Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Шмиголь, Н. М.
    Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда [Текст] / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Бібліогр.: с. 230 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Бренд
Кл.слова (ненормовані):
управління брендом -- вартість бренда -- монетарна вартість -- індикатори популярності -- надійність бренда


Дод.точки доступу:
Антонюк, А. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шрамко, І.
    Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати [Текст] / І. Шрамко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46
Рубрики: Торгівельна марка
   Бренд

   Маркетинг--Чехія

Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Пазюк, В. Л.
    Визнання ефективності винного бренда [Текст] / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Бібліогр.: с. 175 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Торгові марки
   Алкогольні напої

   Бренд

Кл.слова (ненормовані):
КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ -- ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- РЕКЛАМА -- КУПІВЛЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пустотін, Вадим.
    Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. Пустотін // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36
Рубрики: Бренд
   Торгова марка

   Лояльність споживача

Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кеворков, Владимир.
    Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга [Текст] / В. Кеворков // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 11-12. - С. 69-72.
ББК 65.290-21
Рубрики: Бренд
   Управління компанією

   Управління маркетингом

Кл.слова (ненормовані):
Реклама -- Якість
Анотація: Дана стаття про помилки, які допускаються вітчизняними компаніями у визначенні ролі і завдань маркетингу, а також про можливі наслідки цих помилок.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)