Пошуковий запит: (<.>K=інформаційно-комунікаційні технології<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 116
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Гусева Е. Н. 18-я международная конференция "Крым": заметки очевидца - 2011/Е. Н. Гусева // Научные и технические библиотеки, 2012. т.№ 1.-С.86-109
|
>2.
| Зубахін О. Єдиний інформаційний простір школи/О. Зубахін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 10.-С.10-11
|
>3.
| Лазарєва Т. ІКТ при вивченні біології та хімії/Т. Лазарєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 9.-С.28-30
|
>4.
| Кухарева Т. Інноваційна діяльність учителя початкових класів/Т. Кухарева // Український вимір. -Чернігів, 2017,N Число 14.-С.159-163
|
>5.
| Скрипник А. В. Інформатизація аграрної сфери України/А. В. Скрипник, А. Н. Ткаченко // Економіка АПК, 2012. т.№ 7.-С.113-120
|
>6.
| Соснін Інформаційні ризики в державному управлінні/Олександр Соснін, Сергій Яременко // Віче, 2011. т.№ 8.-С.24-27
|
>7.
| Бездень Інформаційні технології на заняттях з фізики та математики/Альона Бездень // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.24-26
|
>8.
| Бажан Інформаційна компетентність фахівців у SMART-суспільстві/Людмила Бажан, Наталія Федчишена // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.240-242
|
>9.
| Вєтров І. В. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини/І. В. Вєтров, М. А. Віднічук // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2012. т.№ 2.-С.18-20
|
>10.
| Загірняк М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей/М. Загірняк, О. Чорний // Вища школа, 2013. т.№ 1.-С.7-19
|
>11.
| Клокар Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян/Н. І. Клокар // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2012. т.№ 2.-С.38-40
|
>12.
| Лапшина І. С. Адаптивні підходи до моделювання освітніх процесів у системі дистанційного навчання/І. С. Лапшина // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2012,N № 6.-С.42-47
|
>13.
| Кофанова О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/О. Кофанова // Вища школа. -К.:Знання, 2012. т.№ 8.-С.72-87
|
>14.
| Пінчук Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти/Ольга Пінчук // Педагогiчна газета, 2021. т.травень - червень (№ 3).-С.4
|
>15.
| Чернуха Ольга Блог - новий помічник педагога/Ольга Чернуха // Дошкільне виховання, 2014,N № 6.-С.13-15
|
>16.
| Матлина С.Г. В единстве технологий. (О гуманитаризации библиотечного пространства)/С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки. -Москва:ГПНТБ Росии, 2012. т.№ 6.-С.60-69
|
>17.
| Коваленко Від дистанційної освіти до "освіти у смартфоні": цифрова освіта та роль освітянських бібліотек в її розвитку/Світлана Коваленко, Лариса Пономаренко // Вісник Книжкової палати, 2020. т.№ 8 (серп.).-С.30-37
|
>18.
| Кривобока Г. І. Веб-квест як засіб формування професійних та інформаційних компетентностей студентів комп'ютерних спеціальностей/Г. І. Кривобока // Вісник, 2017. т.№ 2.-С.131-133
|
>19.
| Холявко Н. Вектори впливу вищої освіти на процеси становлення інформаційної економіки/Наталія Холявко // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2017. т.№ 4.-С.27-33
|
>20.
| Цінько Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ/Світлана Цінько, Дмитро Марєєв // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах), 2016,N № 5.-С.13-16
|
|
|