Пошуковий запит: (<.>S=Інклюзивна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 327
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
|
Семко, Ольга. 6 міфів про інклюзію. Чого не варто боятися та обговорювати [Text] / О. Семко> // Німецька мова в школі. - 2019. - № 10. - S8-9
Рубрики: Освіта Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивний клас -- інклюзивне навчння
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
8 експертів про важливе: як зробити українські школи інклюзивними? [Текст] / Стефанія Алішаускєнє [та ін.]> // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 8-10
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): вчитель-дефектолог -- тифлопедагог -- корекційно-розвивальні послуги -- освітні хаби -- діти з особливими освітніми потребами
Дод.точки доступу: Алішаускєнє, Стефанія; Кукуруза, Ганна; Балух, Анна; Хіврич, Валентина; Мандзій, Любомира; Баран, Григорій; Софій, Наталія; Колупаєва, Алла Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Ліхачова, О.. All inclusive [Текст] : соціальний проект / Олеся Ліхачова> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 13. - С. 16-20
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Пуcтoвiт, Л. І. Cучacнi oздopoвчi тexнoлoгiї тa їx викopиcтaння в poбoтi з мoлoдшими шкoляpaми із зaгaльним нeдopoзвиткoм мoвлeння [Текст] / Л. І. Пуcтoвiт> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 16-21
Рубрики: Діти із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення--Oздopoвчi тexнoлoгiї Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: У дiтeй із зaгaльним нeдopoзвиткoм мовлення (ЗНМ) cпocтepiгaєтьcя eмoцiйнa нecтiйкicть, виcнaжeння нepвoвиx пpoцeciв, cтpaждaє кoopдинaцiя pуxiв тa дpiбнa моторика). Зaвдaння вчитeля-лoгoпeдa — вpaxовуючи вcю cпeцифiку дeфeктів, пpoвoдити кopeкцiйну poбoту з пoдoлaння вaд звукoвимoви, нopмaлiзувaти фiзичний i пcиxiчний cтaн дитини. В статті йдеться про використання в роботі oздopoвчo-збepежувальних тexнoлoгiй: динaмiчних пaуз, бioeнepгoплacтики, caмoмacaжу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Сілявіна, Юлія. Європейські орієнтири здійснення педагогічної реабілітації учнів з особливими освітніми потребами у системі інклюзивної освіти [Текст] / Юлія Сілявіна> // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія. - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 203-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Реабілітація Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): самореалізація учнів -- індивідуальні навчальні плани -- взаємодопомога учнів -- культура спілкування
Знайти схожі
|
>6.
|
Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! Виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 4 (квітень). - С. 24-26 : ілюстр.
Рубрики: Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета заходу: розширити та корегувати дрібну моторику рук, просторову орієнтацію, уявлення дітей про поняття «герой, героїзм»; вчити визначати риси героїчної людини; закріпити знання про символи України, формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина й патріота України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, діалогічне мовлення, вміння контролювати і аналізувати свої та чужі вчинки; виховувати шану до героїв, що боролись за Україну, почуття національної гордості, любові до рідного краю, спонукати до самовдосконалення, прагнути бути людиною, здатною гідно існувати й самореалізуватися за складних реалій XXI століття.
Дод.точки доступу: Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Проценко, В. Б. Ізотерапія - засіб корекції емоційно-вольової сфери особистості дитини з особливими потребами [Текст] / В. Б. Проценко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 2 (лютий). - С. 2-5
Рубрики: Ізотерапія--Діти з особливими потребами Діти з особливими потребами--Ізотерапія Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: У житті кожної людини, особливо дитини, час від часу трапляються ситуації, які можна назвати психотравмівними. Ефективним шляхом подолання та корекції результатів таких ситуацій є застосування одного з методу терапевтичного впливу — арт-терапії (ізотерапії). Автор розповідає про особливості застосування цього методу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Єфімова, С. Індекс Інклюзії як засіб втілення особистісно-орієнтованої освіти [Текст] / С. Єфімова> // Педагогічна думка. - 2017. - № 4. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Особистісно-орієнтована освіта Інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Марков, А. Ю. Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток Вимова--Розвиток Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Мавроді, М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття Логопедія--Діти з порушенням слуху Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Шулікін, Д.. Інклюзія - від садочка до училища [Текст] / Дмитро Шулікін> // Освіта України. - 2018. - 23 липня (№ 28). - С. 7 : фот. цв.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Забезпечення доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, удосконалення правової охорони винаходів і корисних моделей, а також додаткові кошти на наукові дослідження - відповідні законопроекти розглянули на черговому засіданні Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти.
Знайти схожі
|
>12.
|
Недомовна, В.. Інклюзія - вимога часу. Перші кроки до інклюзії [Текст] / Валентина Недомовна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 29-35
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Шевчук, Т. Інклюзія - вимога часу. Погляд з Чернігівської області [Текст] / Т. Шевчук> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 18-20. - Бібліогр.: с. 20
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Кулик, Наталія. Інклюзія - це причетність [Текст] : особливі діти / Н. Кулик> // Освіта України. - 2015. - 25 трав.(№ 21). - С. 12-13 : іл.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта Анотація: Добитися інклюзивного навчання для аутиста замало.Важливо, щоб це було позитивним для всіх учасників процесу - самої дитини, її однокласників, учителя. Хаотична інклюзія може лише зашкодити. Введення особливої дитини до освітнього середовища з допомогою інших учнів - це найвищий пілотаж у роботі тьютора. Поступово його супровід стає все меншим, тому що цю функцію переймають однокласники.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Головіна, Ольга. Інклюзія - шанс для всіх [Текст] / Ольга Головіна> // Освiта. - 2018. - 7-14 листоп. (№ 44/46). - С. 5 : фот.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Впровадження зарубіжних педагогічних технологій інклюзивної освіти в Україні.
Знайти схожі
|
>16.
|
Інклюзія крокує по планеті [Текст] / підготувала Олена Власенко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 10-20 : фот.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта Анотація: Закордонний досвід інклюзивної освіти на прикладі Італії, Австрії, Бельгії, Голандії, Швеції, Німеччини.
Дод.точки доступу: Власенко, Олена \підготувала.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Петровський, Володимир. Інклюзія як формат життєдіяльності суспільства [Текст] / В. Петровський> // Дзеркало тижня. - 2017. - 9-15 груд. (№ 47). - С. 11
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Вадрус, Л. Інклюзія: можливість вчитися і працювати [Текст] / Л. Вадрус> // Соцiальний захист. - 2012. - № 11. - С. 25-26
Рубрики: Реабілітація--Діти--Україна Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Осмоловська, О. Інклюзивна література в контексті навчальних курсів та дослідницьких практик [Текст] / О. Осмоловська> // Бібліотечна планета. - 2019. - N 3. - С. 18-20 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інклюзивна освіта Видавнича справа--Інклюзивні напрямки--Україна Анотація: У багатьох країнах видавці, педагоги, бібліотекарі давно і гучно говорять про інклюзивні книжки, реалізують проєкти щодо їх просування. Українці ж у цьому питанні відстають на кілька десятків років - можливо, через неусвідомлення значення позитивного сприйняття інвалідності та особистої різноманітності, можливо, через брак інформації. Втім, деякі важливі кроки на цьому шляху вже зроблено: поступово розвивається інклюзивна тематика в літературі та книговиданні, впроваджуються інклюзивні проєкти, створюється наукове підґрунтя інклюзивного напряму української видавничої справи, започатковуються нові навчальні дисципліни. Цій діяльності присвячено пропоновану статтю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Матвєєва, Ганна. Інклюзивна освіта [Текст] / Г. Матвєєва> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 21/22. - С. 98-103
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Навчання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): реабілітація дітей-інвалідів -- Інклюзивна освіта -- розвиток особистості -- соціалізація особистості
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Мігалуш, А. О. Інклюзивна освіта - шлях до всебічного розвитку дітей [Текст] / А. О. Мігалуш> // Соцiальний захист. - 2009. - № 1. - С. 15
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- Інклюзивна освіта -- педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Кравчук, Н.. Інклюзивна освіта в дії [Текст] / Наталія Кравчук, Ірина Карпенко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2013. - № 18. - С. 29-45
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Досвід зі створення сприятливих умов для навчання та реабілітації дітей з органічним ураженням ЦНС
Дод.точки доступу: Карпенко, Ірина Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Сердюк, В. М. Інклюзивна освіта в загальноосвітній школі. Семінар-тренінг для пелагогів [Текст] : поради психолога / В. М. Сердюк> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 43-
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Мета даного заходу: розкрити зміст інклюзивного навчання, допомогти адаптуватися до роботи в інклюзивному класі, сприяти розвитку інклюзивної освіти в школі, поділитися досвідом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Інклюзивна освіта в теотрії і практиці діяльності школи [Текст]> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - N 7. - С. 17-22.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- Педагогіка. Педагогічні науки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Красюкова-Ениз, Ольга Інклюзивна освіта в Україні - уже не проект, а реалії часу [Текст] / Ольга Красюкова-Ениз> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 16. - С. 4-8
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Головань, Людмила Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Людмила Головань> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 10-17
Рубрики: Спеціальна освіта--Діти з особливими потребами Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- дефектологія -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Галицька , Н. І. Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н.І. Галицька > // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 27-29
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Сучасна освіта Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): освіта, навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта Анотація: Дана стаття про інтегроване навчання в початковій школі та інклюзивну освіту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>28.
|
Золотухіна, Тетяна. Інклюзивна освіта: "головний біль" чи перевага для школи? [Текст] / Тетяна Золотухіна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 12. - С. 80-86 : рис.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): асистент учителя -- корекційні педагоги Анотація: В статті йдеться не тільки про проблеми організації інклюзії у школах, на які варто звернути увагу державі, а й дає поради своїм колегам-адміністраторам та учителям, щоб мінімізувати їхні зусилля щодо огранізації освітнього процесу для дітей з ООП.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29.
|
Валентик, Н. Інклюзивна освіта: за і проти [Текст] / Н. Валентик> // Директор школи (Шкільний світ). - 2010. - N 14-15. - С. 45-52
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>30.
|
Інклюзивна освіта: основні положення [Текст]> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 21-28
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|