Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інтернет -- Маркетинг -- Маркетингові технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубовик, Лілія
Назва : Маркетинговий сервіс SendPulse як інструмент поширення групової та індивідуальної інформації : з досвіду роботи [Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка]
Місце публікування : Бібліотечна планета. - 2022. - № 1. - С. 8-10 (Шифр Б480503/2022/1)
Предметні рубрики: Чернігівська обласна універсальна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка
Бібліотечна справа-- Інформаційні технології-- Бібліотечний маркетинг
Інтернет-- Маркетинг-- Маркетингові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імейл-маркетинг--імейл-розсилка--чат-бот
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога
Колективи : Компания Stylus. ua
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2020. - № 6. - С. 32-33 (Шифр М636468/2020/6)
Предметні рубрики: Інтернет-- Маркетинг-- Маркетингові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--конкурси--instagram--telegram
Анотація: По статистике, 4,66 млрд. человек ежедневно активно пользуются интернетом. В среднем, пользователи проводят в онлайне 7 часов в день. Отсюда и признание SMM самым эффективным методом продвижения товаров и услуг. Главное - правильно выбрать социальную сеть и грамотно внедрять маркетинговые приемы. Какие именно и предлагает компания Stylus.ua.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)