Пошуковий запит: (<.>S=Англійська література -- Шекспір Вільям (1564-1616 рр.)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Базелевський В. Реабілітація Гамлета [В. Шекспір]/В. Базелевський // Слово Просвіти. -Київ:Всеукраїнське товариство Просвіта, 2015. т.№ 40.-С.8-9
|
>2.
| Банев Аноним по имени Шекспир/Виктор Банев // Загадки истории, 2015. т.№ 17.-С.16-18
|
>3.
| Бахарєва Н. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. 8-й клас/Н. Бахарєва // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2017. т.№ 1 (січ.).-С.65-69
|
>4.
| Градовський А.В. Методика вивчення сонетів Шекспіра/А. В. Градовський // Зарубіжна література в школах України, 2009. т.№ 5.-С.16-17
|
>5.
| Гукова О. О. Гра "Що? Де? Коли?" (за трагедією Шекспіра "Гамлет")/О. О. Гукова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2015. т.№ 3.-С.3 обкладинки.
|
>6.
| Гукова О. О. Чому зволікає Гамлет? /О. О. Гукова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2015. т.№ 3.-С.38-40.
|
>7.
| Дітькова С. Ю. Біблійні алюзії в трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет"/С. Ю. Дітькова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.29-35.
|
>8.
| Дітькова С. Ю. Що ж є найменням жінки за Шекспіром? Стійкі словесні комбінації та їх використання на етапі аналітичного читання твору/С. Ю. Дітькова, С. Черненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.35-40
|
>9.
| Дьомова Блазенські пісні Меркуціо у драмі "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра: функції просодичних елементів та їх відтворення в українських перекладах/Наталія Дьомова // Слово і час, 2015. т.№ 5.-С.86-92
|
>10.
| Дячок Сім чудес Шекспіра/Світлана Дячок // Всесвітня література в школах України, 2015. т.№ 4.-С.7-13
|
>11.
| Карпінська Сила почуттів. Кохання і дружба в сонетах Шекспіра. 8-й клас/Лілія Карпінська, Ольга Олієвська // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2018. т.№ 2.-С.64-66
|
>12.
| Кашуба Є. Випробування долею. За трагедією В. Шекспіра "Король Лір"/Євдокія Кашуба // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 6.-С.12-14
|
>13.
| Коломійченко Л. І. Гамлет - вічний образ світової літератури. Проблема морального вибору і вчинку/Л. І. Коломійченко // Зарубіжна література в школі. -Харьков:Основа, 2015. т.№ 9/10.-С.19-21
|
>14.
| Лімборський Транснаціональний Шекспір і вестернізований менталітет початку ХХІ ст./Ігор Лімборський // Слово і час, 2015. т.№ 8.-С.80-86
|
>15.
| Лисиця Внутрішній світ ренесансної людини в сонетах В.Шекспіра, їх художні особливості. Урок зарубіжної лдітератури, 8 клас/Валентина Лисиця // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 3.-С.28-33
|
>16.
| Лисиця Роль В.Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів. Урок зарубіжної літератури, 8 клас /Валентина Лисиця // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 3.-С.24-28
|
>17.
| Матяш Світла оповідка про печаль [п'єса В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"]/Марія Матяш // Пенсійний кур'єр, 2020. т.4 верес. (№ 36).-С.12
|
>18.
| Мойсеїв І. Шекспір. Гамлет. Самосвідомість/І. Мойсеїв // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 15-16.-С.3-12
|
>19.
| Молчанова Геніальний диригент в оркестрі словесних інструментів/Ірина Молчанова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.34-38
|
>20.
| Назарчук О. І. Висока місія Людини : урок-пошук істини за трагедією В. Шекспіра "Гамлет"/О. І. Назарчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 2.-С.30-33.
|
|
|