Пошуковий запит: (<.>K=інтерференція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Тараренко О.О. Українсько-російські мовні контакти на сучасному етапі притягування і відшкодування І Впливи, інтерференція, запозичення /О. О. Тараренко // Мовознавство. -Київ:Академперіодика, 2010,N N 2/3.-С.55.
|
>2.
| Орлова Е. В. Языковая интерференция в условиях глобализации (на материале английского языка)/Е. В. Орлова // Личность. Культура. Общество, 2011. т.№ 2.-С.268-271
|
>3.
| Перлова В. В. Прийоми корекції помилок у вимові учнів середньої школи/В. В. Перлова // Іноземні мови, 2011. т.№ 1.-С.31-35
|
>4.
| Новак О. Додавання гармонічних коливальних рухів/О. Новак; М. Остапчук // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 5.-С.16-20
|
>5.
| Цавкаева А. Ш. Интереренция родного и русского языков при изучении английского языка в условиях национально-русского двуязычия/А. Ш. Цавкаева // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 3.-С.87-90
|
>6.
| Луньова І. Формування комунікативної компетентності в умовах українсько-російського білінгвізму/Ірина Луньова // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.54-56
|
>7.
| Курохтина Т. Н. К вопросу об определении понятия "суржик"/Т. Н. Курохтина // Славяноведение, 2012. т.№ 3.-С.93-101
|
>8.
| Бондаренко О. Психологічне обгрунтування раннього білінгвізму/О. Бондаренко // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.36-38
|
>9.
| Хаянь Л. Анализ прагматических ошибок в использовании китайского языка и методы их корректировки/Л. Хаянь // Иностранные языки в высшей школе, 2013. т.№ 1.-С.90-95
|
>10.
| Белоус А. Б. Билингвальная олимпиада "Полиглот"/А. Б. Белоус, О. Е. Рокунова, Н. А. Анищенко // Иностранные языки в школе, 2013. т.№ 6.-С.35-39
|
>11.
| Брацький А. Про забезпечення прав національної мови в умовах посиленої інтерференції/А. Брацький // Мовознавство, 2013. т.№ 5.-С.56-60
|
>12.
| Папикян А. В. Роль стереотипов в обучении иностранному языку/А. В. Папикян // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.49-53
|
>13.
| Повхан К. Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів знз з угорською мовою навчання/ Катерина Повхан // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 8.-С.38-44
|
>14.
| Хорошковська О. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання/Ольга Хорошковська, Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 8.-С.30-37
|
>15.
| Скороходько Е. Ф. Позиційна інтерференція термінів як структурна характеристика наукового тексту/Е. Ф. Скороходько // Мовознавство, 2006. т.№ 4.-С.22-31
|
>16.
| Мойсієнко В.М Про національний статус "руської мови" в часи Великого князівства Литовського та Речі Посполитої/В.М Мойсієнко // Мовознавство, 2005. т.№ 1.-С.67-82
|
>17.
| Богданець-Білоскаленко День української мови в Румунії/Наталія Богданець-Білоскаленко, Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 12.-С.58-59.
|
>18.
| Корсун І. Електромагнітні хвилі: історія відкриття й дослідження властивостей/І. Корсун // Фізика та астрономія в рідній школі, 2019. т.№ 3.-С.42-45
|
>19.
| Криськів Видно пана по халявах/Мирослава Криськів // Українська мова та література (Шкільний світ), 2020. т.№ 6 (черв.).-С.56-68
|
|