Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Бібліотечна справа -- Інформаційні технології -- Бібліотечний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мурашко, О. Ю.
    "Библиотека 2.0": библиотека сотрудничества [Текст] / О.Ю.Мурашко // Библиография. - 2012. - № 3. - С. 19-21. - Библиогр. в подстроч. примеч.
ББК 78.3
Рубрики: Бібліотечна справа--Інформаційні технології--Бібліотечний маркетинг
Анотація: Современная концепция развития связей с общественностью предполагает возможность их развития не только в традиционной сфере, но и в сфере интернет-технологий.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Дубовик, Лілія.
    Маркетинговий сервіс SendPulse як інструмент поширення групової та індивідуальної інформації : з досвіду роботи [Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка] [Текст] / Лілія Дубовик // Бібліотечна планета. - 2022. - № 1. - С. 8-10
Рубрики: Чернігівська обласна універсальна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка
   Бібліотечна справа--Інформаційні технології--Бібліотечний маркетинг

   Інтернет--Маркетинг--Маркетингові технології

Кл.слова (ненормовані):
імейл-маркетинг -- імейл-розсилка -- чат-бот


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)