Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Пустотін В. Кількісні показники сили бренду/В. Пустотін // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 2.-С.35-36
2.

Шрамко І. Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати/І. Шрамко // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 3.-С.45-46
3.

Кеворков В. Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга/В. Кеворков // Менеджмент и менеджер, 2010. т.№ 11-12.-С.69-72.
4.

Шмиголь Н. М. Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда/Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 2.-С.228-231
5.

Пазюк В. Л. Визнання ефективності винного бренда/В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 3.-С.171-175
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)