
>3.
| Загарук О. Методи, прийоми та засоби організації семінарських занять у школі/Олександра Загарук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 10.-С.53-61
|
>4.
| Копосов П. Інтерактивні прийоми засвоєння звука і букви Є/Павло Копосов, Олена Сорока // Початкова школа, 2012. т.№ 12.-С.9-11
|
>5.
| Ніколаєва Юлія Роль інтерактивних технологій у розвитку інтересу учнів до навчання/Юлія Ніколаєва // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 5.-С.34-36
|
>6.
| Кутинець Сергій Педагогічна рада: підготовка і проведення/Сергій Кутинець // Директор школи (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.22-39
|
>7.
| Омельчук Методи і прийоми навчання української мови: сучасний стан проблеми/Сергій Омельчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2013. т.№6 .-С.19-21
|
>8.
| Струнгар Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/Артур Струнгар // Вісник Книжкової палати, 2013. т.№ 2.-С.19-21
|
>9.
| Бондар Ірина Інтерактивні технології на уроках інформатики середньої школи: розвиток творчого потенціалу як вчителя, так і учня/Ірина Бондар // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 3.-С.73-78
|
>10.
| Малис І. Вписані та описані чотирикутники. Урок геометрії. 8-й клас/І. Малис // Математика (Шкільний світ), 2015. т.№ 18.-С.23-27
|
>11.
| Якименко О. Вектори. Урок розв'язування задач із геометрії. 9-й клас/О. Якименко // Математика (Шкільний світ), 2015. т.№ 20.-С.9-16
|
>12.
| Ремех Т. Потенціал практичного курсу правознавства у правовій освіті учнів/Т. Ремех // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 12.-С.5-8
|
>13.
| Ратушна Т. Формування компетентності учнів засобами інтеграції природничих дисциплін/Т. Ратушна // Завуч (Шкільний світ), 2016. т.№ 11.-С.27-31
|
>14.
| Величко О. Об'єм призми. Урок геометрії в 11-му класі/О. Величко // Математика (Шкільний світ). -Київ, 2016. т.№ 18.-С.25-29
|
>15.
| Пшінка Наталя Двокрилля творчості Т. Шевченка (взаємодія вербальних і зорових образів)/Наталя Пшінка // Українська мова і література в школі, 2017,N № 4.-С.39-46
|
>16.
| Скореднова Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури/Ніна Скореднова // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 2.-С.46-50.
|
>17.
| Масловська Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей/Людмила Масловська // Українська мова і література в школі, 2018,N № 3.-С.44-49
|
>18.
| Александрова "Мандрівка підземними річками Києва" : засідання топонімічного гуртка для учнів 9-10 класів/Валентина Александрова // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 10.-С.60-63.
|
>19.
| Романишина Літературна освіта в економічному вимірі/Наталія Романишина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2020,N № 12.-С.52-61
|
|