Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Англійська мова -- Навчання -- Вища школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-46 
1.


    Шокина, И. М.
    Влияние дискурса на формирования семантики комплексных знаков на базе антропонимов современного английского языка [Текст] / И. М. Шокина // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 64-67. - Библиогр.: с. 67 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
комплексні знаки -- семантика -- дискурс
Анотація: В статті розглядається формування і реалізація семантики комплексних знаків на базі англійських антропонімов в умовах дискурса, його впливу на здатність деріватов здобувати додаткові оказіональні значення. Наведені в статті приклади свідчать про динамічний характер вторичної номінації на базі антропонімов

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Шань, Ю.
    Исследование роли и места лингвокультурного компонента в преподавании английского языка в Китае (на английском языке) (A Study of the Culture Input in College English Teaching in China) [Текст] / Ю. Шань // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 2. - С. 97-103. - Библиогр.: с. 103 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
мова -- культура -- навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Шабашева, Е. А.
    Бинарная аксиологическая оппозиция в семантике фразеологизмов с компонентов "красный" в русском и английском языках [Текст] / Е. А. Шабашева // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 40-45. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 45 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
акселогія -- фразеологія -- бінарна опозиція

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Фабрична, Я. Г.
    Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови [Текст] / Я. Г. Фабрична // Іноземні мови. - 2017. - № 1. - С. 39-50. - Бібліогр.: с. 50 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
двосторонній переклад -- система мови -- лінгвосоціокультурні вміння


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Томина, Ж. Д.
    Семный анализ слова как дидактический феномен [Текст] / Ж. Д. Томина // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 46-54. - Библиогр.: с. 53 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
сьома -- словник -- переклад

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Синекоп, О. С.
    Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. С. Синекоп // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 3-17 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- ІТ-фахівці -- професійно орієнтоване англомовне спілкування
Анотація: Предметом цієї статті є критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. Визначено, що критерії як інструменти оцінювання повинні бути чітко сформульованими, ретельно продуманими, максимально узгодженими з попередньо визначеними об'єктами контролю, задовольняти мінімально необхідні потреби й умови диференційованого навчання, ідентифікувати якісні і кількісні показники, відповідати адекватній кількості балів та дескрипторам, корелювати з цілями навчальної програми з іноземної мови професійного спрямування. Якісними критеріями оцінювання аудитивної компетентності є повнота і точність розуміння інформації, кількісними критеріями є тривалість звучання й темп мовлення. Для оцінювання рівня сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в читанні доцільно залучати до критеріального набору якісні критерії оцінювання, зокрема повноту і точність розуміння, а також кількісні критерії - обсяг тексту й темп читання. Оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні передбачає такі якісні критерії, як змістове наповнення і структурна організація тексту, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, та кількісний критерій - тривалість і темп монологічного мовлення. До критеріального набору оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні входять такі якісні критерії, як відповідність висловлювання професійній ситуації, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, інтерактивність, та кількісний критерій - тривалість і темп діалогічного мовлення. Для оцінювання письмового тексту, у тому числі інтегрованого (створюється на основі прочитаного та прослуханого текстів), обрано такі якісні критерії, як змістове наповнення, структурно-синтаксичне оформлення і зв'язність тексту, мовна коректність, і кількісний критерій - обсяг тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Семенчук, Ю. О.
    Розвиток умінь міжкультурного спілкування у майбутніх економістів [Текст] / Ю.О. Семенчук ; Терноп. нац. екон. ун-т // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 32-37. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 37 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
ділова комунікація -- іншомовна комунікативна компетенція -- лінгвосоціокультурна інформація
Анотація: У статті розглядаються проблеми розвитку вмінь міжкультурного спілкування у процессі формування іншомовної комунікативної компетенції у майбутніх економістів. Аналізуються необхідні студентам вміння для забеспечення ефективної ділової комунікації, пропонуються вправи для оволодіння цими вміннями.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Пуреглав, Д. М.
    От Голицына до Галленции: о переводах романа И. С. Тургенева "Дым" [Текст] = From Galitzine to Gallenzi: on translations of Turgenev's Дым / Д. М. Пуреглав // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 4. - С. 33-38. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 38 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
літературні переклади -- конотація -- інтерпретація -- Тургенєв І. С.


Дод.точки доступу:
Тургенєв, Іван Сергійович (російський письменник-реаліст, поет, публіцист, драматург, перекладач ; 1818-1883) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Писанко, М. Л.
    Навчання майбутніх філологів англійського писемного мовлення на початковому етапі [Текст] / М. Л. Писанко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 3. - С. 45-49 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 49 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
теоретичні засади навчання -- писемне мовлення -- жанри писемного мовлення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Пескова, Н. А.
    Историческое изменение в контексте внутрисистемных отношений [Текст] / Н. А. Пескова // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 37-41. - Библиогр.: с. 41
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
предлог -- історичні зміни -- інновація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Песков, Н. А.
    Семантическая модуляция и семантическая деривация в процессе становления предложной системы английского языка: лингвистический и методический аспекты [Текст] / Н. А. Песков // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 4. - С. 78-83. - Библиогр.: с. 83 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
розвиток значення -- семантика -- модуляція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Пасічник, Т. Д.
    Навчання майбутніх перекладачів аналізу англомовних/україномовних комерційних листів з метою здійснення їх писемного перекладу [Текст] / Т. Д. Пасічник ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 46-52. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 52 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
групи вправ для навчання -- комерційні листи -- типи вправ
Анотація: У статті обгрунтовано послідовність аналізу комерційного листа, описано групи вправ для навчання майбутніх перекладачів аналізу комерційних листів та наведено приклади цих вправ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

13.


    Підько, Л. В.
    Методична розробка як сучасний засіб навчання студентів мовних спеціальностей [Текст] / Л. В. Підько ; Маріупольский держ. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 30-34. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
методична розробка -- параметри текстів -- види читання
Анотація: У статті розглянуті питання використання базового підручника і методичних розробок, створених викладачми, в умовах сучасної мовної вищої школи. Автор аналізує особливості створення і застосування методичних розробок і, як приклад, наводить власну, спрямовану на навчання читання і продуктивних видів мовлення основі прочитаного тексту

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

14.


    Ощепкова, В. В.
    Отражение вариативной англоязычной картины мира в региональных лингвостранаведческих словарях [Текст] / В.В. Ощепкова ; И.И. Шустилова // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - № 2. - С. 58-63. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 62 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікація -- варіанти англійської мови -- лексикологічна кодифікація
Анотація: В статті розглядаються основні віхи кодифікації варіантів англійської мови та узагальнюються результати аналізу одномовних та перекладних лінгвокраїнознавчих словников.


Дод.точки доступу:
Шустилова, И.И.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

15.


    Ольховська, А. С.
    Формування у майбутніх філологів навичок передачі імплікатур означеності/неозначеності при перекладі з аркуша з української мови на англійську [Текст] / А. С. Ольховська ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 32-40 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
імплікатори означенності/ неозначеності -- модель навчання -- вправи
Анотація: В статті обгрунтовано модель навчання майбутніх філологів передачі імплікатур тексту оригіналу у перекладі з аркуша української мови на англійську, запропановано відповідні типи вправ і наведено іх приклади

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

16.


    Ольховська, А. С.
    Теоритичні засади розробки курсу "Основи професійної майстерності перекладача" засобами навчального середовища MOODLE [Текст] / А. С. Ольховська // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
фахова компетентність викладача -- професійна майстерність -- майбутні перекладачі
Анотація: Статтю присвячено теоретичним засадам розробки курсу "Основи професійної майстерності перекладача" засобами навчального середовища MODDLE. Зокрема обрунтовано актуальність розробки згаданого теоретичного курсу, який покликаний органічно доповнити практичні курси з підготовки перекладачів шляхом забезпечення формування таких складових фахової компетентності перекладача, як інструментальна, пошукова та особистісна, яка, у свою чернгу, включає такі компоненти, як психофізіологічний, морально-етичний, фахово-соціальний та компонент самовдосконалення. Надано загальний опис навчальної дисципліни "Основи професійної майстерності викладача", розкрито переваги розробки відповідного дистанційного курсу, перелічено етапи розробки курсу засобами навчального середовища MOODLE, описано структуру розробленого дистанційного курсу, розкрито систему проміжного й підсумкового контролю курсу та шляхи її реалізації засобами MOODLE.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

17.


    Минка, А. Н.
    Особенности функционирования ФЕ с компонентом "цветообозначение" в художественном тексте [Текст] / А. Н. Минка // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 35-39. - Текст рос., анг. - Библиогр.: с. 39 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
текст -- фразеологічна одиниця -- експресивність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

18.


    Милеева, М. Н.
    Интегративное познание и эвристический подход в преподавании английского языка студентам технических специальностей [Текст] / М. Н. Милеева // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 2. - С. 63-68. - Библиогр.: с. 68 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
студенти-хіміки -- системно-діяльнісний підхід -- сучасна освітня технологія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

19.


    Мец, Е. Р.
    Посессивность как словообразовательная категория (на материале английского языка) [Текст] / Е. Р. Мец // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 92-98. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 98 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
семантика -- ономасіологія -- категорія
Дескриптори: категорія
Анотація: Стаття присвячена дослідженню категорії посесивності як багаторівневого утворення. На матеріалі раннєновоанглійської мови аналізується відображення посесивних відношень в морфологічній структурі похідних прикметників.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

20.


    Марьяновская, Е. Л.
    Аналитико-синтетический подход к исследованию дискурса, характерного для писателя-модерниста [Текст] / Е.Л. Марьяновская // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - N 2. - С. 27-34. - Библиогр.: с. 33 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
дослідження досвіду -- звукозапис -- кумулятивний образ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

21.


    Марьяновская, Е. Л.
    Ритмизованная проза киплинского сказа и ее передача в переводе [Текст] / Е. Л. Марьяновская // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 2. - С. 104-110. - Библиогр.: с. 110 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
ритм -- рефрен -- кумуляція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

22.


    Мартиненко, О. Є.
    Система вправ для формування англомовної компетентності в аудіюванні у майбутніх перекладачів в умовах дистанційного навчання [Текст] / Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 23-33. - Бібліогр.: с. 33 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- етапи навчаннч аудіювання -- дистанційне навчання
Анотація: У статті представлено систему вправ для формування англомовної компетентності в аудіюванні у майбутніх перекладачів в умовах дистанційного навчання. Описано цілі і завдання початкового, основного і просунутого етапів навчання аудіювання інтерв'ю, новин, оголошень коротких наукових текстів (уривків лекцій). Подано класифікацію груп і видів вправ для навчання аудіювання майбутніх перекладачів. Наведено приклади вправ для здобуття знань про різні жанри аудіотекстів, для ознайомлення з видами стратегій та стратегічними діями для подолання труднощів аудіювання текстів різних жанрів, для розвитку умінь глобального, детального, пошукового, критичного аудіювання специфічних аудитивних перекладацьких здібностей, для розвитку стратегій подолання труднощів аудіювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

23.


    Лямзіна, Н. К.
    Веб-квест "Joining a Global Company" як засіб навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного виступу у супроводі комп'ютерної презентації [Текст] / Н. К. Лямзіна // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- усний публічний виступ -- комп'ютерна презентація
Анотація: У статті йдеться про використання розробленого авторкою веб-квесту "Joining a Global Company", розміщеного у мережі Інтернетю Веб-квест створено для навчання студентів-економістів 3 курсу у відповідності до Програми з англійської мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

24.


    Логинова, Е. Г.
    Возможность применения фрактального подхода к упорядочению ментального и лингвистического аспектов дискурса [Текст] : опыт иследования / Е.Г. Логинова // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - N 2. - С. 21-27. - Библиогр.: с. 27 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
фрактал -- фрактальна модель -- метаконцепт

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

25.


    Кушмар, Л. В.
    Мотивація як необхідна складова опанування дисципліни "Англійська мова (за професійним спрямуванням)" [Текст] / Л. В. Кушмар // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: с. 38 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотив -- професійне спрямування
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан і розвиток досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених з метою конкретизації понять мотивація та мотив. Визначено основні групи мотивів, що є основою навчальної діяльності студентів: навчально-пізнавальні мотиви, навчальні мотиви, соціальні мотиви. На основі проведених досіджень за методиками Т. Ільїної та А. Реана виявлено рівень сформованості мотивації опанування дисципліни "Англійська мова (за професійним спрямуванням)". Кількість балів свідчить, що у студентів першого курсу мотивація знаходиться на межі між успіхом та не визначеністю мотиваційного полюсу. У студентів другого курсу кількість балів за ключем дає можливість побачити, що мотиваційний процес не сформований. Також визначено основні шляхи, які дають змогу викладачу вищого навчального закладу постійно забезпечувати внутрішнє мотивування з метою результативного опанування англійської мови за професійним спрямуванням


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

26.


    Курило, Л. В.
    Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови [Текст] / Л. В. Курило ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 27-33. - Бібліогр.: с. 32 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- цикл навчання -- наукове писемне мовлення
Анотація: У статті досліджується питання створення моделі навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення. Представлено основні характеристики моделі, а також проаналізовано фактори, що обумовлюютьреалізацію моделі: об'єкт вивчення, ступінь навчання, навчальна дисципліна, в межах якої побудовано модель, релізація розробленої моделі у кредитно-модульній системі навчання, норми часу організації навчального процесу. Модель навчання узгоджено із закономірностями розвитку навчальної автономії у студентів магістратури. Також розглянуто функціонування методики навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення у межах запропонованої моделі на основі виділених циклів навчання та обгрунтованої кільеості годин, що відводяться на аудиторну і позааудиторну роботу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

27.


    Коржева, С. П.
    Комплекс мультимедійних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичним відеоматеріалом [Текст] / С. П. Коржева // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 59-61 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
лінгвосоціокультурна компетентність -- мультимедійна вправа -- відеофрагмент
Анотація: У цій публікації представлено комплекс мультимедійних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні. Вправи виконуються в позааудиторній самостійній роботі з автентичним відеофрагментом "Meet 500 Years of British Art" у межах програмної теми "British Art". Вправи, що пропонуються, розроблені автором з використанням навчальних модулів онлайн сервісу Web 2.0 LearningApps.org. Ознайомитися докладніше з інтерактивним комплексом вправ можна за url-адресою: http://learningapps.org/display?v=pk8rcejin17.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

28.


    Колкер, Я. М.
    Что есть "фоновые знания" для переводчика художественной литературы [Текст] / Я. М. Колкер // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 25-31. - Библиогр.: с. 31 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
фонова інформація -- вертикальний контекст -- фрагментарний роман

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

29.


    Колкер, Я. М.
    Влияние общего замысла на перевод компонентов поэтического единства [Текст] / Я. М. Колкер, Е. Л. Марьяновская // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 99-106 : ил. - Текст англ., рус. . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
метаєдність -- поетизована розповідь -- рефрен


Дод.точки доступу:
Марьяновская, Е. Л.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

30.


    Кикоть, В. М.
    Заглавие, поэтический подтекст и перевод [Текст] / В. М. Кикоть // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 1. - С. 39-45. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 44 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
заголовок -- підтекст -- семантика назви

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)