Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Бренди -- Глобальна економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 659.126:339.9
Автор(и) : Мельник, Тетяна, Варібрусова, Анна
Назва : Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32-53: рис., табл. (Шифр З863299/2018/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 51-54
УДК : 659.126:339.9
Предметні рубрики: Бренди-- Глобальна економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд країни--національний брендинг--міжнародний імідж країни
Анотація: Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 330.837:339.9
Автор(и) : Олейніков, Юрій, Сєрова, Людмила
Назва : Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35 (Шифр З863299/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 32-33
УДК : 330.837:339.9
Предметні рубрики: Бренди-- Глобальна економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національний бренд--брендинг--зовнішньоекономічні зв'язки--експорт--експортна стратегія
Анотація: Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Галинська, Олена
Назва : Магічні цифри Хайнца
Місце публікування : Таємниці ХХ сторіччя. - 2024. - черв. (№ 11). - С. 19-19: ілюстр. (Шифр Т248237/2024/11)
Предметні рубрики: Бренди-- Глобальна економіка
Торгові марки-- Реклама
Підприємці американські-- Персоналії-- Біографія --США, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія бренду--компанії із виробництва та продажу харчових продуктів--хайнц г.--біографії--томатний кетчуп--томатна паста--heinz, корпорація
Анотація: З історії Heinz - одної з найбільш відомих у США компаній із виробництва та продажу харчових продуктів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)