Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інформатика -- Прикладне програмне забезпечення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Усата, Олена Юріївна.
    Вивчення MS Publisher з використанням особистісно орієнтованих технологій навчання / О. Ю. Усата, Я. Б. Сікора // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 32.973.202
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
   Інформатика--Практичні роботи

Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ -- системи створення публікацій -- метод проектів
Анотація: У статті розглядається поняття особистісно орієнтованих технологій навчання, різні підходи до їх визначення і класифікації. Детальніше описано проектну технологію, особливості її використання під час вивчення MS Publisher. Наведено практичну роботу з теми "Створення публікації на основі макету".


Дод.точки доступу:
Сікора, Ярослава Богданівна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Рудик, Олександр Борисович.
    Встановлення і перші кроки використання Latex / О. Б. Рудик // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 43-47
ББК 74.263.2
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
Анотація: У статті подано стислий опис процесу встановлення на платформі Windows сукупності програм, необхідних для роботи з видавничою системою LaTeX, і неповний опис вказівок цієї системи. Вона поширена серед професійних математиків і фізиків, тому що її використовують у редакціях провідних у світі математичних і фізичних часописів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Ганашок, Алла Іванівна.
    Створення автоматизованого робочого місця вчителя інформатики засобами офісних програм / А. І. Ганашок // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8. - С. 46-51 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. (12 назв)
ББК 32.973
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
   Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- АРМ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА -- ЕЛЕКТРОННИЙ ЖУРНАЛ
Анотація: У статті розглянуто проблеми існування автоматизованих робочих місць на ринку програмних продуктів для загальноосвітніх навчальних закладів і розкрито причини їх відсутності в ЗНЗ. Окреслено сучасний стан інформатизації шкіл районних центрів і недостатня підготовленість педагогічних працівників до роботи з комп’ютерною технікою. Запропоновано розв’язання існуючої проблеми шляхом упровадження локалізованого робочого місця вчителя інформатики з автоматизованою обробкою шкільної документації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Швецова, В.
    Моя друкарня / В. Швецова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 15
ББК 76.17
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
   Видавнича справа--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
Microsoft Publisher -- поліграфічна продукція
Анотація: Знайомство з програмою Microsoft Publisher для створення грамотної, привабливої видавничої продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Киричков, Ярослав Васильович.
    Особливості середовища навчання програмування Alice і можливості його використання у середній школі / Я. В. Киричков // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв)
ББК 32.973
Рубрики: Інформатика--Основи алгоритмізації і програмування
   Інформатика--Прикладне програмне забезпечення

Кл.слова (ненормовані):
середовище програмування
Анотація: У даній статті досліджується можливість застосування середовища Alice у навчальному процесі середньої школи для підвищення рівня мотивації учнів, і його придатності до подальшого вивчення промислової мови програмування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Будкевич, Т. В.
    Програмні засоби навчання фізики, хімії і біології / Т. В. Будкевич // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 36-41
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
Анотація: Для вивчення теоретичної частини матеріалу з фізики, біології і хімії існують різноманітні бібліотеки електронних наочностей, мультимедійні підручники, дистанційні курси, розроблені відповідно до діючих навчальних програм загальноосвітніх навчальних закладів.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

7.


    Руденко, В. Д.
    Методика створення й використання звітів у середовищі Ассеss 2007 / В. Д. Руденко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
Анотація: На конкретних прикладах описана методика створення й використання звітів у середовищі Ассеss 2007.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Погрібний, О. В.
    Програмні засоби навчання математики / О. В. Погрібний // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 42-46. - Продовж. №5. - С.46-50
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
Анотація: Системи комп’ютерної математики - це програмне забезпечення, яке дозволяє виконувати на комп’ютері не лише числові розрахунки, а й проводити аналітичні (символьні) перетворення різних математичних обєктів і мають засоби графічної візуалізації.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

9.


    Мельник, О. М.
    Технологія Web 2.0 - інноваційний засіб навчання іноземної мови / О. М. Мельник // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 17-19
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
   Інформатика--Міжпредметні зв'язки

Анотація: Головна мета освіти нині - навчити учнів учитися, самостійно знаходити необхідну інформацію, виділяти проблеми і шукати шляхи їх вирішення, критично аналізувати отримані знання й застосовувати їх на практиці. Диференціація та індивідуалізація навчального процесу, розвивальний характер навчання ставлять перед учителем завдання вибору таких методів навчання, які дозволили б кожному учневі проявити свою індивідуальність, творчість, активність. Реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні допомагає використання сучасних педагогічних технологій, які забезпечують вміння здобувати знання самостійно з різних джерел; використовувати ці знання для отримання нових знань; розвивати продуктивне творче мислення.


Знайти схожі

10.


    Скрипка, Г. В.
    Технологія проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування / Г. В. Скрипка // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 5. - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення
   Інформатика--Міжпредметні зв'язки

Анотація: В статті досліджується актуальна проблема технології проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)