Пошуковий запит: (<.>S=Англійська література -- Шекспір Вільям (1564-1616 рр.)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Градовський А.В. Методика вивчення сонетів Шекспіра/А. В. Градовський // Зарубіжна література в школах України, 2009. т.№ 5.-С.16-17
|
>2.
| Цветков А. Сотворение Шекспиров/А. Цветков // Вокруг света, 2010. т.№ 8.-С.108-112
|
>3.
| Мойсеїв І. Шекспір. Гамлет. Самосвідомість/І. Мойсеїв // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 15-16.-С.3-12
|
>4.
| Невмержицька О. Ф. Гамлет - убивця, жертва, чи герой?/О. Ф. Невмержицька // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 2.-С.48-51
|
>5.
| Цитріна Гамлет з погляду митців різних часів/Зінаїда Цитріна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.33-34
|
>6.
| Молчанова Геніальний диригент в оркестрі словесних інструментів/Ірина Молчанова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.34-38
|
>7.
| Дітькова С. Ю. Що ж є найменням жінки за Шекспіром? Стійкі словесні комбінації та їх використання на етапі аналітичного читання твору/С. Ю. Дітькова, С. Черненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.35-40
|
>8.
| Дітькова С. Ю. Біблійні алюзії в трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет"/С. Ю. Дітькова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.29-35.
|
>9.
| Рогозинський В. "Шекспір, і краю йому немає" : система уроків з вивчення творчості Вільяма Шекспіра/Віктор Рогозинський // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.15-24.
|
>10.
| Султанов Ю. "Тримати дзеркало перед природою." : матеріали до вивчення творчості Вільяма Шекспіра, зокрема його трагедії "Гамлет"/Юрій Султанов // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.8-14
|
>11.
| Хінчук І. "Гамлет" та трагедія помсти єлизаветинської доби/Ірина Хінчук // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 6.-С.4-6
|
>12.
| Шапарь Н. Дзеркало людства. Взаємозв'язок різних видів мистецтва при вивченні трагедії В. Шекспіра "Гамлет"/Наталія Шапарь // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 6.-С.7-11
|
>13.
| Кашуба Є. Випробування долею. За трагедією В. Шекспіра "Король Лір"/Євдокія Кашуба // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 6.-С.12-14
|
>14.
| Назарчук О. І. Висока місія Людини : урок-пошук істини за трагедією В. Шекспіра "Гамлет"/О. І. Назарчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 2.-С.30-33.
|
>15.
| Хроменко І. "Шекспірівське питання" у дослідженнях Іллі Гілілова/Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 11.-С.2-17.
|
>16.
| Дячок Сім чудес Шекспіра/Світлана Дячок // Всесвітня література в школах України, 2015. т.№ 4.-С.7-13
|
>17.
| Гукова О. О. Чому зволікає Гамлет? /О. О. Гукова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2015. т.№ 3.-С.38-40.
|
>18.
| Гукова О. О. Гра "Що? Де? Коли?" (за трагедією Шекспіра "Гамлет")/О. О. Гукова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2015. т.№ 3.-С.3 обкладинки.
|
>19.
| Банев Аноним по имени Шекспир/Виктор Банев // Загадки истории, 2015. т.№ 17.-С.16-18
|
>20.
| Коломійченко Л. І. Гамлет - вічний образ світової літератури. Проблема морального вибору і вчинку/Л. І. Коломійченко // Зарубіжна література в школі. -Харьков:Основа, 2015. т.№ 9/10.-С.19-21
|
|
|