Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інформатика -- Методика навчання і викладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алескович В. Ю.
Назва : Використання тестової програми Tester для перевірки знань
Місце публікування : Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 10-11 (Шифр К737815/2011/2)
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Анотація: Викоритсання тестових програм має багато переваг перед звичайним тестуванням, адже при цьому економить час, є можливість одночасного перевірити знання багатьох учнів, для самих учнів зникають деякі перепони, як наприклад, оформлення робіт або спілкування учнів і вчителя, що є в усному опитуванні.
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ганжела С. І.
Назва : Формування компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики
Місце публікування : Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 15-17 (Шифр К737815/2011/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Анотація: Використання інтерактивних методів навчання, спрямованих на формування вмінь і навичок здійснювати самостійну' навчально-пізнавальну діяльність, доцільно на уроках інформатики. Такий підхід дає змогу учням всебічно і глибоко розмірковувати, осягати сутність означених проблем, порівнювати результати, отримані всіма учасниками навчального процесу, активно відстоювати свою точку зору, добирати раціональ-німетоди розв'язування.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гром І. Ю.
Назва : Досвід організації уроків інформатики в умовах запровадження профільного навчання
Місце публікування : Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 21-22 (Шифр К737815/2011/1)
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Анотація: Процес навчання неможливий без організації і здійснюється в певних формах. Традиційно основною формою є урок. Використовуючи на уроках персональні комп’ютери, з’являється можливість якісно змінити зміст, методи й огранізаційні форми навчання.
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузнецова І. В.
Назва : Розвиток пізнавального інтересу і творчої активності учнів
Місце публікування : Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 19-20 (Шифр К737815/2011/1)
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Анотація: В статті висвітлюється актуальність теми та засоби щодо її вирішення.
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвинова С. Г.
Назва : Інформаційно-комунікаційні компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 5. - С. 6-10 (Шифр К737815/2011/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Анотація: Однією зі складових професійної компетентності учителя, важливість якої обумовлена нині змінами в освіті, викликаними розвитком інформаційних технологій, є компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Погрібний О. В.
Назва : Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 6. - С. 16-18 (Шифр К737815/2011/6)
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Анотація: Документи веб, які можуть містити тест, зображення, відео та інше наповнення, називаються веб-сторінками. Зв'язок між веб-сторінками чи їх частинами здійснюється за допомогою гіперпосилань. Для відображення веб-сторінок використовується клієнтське програмне забезпечення - веб-браузери. Набір веб-сторінок, об'єднаних за якимось принципом (наприклад, тематично), утворюють веб-сайт.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Стеценко І.
Назва : Складові інформаційної культури та інформаційної грамотності для педагогів дошкільної та початкової освіти
Місце публікування : Інформатика (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 13-16 (Шифр К271195/2012/8)
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна культура--інформаційна грамотність--культура мислення
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цибулько М. М.
Назва : Об’єктно-орієнтоване програмування: з чого розпочинати
Місце публікування : Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 11-14 (Шифр К737815/2011/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова uml--алгоритм--середовище програмування
Анотація: Об'єктно-орієнтоване програмування вивчають в освітніх установах різних рівнів. Однак, для викладачів існують певні труднощі під час викладання об'єктно-орієнтованих концепцій початківцям. Як навчати основам об'єктио-орієнто-ваного програмування на рівні вступного курсу залишається перманентним предметом для дискусії. У статті представлена оцінка цих проблем й обговорюються деякі підходи щодо покращення якості й успішності таких курсів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шолом Г. І.
Назва : Прийоми розвитку критичного мислення старшокласників на уроках інформатики
Місце публікування : Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 7-9 (Шифр К737815/2011/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформатика-- Методика навчання і викладання
Анотація: Технологія "критичного мислення" дозволяє активізувати інтелектуальну й емоційну діяльність дитини, втягнути в процес навчання особистісний розвиток дитини.
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)