Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Англійська мова -- Навчання -- Вища школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-46 
1.


    Melnyk, Alla.
    Using multimedia presentation in the foreign language classroom to form tertiary students' oral presentation competence [Текст] / A. Melnyk // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 38-48
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
усна презентаційна компетентність -- мультимедійна презентація -- техніка вступного презентаційного етапу
Анотація: Стаття присвячена проблемі застосування особистічно-орієнтованого підходу в навчанні іноземних мов студентів закладів вищої освіти 21-сторіччя. Такий підхід визначається як один з основних освітніх стратегій, що наповнений креативними методами викладання, і, таким чином, забезпечує формування усної презентаційної компетентності (УПК) студентів закладів вищої освіти. Це поняття визначено як комплексну "життєво необхідну" здатність мобілізуватита застосовувати комунікативну безпосередність та мультимедійну грамотність задля того, щоб відповідати вимогам сучасного світу та викликам іншомовного комунікативного середовища в незліченній кількості ситуацій та інтеракцій. Визначено основні інтегративні складники формування УПК. Особливий акцент у довлідженні зроблено на основних перевагах застосування презентаційних умінь, а також труднощах, що виникають під час проведення усної презентації на занятті з іноземної мови в університеті. Фундаментальне положення цієї статті полягає в тому, що основною метою використання мультимедійної презентації (ММП) в іншомовному освітньому середовищі є застосування мультимедійних технологій задля підтримки значущого студентоцентрованого навчання та розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів. З огляду на це, формування та розвиток презентаційних умінь студентів розглядається як важливий елемент у розвитку комунікативної компетентності, що має стати значущим як для учасників, так і для практикуючих. Приклади завдань щодо формування УПК студентів на вступному та завершальному презентаційних етапах наведено англійською мовою. Такий набір завдань спрямований реалізувати високу іншомовну активність та розвивати основні вміння студентів у світлі використання ММП з програмним забезпеченням PowerPoint.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Марьяновская, Е. Л.
    Аналитико-синтетический подход к исследованию дискурса, характерного для писателя-модерниста [Текст] / Е.Л. Марьяновская // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - N 2. - С. 27-34. - Библиогр.: с. 33 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
дослідження досвіду -- звукозапис -- кумулятивний образ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Шабашева, Е. А.
    Бинарная аксиологическая оппозиция в семантике фразеологизмов с компонентов "красный" в русском и английском языках [Текст] / Е. А. Шабашева // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 40-45. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 45 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
акселогія -- фразеологія -- бінарна опозиція

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Лямзіна, Н. К.
    Веб-квест "Joining a Global Company" як засіб навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного виступу у супроводі комп'ютерної презентації [Текст] / Н. К. Лямзіна // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- усний публічний виступ -- комп'ютерна презентація
Анотація: У статті йдеться про використання розробленого авторкою веб-квесту "Joining a Global Company", розміщеного у мережі Інтернетю Веб-квест створено для навчання студентів-економістів 3 курсу у відповідності до Програми з англійської мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Драч, А. С.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій для навчання читання майбутніх учителів англійської мови [Текст] / А. С. Драч // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 37-44. - Бібліогр.: с.43-44 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальна комп'ютерна програма -- читання художніх текстів -- динамічні види наочності
Анотація: У статті охарактеризовано вітчизняний і світовий досвід використання інформаційно- комунікаційних технологій, а саме комп'ютерних програмдля навчання різних видів мовленевої діяльності, визначено критерії якості цих програм та зроблено аналіз співвідносно цим критеріям.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Шокина, И. М.
    Влияние дискурса на формирования семантики комплексных знаков на базе антропонимов современного английского языка [Текст] / И. М. Шокина // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 64-67. - Библиогр.: с. 67 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
комплексні знаки -- семантика -- дискурс
Анотація: В статті розглядається формування і реалізація семантики комплексних знаків на базі англійських антропонімов в умовах дискурса, його впливу на здатність деріватов здобувати додаткові оказіональні значення. Наведені в статті приклади свідчать про динамічний характер вторичної номінації на базі антропонімов

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Колкер, Я. М.
    Влияние общего замысла на перевод компонентов поэтического единства [Текст] / Я. М. Колкер, Е. Л. Марьяновская // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 99-106 : ил. - Текст англ., рус. . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
метаєдність -- поетизована розповідь -- рефрен


Дод.точки доступу:
Марьяновская, Е. Л.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Логинова, Е. Г.
    Возможность применения фрактального подхода к упорядочению ментального и лингвистического аспектов дискурса [Текст] : опыт иследования / Е.Г. Логинова // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - N 2. - С. 21-27. - Библиогр.: с. 27 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
фрактал -- фрактальна модель -- метаконцепт

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Зайцева, І. В.
    Вправи для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій [Текст] / І. В. Зайцева ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 31-44. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 44 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- проблемна ситуація -- підсистема вправ
Анотація: У статті представлена підсистема вправ для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій, виділено й описано етапи навчання дискусії, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Караєва, Т. В.
    Забезпечення навчальної автономії студентів у немовних ВНЗ [Текст] / Т.В. Караєва ; Таврійський держ. агротехнол. ун-т // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: с. 31 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
рольова гра -- навчальний проект -- ділові ігри
Анотація: У статті запропоновано підхід щодо формування та розвитку автономії студентів у процесі навчання англійської мови шляхом поступового опрацювання ними у певній послідовності видів навчальної діяльності; обгрунтовано доцільність застосування у процесі навчання рольових/ділових ігор та навчального проектування в залежності від етапу навчання для забезпечення навчальної автономії студентів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Кикоть, В. М.
    Заглавие, поэтический подтекст и перевод [Текст] / В. М. Кикоть // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 1. - С. 39-45. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 44 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
заголовок -- підтекст -- семантика назви

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Дмітрієнко, Н. Є.
    Застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів на заняттях з англійської мови [Текст] / Н. Є. Дмітрієнко, А. І. Петрова // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 29 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
проблемна ситуація -- непроблемна ситуація -- види проблемних ситуацій
Анотація: Стаття присвячена питанню застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вчителів на заняттях з англійської мови. Авторами детально висвітлено характерні риси, особливості та види проблемних ситуацій, що застосовуються для формування іншомовної комунікативної компетентності, а також охарактеризовано основні вимоги, правила і способи створення та застосування проблемних ситуацій. У статті здійснено порівняльний аналіз створення проблемних і непроблемних ситуацій, наведено приклади таких ситуацій згідно з тематикою навчального плану дисципліни "Англійська мова для професійного спілкування" для студентів педагогічних спеціальностей. Докладно описано послідовність застосування проблемних ситуацій у процесі вивчення теми, а також технологію й етапи їх опрацювання майбутніми вчителями на занятті з англійської мови.


Дод.точки доступу:
Петрова, А. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

13.


    Милеева, М. Н.
    Интегративное познание и эвристический подход в преподавании английского языка студентам технических специальностей [Текст] / М. Н. Милеева // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 2. - С. 63-68. - Библиогр.: с. 68 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
студенти-хіміки -- системно-діяльнісний підхід -- сучасна освітня технологія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

14.


    Идилова, И. С.
    Интертекстуальность как один из факторов организации структуры дискурса [Текст] / И. С. Идилова // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 5-9. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 9 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
інтертекст -- інтертекстуальність -- дискурс
Анотація: Стаття присячена інтертекстуальності та розглядається в ній у двох аспектах:як явище, що породжене автором, і як явище, що сприймається реципієнтом. В центрі уваги в статті одна із різновидностей інтертекстуальності - паратекстуальність, що розуміється як зв'язок між різними частинами твору та елементами його композиції.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

15.


    Шань, Ю.
    Исследование роли и места лингвокультурного компонента в преподавании английского языка в Китае (на английском языке) (A Study of the Culture Input in College English Teaching in China) [Текст] / Ю. Шань // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 2. - С. 97-103. - Библиогр.: с. 103 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
мова -- культура -- навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

16.


    Пескова, Н. А.
    Историческое изменение в контексте внутрисистемных отношений [Текст] / Н. А. Пескова // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 3. - С. 37-41. - Библиогр.: с. 41
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
предлог -- історичні зміни -- інновація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

17.


    Коржева, С. П.
    Комплекс мультимедійних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичним відеоматеріалом [Текст] / С. П. Коржева // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 59-61 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
лінгвосоціокультурна компетентність -- мультимедійна вправа -- відеофрагмент
Анотація: У цій публікації представлено комплекс мультимедійних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні. Вправи виконуються в позааудиторній самостійній роботі з автентичним відеофрагментом "Meet 500 Years of British Art" у межах програмної теми "British Art". Вправи, що пропонуються, розроблені автором з використанням навчальних модулів онлайн сервісу Web 2.0 LearningApps.org. Ознайомитися докладніше з інтерактивним комплексом вправ можна за url-адресою: http://learningapps.org/display?v=pk8rcejin17.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

18.


    Синекоп, О. С.
    Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. С. Синекоп // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 3-17 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- ІТ-фахівці -- професійно орієнтоване англомовне спілкування
Анотація: Предметом цієї статті є критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. Визначено, що критерії як інструменти оцінювання повинні бути чітко сформульованими, ретельно продуманими, максимально узгодженими з попередньо визначеними об'єктами контролю, задовольняти мінімально необхідні потреби й умови диференційованого навчання, ідентифікувати якісні і кількісні показники, відповідати адекватній кількості балів та дескрипторам, корелювати з цілями навчальної програми з іноземної мови професійного спрямування. Якісними критеріями оцінювання аудитивної компетентності є повнота і точність розуміння інформації, кількісними критеріями є тривалість звучання й темп мовлення. Для оцінювання рівня сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в читанні доцільно залучати до критеріального набору якісні критерії оцінювання, зокрема повноту і точність розуміння, а також кількісні критерії - обсяг тексту й темп читання. Оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні передбачає такі якісні критерії, як змістове наповнення і структурна організація тексту, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, та кількісний критерій - тривалість і темп монологічного мовлення. До критеріального набору оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні входять такі якісні критерії, як відповідність висловлювання професійній ситуації, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, інтерактивність, та кількісний критерій - тривалість і темп діалогічного мовлення. Для оцінювання письмового тексту, у тому числі інтегрованого (створюється на основі прочитаного та прослуханого текстів), обрано такі якісні критерії, як змістове наповнення, структурно-синтаксичне оформлення і зв'язність тексту, мовна коректність, і кількісний критерій - обсяг тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

19.


    Вікович, Р. І.
    Методика роботи з англомовними теленовинами на заняттях з англійської мови у вищому навчальному закладі [Текст] / Р. І. Вікович ; Киіїв. нац. ун-т імені Т. Шевченка // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 24-29. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- стадії навчання -- навички
Анотація: У статті описані стадії навчання майбутніх перекладачів аудіювання англомовних теленовин, визначено їх мету і зміст. Представлено етапи роботи з відеосюжетом новин та наведено приклад заняття середньої стадії навчання аудіювання англомовних теленовин.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

20.


    Підько, Л. В.
    Методична розробка як сучасний засіб навчання студентів мовних спеціальностей [Текст] / Л. В. Підько ; Маріупольский держ. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 30-34. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
методична розробка -- параметри текстів -- види читання
Анотація: У статті розглянуті питання використання базового підручника і методичних розробок, створених викладачми, в умовах сучасної мовної вищої школи. Автор аналізує особливості створення і застосування методичних розробок і, як приклад, наводить власну, спрямовану на навчання читання і продуктивних видів мовлення основі прочитаного тексту

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

21.


    Фабрична, Я. Г.
    Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови [Текст] / Я. Г. Фабрична // Іноземні мови. - 2017. - № 1. - С. 39-50. - Бібліогр.: с. 50 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
двосторонній переклад -- система мови -- лінгвосоціокультурні вміння


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

22.


    Курило, Л. В.
    Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови [Текст] / Л. В. Курило ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 27-33. - Бібліогр.: с. 32 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- цикл навчання -- наукове писемне мовлення
Анотація: У статті досліджується питання створення моделі навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення. Представлено основні характеристики моделі, а також проаналізовано фактори, що обумовлюютьреалізацію моделі: об'єкт вивчення, ступінь навчання, навчальна дисципліна, в межах якої побудовано модель, релізація розробленої моделі у кредитно-модульній системі навчання, норми часу організації навчального процесу. Модель навчання узгоджено із закономірностями розвитку навчальної автономії у студентів магістратури. Також розглянуто функціонування методики навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення у межах запропонованої моделі на основі виділених циклів навчання та обгрунтованої кільеості годин, що відводяться на аудиторну і позааудиторну роботу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

23.


    Кушмар, Л. В.
    Мотивація як необхідна складова опанування дисципліни "Англійська мова (за професійним спрямуванням)" [Текст] / Л. В. Кушмар // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: с. 38 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотив -- професійне спрямування
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан і розвиток досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених з метою конкретизації понять мотивація та мотив. Визначено основні групи мотивів, що є основою навчальної діяльності студентів: навчально-пізнавальні мотиви, навчальні мотиви, соціальні мотиви. На основі проведених досіджень за методиками Т. Ільїної та А. Реана виявлено рівень сформованості мотивації опанування дисципліни "Англійська мова (за професійним спрямуванням)". Кількість балів свідчить, що у студентів першого курсу мотивація знаходиться на межі між успіхом та не визначеністю мотиваційного полюсу. У студентів другого курсу кількість балів за ключем дає можливість побачити, що мотиваційний процес не сформований. Також визначено основні шляхи, які дають змогу викладачу вищого навчального закладу постійно забезпечувати внутрішнє мотивування з метою результативного опанування англійської мови за професійним спрямуванням


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

24.


    Пасічник, Т. Д.
    Навчання майбутніх перекладачів аналізу англомовних/україномовних комерційних листів з метою здійснення їх писемного перекладу [Текст] / Т. Д. Пасічник ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 46-52. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 52 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
групи вправ для навчання -- комерційні листи -- типи вправ
Анотація: У статті обгрунтовано послідовність аналізу комерційного листа, описано групи вправ для навчання майбутніх перекладачів аналізу комерційних листів та наведено приклади цих вправ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

25.


    Писанко, М. Л.
    Навчання майбутніх філологів англійського писемного мовлення на початковому етапі [Текст] / М. Л. Писанко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 3. - С. 45-49 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 49 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
теоретичні засади навчання -- писемне мовлення -- жанри писемного мовлення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

26.


    Квасова, О. Г.
    Навчання студентів магістратури англомовного професійно орієнтованого усного і писемного мовлення [Текст] / О. Г. Квасова ; Київ. нац. ун-т імені Т. Г. Шевченка // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 50-55. - Текст рос., англ. - Бібліогр.: с. 55 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- шкала оцінювання -- структура модуля


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

27.


    Дьюи, Джон.
    "Насквозь поэт!" A Poet Through and Through [Текст] / Дж. Дьюи // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 91-99. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 98 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
поетичне натхнення -- поетичний реалізм -- майстерність перекладача

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

28.


    Канер, А. С.
    О передаче на английском языке русских имен, отчеств, фамилий [Текст] / А.С. Канер // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 92-94. - Текст рос., англ. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
транслітерація -- переклад -- виключення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

29.


    Минка, А. Н.
    Особенности функционирования ФЕ с компонентом "цветообозначение" в художественном тексте [Текст] / А. Н. Минка // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 35-39. - Текст рос., анг. - Библиогр.: с. 39 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
текст -- фразеологічна одиниця -- експресивність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

30.


    Безвін, Юлія Геннадіївна.
    Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту [Текст] / Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 24-37
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність -- проєктна діяльність -- система вправ
Анотація: У статті розкрито особливості організації навчального процесу для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту. Охарактеризовано структуру та зміст системи вправ, на якій грунтується розроблена модель навчання. Структура системи вправ для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту забезпечує організацію роботи студентів за етапами, які відображають логіку проєкту цього типу, та передбачає проведення інформаційного дослідження соціокультурного явища на трьох етапах проєкту: 1) підготовчий; 2) виконавчий; 3) завершальний. У межах етапів виокремлено стадії проєктної діяльності, на яких з опорою на критичне мислення розв'язуються ті чи ті дослідницькі завдання проєкту та превалюють певні види мовленнєвої діяльності. При цьому, виходячи зі специфіки інформаційно-дослідницького проєкту, базовою визначена мовленнева діяльність читання, зокрема критичне читання. Засобом реалізації розробленої моделі навчання є спеціально дібраний лінгвосоціокультурний матеріал, представлений текстами статей-новин електронних англомовних газетних та журнальних видань Великобританії та США. Надано рекомендації щодо практичної імплементіції моделі формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту на заняттях з дисципліни "Практика англійського усного та писемного мовлення". При цьому враховано, по-перше, вимоги програми щодо рівня сформованості соціокультурної компетентності майбутніх викладачів англійської мови, тематики навчання, обсягу та розподілу часу на аудиторну і самостійну позааудиторну роботу та, по-друге, особливості організації навчального процесу під час реалізації проєктної діяльності, зокрема зміст етапів і стадій, які становлять структуру інформаційно-дослідницього проєкту. Запропоновано приблизний розподіл часу на аудиторну та позааудиторну роботу студентів, докладно охарактеризовано поетапну реалізацію авторської моделі навчання. Надано приклади завдань та навчальних матеріалів англійською мовою.


Дод.точки доступу:
Подосиннікова, Ганна Ігорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)