Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пустотін, Вадим
Назва : Кількісні показники сили бренду
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36 (Шифр М636468/2011/2)
Предметні рубрики: Бренд
Торгова марка
Лояльність споживача
Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шрамко І.
Назва : Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46 (Шифр М636468/2011/3)
Предметні рубрики: Торгівельна марка
Бренд
Маркетинг --Чехія
Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-21
Автор(и) : Кеворков, Владимир
Назва : Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга
Місце публікування : Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 11-12. - С. 69-72.
ББК : 65.290-21
Предметні рубрики: Бренд
Управління компанією
Управління маркетингом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--якість
Анотація: Дана стаття про помилки, які допускаються вітчизняними компаніями у визначенні ролі і завдань маркетингу, а також про можливі наслідки цих помилок.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмиголь Н. М., Антонюк А. А.
Назва : Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 230
Предметні рубрики: Бренд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління брендом--вартість бренда--монетарна вартість--індикатори популярності--надійність бренда
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пазюк В. Л.
Назва : Визнання ефективності винного бренда
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - ISSN 2411-5215 (Шифр П147728/2015/3). - ISSN 2411-5215
Примітки : Бібліогр.: с. 175
Предметні рубрики: Торгові марки
Алкогольні напої
Бренд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--якість продукції--реклама--купівля
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)