Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Інтернет -- Маркетинг -- Маркетингові технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дубовик, Лілія
.
Маркетинговий сервіс SendPulse як інструмент поширення групової та індивідуальної інформації : з досвіду роботи [Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка] [Текст] / Лілія Дубовик> // Бібліотечна планета. - 2022. -
№ 1
. - С. 8-10
Рубрики:
Чернігівська обласна універсальна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка
Бібліотечна справа--Інформаційні технології--Бібліотечний маркетинг
Інтернет--Маркетинг--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
імейл-маркетинг
--
імейл-розсилка
--
чат-бот
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
>
2.
Как грамотно продвигать
компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога [Текст] / Компания Stylus. ua> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 6
. - С. 32-33
Рубрики:
Інтернет--Маркетинг--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
бренд
--
конкурси
--
instagram
--
telegram
Анотація:
По статистике, 4,66 млрд. человек ежедневно активно пользуются интернетом. В среднем, пользователи проводят в онлайне 7 часов в день. Отсюда и признание SMM самым эффективным методом продвижения товаров и услуг. Главное - правильно выбрать социальную сеть и грамотно внедрять маркетинговые приемы. Какие именно и предлагает компания Stylus.ua.
Дод.точки доступу:
Компания Stylus. ua
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)