Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Імідж<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 88
Автор(и)
: Горбанюк О., Размус В., Богуш М.
Назва
:
Імідж
України на тлі інших держав у світілі концепції "особливості країни"
Місце публікування
: Соціальна психологія. - 2010. - № 3. - С. 75-90 (Шифр С838952/2010/3)
ББК
: 88
Предметні рубрики:
Політична психологія
Імідж
Політичний
імідж
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кошлякова М. О.
Назва
: Социально-стилевые характеристики имиджа
Місце публікування
: Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 1. - С. 127-137. - ISSN 0869-8120 (Шифр С594713/2012/1). - ISSN 0869-8120
Предметні рубрики:
Імідж
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): стиль--соціальний--соціальні групи
Анотація:
Стиль субъекта имиджа акцентирует принадлежность к определённой социальной группе ы выражает систему ценностных координат. Важнейшими факторами, влияющими на характер социального взаимодействия, являются статусная дифференциация, уровень анрессии и выраженность гендерных и секс-символов в имидже субъекта. На основании типичных характеристик доминирующего стиля в визуальном образе субъекта можно прогнозировать его социальное поведение
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)