Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Агропромислові комплекси -- Продукція -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Нагорна О.В., Кононова О.Є., Даляк Н.А.
Назва
: Маркетингове дослідження агропродовольчої та промислової продукції: стан та перспективи розвитку
Місце публікування
: Економіка та держава. - 2020. - № 10. - С. 63-67: табл.; граф. (Шифр Е027782/2020/10)
Примітки
: Бібліогр. с. 67 (12 назв)
Предметні рубрики:
Агропромислові комплекси-- Продукція-- Маркетинг
Анотація:
У статті на основі статистичного аналізу загальних показників агропромислового сектору України, динаміки обсягів виробленої та реалізованої продукції, рівня рентабельності та індексів цін продукції сільського господарства та промисловості вивчено стан внутрішніх ринків. Виявлено основні фактори та зміни ринків аграрної та промислової продукції після підписання Угоди про Асоціацію. Визначено, що в Україні відбулося зростання показників зовнішньої торгівлі, зміцнення конкурентних позицій агропромислової продукції на ринках ЄС. Виявлено, що пропозиція перевищує попит на аграрну продукцію у грошовому вираженні, посилюючи тиск на аграрні підприємства та їх систему збуту. Обсяги виробництва промислової продукції є меншими за обсяги реалізації у грошовому вираженні; в промисловому секторі більша кількість великих підприємств, тоді як в аграрному — середніх та малих. Промислові підприємства загалом забезпечують позитивний фінансовий результат порівняно з агарними підприємствами, проте рівень рентабельності сільськогосподарських підприємств значно вищий. Рівень рентабельності (збитковості) операційної діяльності аграрних підприємств був найвищим у 2015 році — 41,7%, тоді як промислових — 0,9%. Виявлено проблеми зі збутом промислової продукції великих підприємств, можливо за рахунок скорочення попиту. Індекси цін на продукцію сільського господарства та промисловості загалом зростали у 2014—2018 роках, що забезпечило ріст виручки, тоді як індекси продукції сільського господарства у 2019 році свідчать про скорочення цін, а відповідно рентабельність також скоротилася. Визначено основні перспективи розвитку внутрішніх ринків агропродовольчої та промислової продукції України. Серед перспектив виділено: зростання рівня відкритості внутрішніх ринків; поява нових вимог до якості продукції національних виробників; розвиток та ріст експортного потенціалу сільськогосподарської продукції; вихід виробників на європейський ринок в середньостроковій та довгостроковій перспективах за всіма видами продукції сільського господарства та промисловості; поява нових підприємств, зокрема у сфері органічного сільськогосподарського виробництва через ріст попиту на органічну продукцію.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)