Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 327
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Семко, Ольга.
    6 міфів про інклюзію. Чого не варто боятися та обговорювати [Text] / О. Семко // Німецька мова в школі. - 2019. - № 10. - S8-9
Рубрики: Освіта
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивний клас -- інклюзивне навчння


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


   
    8 експертів про важливе: як зробити українські школи інклюзивними? [Текст] / Стефанія Алішаускєнє [та ін.] // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 8-10
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-дефектолог -- тифлопедагог -- корекційно-розвивальні послуги -- освітні хаби -- діти з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Алішаускєнє, Стефанія; Кукуруза, Ганна; Балух, Анна; Хіврич, Валентина; Мандзій, Любомира; Баран, Григорій; Софій, Наталія; Колупаєва, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ліхачова, О..
    All inclusive [Текст] : соціальний проект / Олеся Ліхачова // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 13. - С. 16-20
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пуcтoвiт, Л. І.
    Cучacнi oздopoвчi тexнoлoгiї тa їx викopиcтaння в poбoтi з мoлoдшими шкoляpaми із зaгaльним нeдopoзвиткoм мoвлeння [Текст] / Л. І. Пуcтoвiт // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 16-21
Рубрики: Діти із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення--Oздopoвчi тexнoлoгiї
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: У дiтeй із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення (ЗНМ) cпocтepiгaєтьcя eмoцiйнa нecтiйкicть, виcнaжeння нepвoвиx пpoцeciв, cтpaждaє кoopдинaцiя pуxiв тa дpiбнa моторика). Зaвдaння вчитeля-лoгoпeдa — вpaxовуючи вcю cпeцифiку дeфeктів, пpoвoдити кopeкцiйну poбoту з пoдoлaння вaд звукoвимoви, нopмaлiзувaти фiзичний i пcиxiчний cтaн дитини. В статті йдеться про використання в роботі oздopoвчo-збepежувальних тexнoлoгiй: динaмiчних пaуз, бioeнepгoплacтики, caмoмacaжу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Сілявіна, Юлія.
    Європейські орієнтири здійснення педагогічної реабілітації учнів з особливими освітніми потребами у системі інклюзивної освіти [Текст] / Юлія Сілявіна // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія. - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 203-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Реабілітація
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація учнів -- індивідуальні навчальні плани -- взаємодопомога учнів -- культура спілкування



Знайти схожі

6.


    Акіншина, В. В.
    І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! Виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 4 (квітень). - С. 24-26 : ілюстр.
Рубрики: Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета заходу: розширити та корегувати дрібну моторику рук, просторову орієнтацію, уявлення дітей про поняття «герой, героїзм»; вчити визначати риси героїчної людини; закріпити знання про символи України, формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина й патріота України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, діалогічне мовлення, вміння контролювати і аналізувати свої та чужі вчинки; виховувати шану до героїв, що боролись за Україну, почуття національної гордості, любові до рідного краю, спонукати до самовдосконалення, прагнути бути людиною, здатною гідно існувати й самореалізуватися за складних реалій XXI століття.


Дод.точки доступу:
Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Проценко, В. Б.
    Ізотерапія - засіб корекції емоційно-вольової сфери особистості дитини з особливими потребами [Текст] / В. Б. Проценко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 2 (лютий). - С. 2-5
Рубрики: Ізотерапія--Діти з особливими потребами
   Діти з особливими потребами--Ізотерапія

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: У житті кожної людини, особливо дитини, час від часу трапляються ситуації, які можна назвати психотравмівними. Ефективним шляхом подолання та корекції результатів таких ситуацій є застосування одного з методу терапевтичного впливу — арт-терапії (ізотерапії). Автор розповідає про особливості застосування цього методу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Єфімова, С.
    Індекс Інклюзії як засіб втілення особистісно-орієнтованої освіти [Текст] / С. Єфімова // Педагогічна думка. - 2017. - № 4. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Особистісно-орієнтована освіта
   Інклюзивна освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Марков, А. Ю.
    Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток
   Вимова--Розвиток

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мавроді, М. Х.
    Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття
   Логопедія--Діти з порушенням слуху

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Шулікін, Д..
    Інклюзія - від садочка до училища [Текст] / Дмитро Шулікін // Освіта України. - 2018. - 23 липня (№ 28). - С. 7 : фот. цв.
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Забезпечення доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, удосконалення правової охорони винаходів і корисних моделей, а також додаткові кошти на наукові дослідження - відповідні законопроекти розглянули на черговому засіданні Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти.



Знайти схожі

12.


    Недомовна, В..
    Інклюзія - вимога часу. Перші кроки до інклюзії [Текст] / Валентина Недомовна // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 29-35
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Шевчук, Т.
    Інклюзія - вимога часу. Погляд з Чернігівської області [Текст] / Т. Шевчук // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 18-20. - Бібліогр.: с. 20
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Кулик, Наталія.
    Інклюзія - це причетність [Текст] : особливі діти / Н. Кулик // Освіта України. - 2015. - 25 трав.(№ 21). - С. 12-13 : іл.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Анотація: Добитися інклюзивного навчання для аутиста замало.Важливо, щоб це було позитивним для всіх учасників процесу - самої дитини, її однокласників, учителя. Хаотична інклюзія може лише зашкодити. Введення особливої дитини до освітнього середовища з допомогою інших учнів - це найвищий пілотаж у роботі тьютора. Поступово його супровід стає все меншим, тому що цю функцію переймають однокласники.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Головіна, Ольга.
    Інклюзія - шанс для всіх [Текст] / Ольга Головіна // Освiта. - 2018. - 7-14 листоп. (№ 44/46). - С. 5 : фот.
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Впровадження зарубіжних педагогічних технологій інклюзивної освіти в Україні.



Знайти схожі

16.


   
    Інклюзія крокує по планеті [Текст] / підготувала Олена Власенко // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 10-20 : фот.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
Анотація: Закордонний досвід інклюзивної освіти на прикладі Італії, Австрії, Бельгії, Голандії, Швеції, Німеччини.


Дод.точки доступу:
Власенко, Олена \підготувала.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Петровський, Володимир.
    Інклюзія як формат життєдіяльності суспільства [Текст] / В. Петровський // Дзеркало тижня. - 2017. - 9-15 груд. (№ 47). - С. 11
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Вадрус, Л.
    Інклюзія: можливість вчитися і працювати [Текст] / Л. Вадрус // Соцiальний захист. - 2012. - № 11. - С. 25-26
УДК
Рубрики: Реабілітація--Діти--Україна
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Осмоловська, О.
    Інклюзивна література в контексті навчальних курсів та дослідницьких практик [Текст] / О. Осмоловська // Бібліотечна планета. - 2019. - N 3. - С. 18-20 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Видавнича справа--Інклюзивні напрямки--Україна

Анотація: У багатьох країнах видавці, педагоги, бібліотекарі давно і гучно говорять про інклюзивні книжки, реалізують проєкти щодо їх просування. Українці ж у цьому питанні відстають на кілька десятків років - можливо, через неусвідомлення значення позитивного сприйняття інвалідності та особистої різноманітності, можливо, через брак інформації. Втім, деякі важливі кроки на цьому шляху вже зроблено: поступово розвивається інклюзивна тематика в літературі та книговиданні, впроваджуються інклюзивні проєкти, створюється наукове підґрунтя інклюзивного напряму української видавничої справи, започатковуються нові навчальні дисципліни. Цій діяльності присвячено пропоновану статтю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Матвєєва, Ганна.
    Інклюзивна освіта [Текст] / Г. Матвєєва // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 21/22. - С. 98-103
УДК
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
реабілітація дітей-інвалідів -- Інклюзивна освіта -- розвиток особистості -- соціалізація особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Мігалуш, А. О.
    Інклюзивна освіта - шлях до всебічного розвитку дітей [Текст] / А. О. Мігалуш // Соцiальний захист. - 2009. - № 1. - С. 15
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- Інклюзивна освіта -- педагогічні науки -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Кравчук, Н..
    Інклюзивна освіта в дії [Текст] / Наталія Кравчук, Ірина Карпенко // Директор школи (Шкільний світ). - 2013. - № 18. - С. 29-45
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Досвід зі створення сприятливих умов для навчання та реабілітації дітей з органічним ураженням ЦНС


Дод.точки доступу:
Карпенко, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Сердюк, В. М.
    Інклюзивна освіта в загальноосвітній школі. Семінар-тренінг для пелагогів [Текст] : поради психолога / В. М. Сердюк // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 43-
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Мета даного заходу: розкрити зміст інклюзивного навчання, допомогти адаптуватися до роботи в інклюзивному класі, сприяти розвитку інклюзивної освіти в школі, поділитися досвідом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


   
    Інклюзивна освіта в теотрії і практиці діяльності школи [Текст] // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - N 7. - С. 17-22.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Педагогіка. Педагогічні науки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Красюкова-Ениз, Ольга
    Інклюзивна освіта в Україні - уже не проект, а реалії часу [Текст] / Ольга Красюкова-Ениз // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 16. - С. 4-8
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Головань, Людмила
    Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Людмила Головань // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 10-17
УДК
Рубрики: Спеціальна освіта--Діти з особливими потребами
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- дефектологія -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Галицька , Н. І.
    Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н.І. Галицька // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 27-29
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Сучасна освіта
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
освіта, навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Анотація: Дана стаття про інтегроване навчання в початковій школі та інклюзивну освіту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

28.


    Золотухіна, Тетяна.
    Інклюзивна освіта: "головний біль" чи перевага для школи? [Текст] / Тетяна Золотухіна // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 12. - С. 80-86 : рис.
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
асистент учителя -- корекційні педагоги
Анотація: В статті йдеться не тільки про проблеми організації інклюзії у школах, на які варто звернути увагу державі, а й дає поради своїм колегам-адміністраторам та учителям, щоб мінімізувати їхні зусилля щодо огранізації освітнього процесу для дітей з ООП.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Валентик, Н.
    Інклюзивна освіта: за і проти [Текст] / Н. Валентик // Директор школи (Шкільний світ). - 2010. - N 14-15. - С. 45-52
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


   
    Інклюзивна освіта: основні положення [Текст] // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 21-28
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)