Пошуковий запит: (<.>S=Інформатика -- Прикладне програмне забезпечення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
|
Усата, Олена Юріївна. Вивчення MS Publisher з використанням особистісно орієнтованих технологій навчання / О. Ю. Усата, Я. Б. Сікора> // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 32.973.202 Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Інформатика--Практичні роботи Кл.слова (ненормовані): ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ -- системи створення публікацій -- метод проектів Анотація: У статті розглядається поняття особистісно орієнтованих технологій навчання, різні підходи до їх визначення і класифікації. Детальніше описано проектну технологію, особливості її використання під час вивчення MS Publisher. Наведено практичну роботу з теми "Створення публікації на основі макету".
Дод.точки доступу: Сікора, Ярослава Богданівна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2.
|
Рудик, Олександр Борисович. Встановлення і перші кроки використання Latex / О. Б. Рудик> // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 43-47
ББК 74.263.2 Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Анотація: У статті подано стислий опис процесу встановлення на платформі Windows сукупності програм, необхідних для роботи з видавничою системою LaTeX, і неповний опис вказівок цієї системи. Вона поширена серед професійних математиків і фізиків, тому що її використовують у редакціях провідних у світі математичних і фізичних часописів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3.
|
Ганашок, Алла Іванівна. Створення автоматизованого робочого місця вчителя інформатики засобами офісних програм / А. І. Ганашок> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8. - С. 46-51 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. (12 назв)
ББК 32.973 Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- АРМ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА -- ЕЛЕКТРОННИЙ ЖУРНАЛ Анотація: У статті розглянуто проблеми існування автоматизованих робочих місць на ринку програмних продуктів для загальноосвітніх навчальних закладів і розкрито причини їх відсутності в ЗНЗ. Окреслено сучасний стан інформатизації шкіл районних центрів і недостатня підготовленість педагогічних працівників до роботи з комп’ютерною технікою. Запропоновано розв’язання існуючої проблеми шляхом упровадження локалізованого робочого місця вчителя інформатики з автоматизованою обробкою шкільної документації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
|
Швецова, В. Моя друкарня / В. Швецова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 15
ББК 76.17 Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Видавнича справа--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): Microsoft Publisher -- поліграфічна продукція Анотація: Знайомство з програмою Microsoft Publisher для створення грамотної, привабливої видавничої продукції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Киричков, Ярослав Васильович. Особливості середовища навчання програмування Alice і можливості його використання у середній школі / Я. В. Киричков> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв)
ББК 32.973 Рубрики: Інформатика--Основи алгоритмізації і програмування Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Кл.слова (ненормовані): середовище програмування Анотація: У даній статті досліджується можливість застосування середовища Alice у навчальному процесі середньої школи для підвищення рівня мотивації учнів, і його придатності до подальшого вивчення промислової мови програмування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
|
Будкевич, Т. В. Програмні засоби навчання фізики, хімії і біології / Т. В. Будкевич> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 36-41
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Анотація: Для вивчення теоретичної частини матеріалу з фізики, біології і хімії існують різноманітні бібліотеки електронних наочностей, мультимедійні підручники, дистанційні курси, розроблені відповідно до діючих навчальних програм загальноосвітніх навчальних закладів.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>7.
|
Руденко, В. Д. Методика створення й використання звітів у середовищі Ассеss 2007 / В. Д. Руденко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Анотація: На конкретних прикладах описана методика створення й використання звітів у середовищі Ассеss 2007.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Погрібний, О. В. Програмні засоби навчання математики / О. В. Погрібний> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 42-46. - Продовж. №5. - С.46-50
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Анотація: Системи комп’ютерної математики - це програмне забезпечення, яке дозволяє виконувати на комп’ютері не лише числові розрахунки, а й проводити аналітичні (символьні) перетворення різних математичних обєктів і мають засоби графічної візуалізації.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>9.
|
Мельник, О. М. Технологія Web 2.0 - інноваційний засіб навчання іноземної мови / О. М. Мельник> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 17-19
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Інформатика--Міжпредметні зв'язки Анотація: Головна мета освіти нині - навчити учнів учитися, самостійно знаходити необхідну інформацію, виділяти проблеми і шукати шляхи їх вирішення, критично аналізувати отримані знання й застосовувати їх на практиці. Диференціація та індивідуалізація навчального процесу, розвивальний характер навчання ставлять перед учителем завдання вибору таких методів навчання, які дозволили б кожному учневі проявити свою індивідуальність, творчість, активність. Реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні допомагає використання сучасних педагогічних технологій, які забезпечують вміння здобувати знання самостійно з різних джерел; використовувати ці знання для отримання нових знань; розвивати продуктивне творче мислення.
Знайти схожі
|
>10.
|
Скрипка, Г. В. Технологія проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування / Г. В. Скрипка> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 5. - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Інформатика--Міжпредметні зв'язки Анотація: В статті досліджується актуальна проблема технології проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
|