Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Кеворков В. Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга/В. Кеворков // Менеджмент и менеджер, 2010. т.№ 11-12.-С.69-72.
>
2.
Пустотін В. Кількісні показники сили
бренд
у/В. Пустотін // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 2.-С.35-36
>
3.
Пазюк В. Л. Визнання ефективності винного
бренд
а/В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 3.-С.171-175
>
4.
Шрамко І.
Бренд
и, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати/І. Шрамко // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 3.-С.45-46
>
5.
Шмиголь Н. М. Аналіз методів оцінювання ринкової вартості
бренд
а/Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 2.-С.228-231
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)