Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Іноземні мови -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вергун Л.О., Ажаренкова О,О.
Назва : Урок - це поезія в очах учителя : досвід
Місце публікування : Педагогічна майстерня. - 2017. - № 3. - С. 43-47: фот. (Шифр П650031/2017/3)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Уроки-- Інновації-- Загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: Відомо, що одним з ефективних засобів навчання іноземної мови у школі є використання віршованих матеріалів.Це зумовлено зацікавленістю школярів у сприйнятті римованих текстів, адже робота з ними позитивно емоційно забарвлена, що значною мірою сприяє засвоєнню матеріалу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горошкін, Ігор
Назва : Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови
Місце публікування : Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 9-11 (Шифр І000318/2020/4)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компоненти компетентності--екологічна грамотність--спілкування
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полонська, Тамара
Назва : Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістових ліній на уроках іноземної мови в 5-6 класах гімназії
Місце публікування : Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 4-8 (Шифр І000318/2020/4)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивне навчання--методи навчання--підходи та прийоми
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько В.
Назва : Комунікативно-діяльнісна, культорологічна і професійно орієнтована парадигма змісту іншомовної освіти старшокласників
Місце публікування : Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 4. - С. 19-27 (Шифр І000318/2011/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 27
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетенція--профільне навчання--курс за вибором
Примірники :ВДІМ(1)
Вільні : ВДІМ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій, Буренко, Валентина
Назва : Дідактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках
Місце публікування : Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 2-4 (Шифр І000318/2020/4)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидиктично-методична концепція--дидактичний матеріал--загальнометодичні підходи
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Устименко, Ольга Михайлівна
Назва : Порівняльний аналіз технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти
Місце публікування : Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 47-52 (Шифр І215577/2020/2)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проєктне навчання--порівняльний аналіз--метод проєктів
Анотація: Проєктна технологія сьогодні використовується в освітньо-виховному процесі фрагментарно і методично некоректно. Це пов'язано з тим, що в Україні приділяється недостатньо уваги цілеспрямованому формуванню проєктної компетентності вчителя іноземної мови. Головною проблемою залишається хибне розуміння особливостей реалізації проєктного навчання іноземних мов і культур. Більшість педагогів, які впроваджують проєктну технологію, працюють у застарілій парадигмі традиційного навчання. Цю статтю присвячено зіставному аналізу дидактичних і методичних характеристик технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти. Проаналізовані технології порівнюються за такими параметрами, як цілі, принципи, зміст, методи, форми навчання, функції і взаємовідносини вчителя та учнів в освітньо-виховному процесі. У результаті аналізу сформульовано визначальні риси методу проєктів і проєктного навчання та описано властивості традиційного і проєктного навчання іноземних мов. Особливу увагу приділено міждисциплінарній та інтегральній сутності проєктного навчання іноземних мов і культур. Зокрема, зазначається, що в українських закладах вищої освіти не берется до уваги інтегральний характер проєктного навчання, внаслідок чого майбутніх учителів іноземних мов готують до використання методу проєктів у процесі штучного, традиційного навчання окремих видів іншомовної мовленнєвої діяльності замість упровадження технології проєктного навчання, яка передбачає реалістичне, взаємопов'язане використання всіх видів іншомовного спілкування. Проведений аналіз покликаний ознайомити учителів іноземних мов і студентів, які здобувають спеціальність 014.02 Середня освіта Мова і література, з особливостями технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур. Усвідомлення специфіки розглянутих технологій допоможе уникати принципових помилок під час організації іншомовної проєктної діяльності школярів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Федорець, М., Стеценко Ігор
Назва : Володіння іноземними мовами як ключова компетентність й умова успішності у ХХІ столітті : Трилінгвізм у школах України
Місце публікування : Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 13/14 (липень). - С. 4-18: ілюстр. (Шифр К597818/2018/13/14)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Трилінгвізм у школах України
Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полілінгвізм
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чиханцова О. А.
Назва : Психологічна готовність випускніків шкіл до оволодіння іноземними мовами
Місце публікування : Іноземні мови. - 2018. - № 2. - С. 45-51 (Шифр І215577/2018/2)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--іноземні мови--мотивація
Анотація: У статті представлено результати дослідження психологічної готовності випускників шкіл до оволодіння іноземними мовами в закладах вищої освіти. Наведено показники стану розвитку психологічної готовності випускників загальноосвітніх та спеціалізованих закладів середньої освіти до оволодіння іноземними мовами. Виявлено, що розвиток психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами істотно залежить від низки факторів як суб'єктивного, так і об'єктивного характеру. Визначено ріві сформованості компонентів психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шпак, Наталія
Назва : Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії
Місце публікування : Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 12-15 (Шифр І000318/2020/4)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва ситуація--комунікативні завдання--ситуативне спілкування
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)