Пошуковий запит: (<.>S=Історія України -- Новітній час (1917-1991)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Салата О. Кінопропаганда як складова інформаційного простору, сформованого на окупованій території України в 1941-1944 роках/О. Салата // Історія в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.30-33
|
>2.
| Юхимович О. Оксана Він родом з десятої./О. Оксана Юхимович, В. Ковальчук, К. Коваль // Історія в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012. т.№ 6.-С.44-47
|
>3.
| Степура І. Багатопорівняльне суспільство в Нідерландах і в Західноукраїнському регіоні (1880-1930 рр.): соціально-психологічні та соціокультурні особливості/І. Степура // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 5.-С.17-19
|
>4.
| Ладиченко Т. Друга світова війна: трактування термінології/Т. Ладиченко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2015. т.№ 5.-С.2-3
|
>5.
| Турченко Ф. Україна в Другій світовій війні (1939-1945)/Ф. Турченко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2015,N № 6.-С.9-14
|
>6.
| Більченко О. Пам’ять. минуле і уроки/О. Більченко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2015,N № 7/8.-С.40-45
|
>7.
| Лисенко О. Перемога чи реквієм? Україна і українці в Другій світовій війні/О. Лисенко // Історія в рідній школі, 2015. т.№ 10.-С.2-7
|
>8.
| Марочко В. Іноземці про Голодомор: враження від подорожі до пекла/В. Марочко // Історія в рідній школі, 2015. т.№ 11.-С.17-20
|
>9.
| Черненко Т. Дослідження проблем Голокосту на основі аналізу текстових та візуальних джерел інформації/Т. Черненко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.21-31
|
>10.
| Міщенко М. Політика уряду директорії щодо вирішення земельного питання/М. Міщенко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N № 2.-С.36-37
|
>11.
| Міщенко М. Геополітичні плани Третього Рейху щодо України/М. Міщенко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N № 4.-С.18-21
|
>12.
| Зінченко А. Діяльність та інтелектуальна спадщина українських дисидентів і правозахисників при вивченні суспільних процесів в Україні на уроках історії та української літератури /А. Зінченко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N № 5.-С.6-14
|
>13.
| Нінічук З. Розвиток освіти на Ратнівщині в XIX-XX ст./З. Нінічук // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.39-43
|
>14.
| Гирич І. Не так тії воріженьки, як "добрії люди": діяльність української інтелігенції під німецькою окупацією/І. Гирич // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2018,N № 9.-С.5-13
|
>15.
| Литвин М. Війна проти ЗУНР 1918-1919 рр.: передумови, етапи та геополітичні наслідки/М. Литвин // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 1/2.-С.4-10
|
>16.
| Карабардін А. Голодомор 1932-1933 рр. як засіб знищення української ідентичності/А. Карабардін // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 1/2.-С.11-13
|
>17.
| Литвин М. Західно-Українська Народна Республіка (1918-1923): уроки історії/М. Литвин // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 1/2.-С.19-25
|
>18.
| Паска Б. Городенківська група: сторінки історії дисидентського руху в Україні/Б. Паска // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 1/2.-С.49-51
|
>19.
| Коляда І. Опозиційний рух наприкінці 1960-х - у 1980-ті рр./І. Коляда, Р. Хомич // Історія в рідній школі, 2019,N № 4.-С.32-38
|
>20.
| Коляда І. "Маки пам’яті, або Україна у Другій світовій війні"/І. Коляда, А. Гнатенко // Історія в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 5.-С.25-31
|
|
|